quote:Op maandag 23 juni 2008 10:53 schreef hipy123 het volgende:
btw als je niet normaal kan reageren :
-_Guitarist_-
DivineJester
gebruikersnaam
El.Wulfo
Rekkie
doe het dan gewoon niet -_-'
Nee dat is een goede reaktiequote:
ook zo lekker on-topicquote:Op maandag 23 juni 2008 10:54 schreef hipy123 het volgende:
[..]
gelukkig is het ook lekker zonnig weer met geen zuchtje wind
werd gister bijna weggeblazen hier! inc me plakspullen ( tja band weer eens lek he)
Als je niet kunt wassen, doe het dan gewoon niet!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:53 schreef hipy123 het volgende:
-_Guitarist_-
DivineJester
gebruikersnaam
El.Wulfo
Rekkie
Beetje gevaarlijk welquote:Op maandag 23 juni 2008 10:57 schreef honda1990 het volgende:
ik zou hem nog even onderdompelen, bij telefoons kun je maar beter zeker weten dat hij helemaal nat is en hem dan laten drogen. beter dan beetje bij beetje dat werkt nooit. Dus....dompel hem onder en leg hem in de magnetron, zo doe ik dat altijd
ok foutje!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:53 schreef hipy123 het volgende:
-_Guitarist_-
DivineJester
gebruikersnaam
El.Wulfo
Rekkie
Ik ken twee personen bij wie het gebeurd is ( in de wasmachine ) verder iemand die 'm in een glas bier heeft laten vallen en zelfs iemand die er een in z'n broekzak had terwijl hij nat werd geregend. In geen enkel geval is de gsm er boven op gekomen, ondanks drogen. Dikke kans vind ik dus ietwat optimistisch....quote:Op maandag 23 juni 2008 10:39 schreef SeLang het volgende:
Zoals gezegd, verder laten drogen. Leg hem vandaag lekker in de zon enzo.
Dikke kans dat hij daarna weer werkt.
gedeminiraliseerd water bedoel je denk ikquote:Op maandag 23 juni 2008 11:18 schreef saban het volgende:
Terwijl hij nat is direct 'wassen' met gedestilleerd water (puur schoon water). Vervolgens met de föhn droog 'föhnen'.
Succes.
Ondertussen niet aanzetten.
Kan beide wel. De een is alleen wat duurder dan de ander.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:12 schreef dgbw het volgende:
[..]
gedeminiraliseerd water bedoel je denk ik
tja.. ook dat komt op plaatsen waar het lucht van de fohn niet komt, fohnen is niet voldoende dus..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |