quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:31 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Zoek een plaat in het Frans waarvan in de clip de zanger op een drumstel zit en ze een streepjespak aanhebben en een opblaasboot boven hun hoofd houden.
Iemand?
Mijn dank grenst aan hondsdolheid.quote:
Het was The Coral - Dreaming of you..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:05 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek een nummer wat een tijdje geleden vaak op Studio Brussel werd gedraaid..
Het wordt gezongen door een man, en het heeft een beetje zo'n charleston-deuntje....
enkele flarden van de tekst:
I dont want to now...
But i need you to/so...
Ta ta ta ta
en dat dan op de achtergrond herhaald door meerdere mannen stemmen...
Ik heb zelf een onderzoekje gepleegd en het is Amy Macdonald - This is The Life.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:14 schreef DarkManta het volgende:
Tussen de reclames door komt er een promo-filmpje van de Gooische Vrouwen. In dat promo-filmpje hebben ze een lekker deuntje gemixt, weet iemand hoe dat nummer heet?
Bij voorbaat dank
Basement Jaxx - Good Luckquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef Bellic het volgende:
Hele vage beschrijving maar herinner me een liedje van 4 jaar geleden ofzo dat je een vrouw ziet met een afro ziet die in een politiewagen zit en haar ex man ofzo arresteert, weet iemand welke ik bedoel?
Room 5 - Make Luvquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:00 schreef Compass het volgende:
Er is een clip beetje vector styl achtig en dan zingt zo'n vent:
THere's a party in miami, everybody goes...
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:58 schreef Xrenity het volgende:
Ik zoek een nummer bij het volgende (even puntsgewijs, leest makkelijker)
- Keyboard die steeds ~3 akkoorden achter elkaar geeft
- Funky basje eronder
- In de clip zie je volgens mij drie personen dit nummer spelen en dan verschijnen er steeds roze 'vormen' uit hun instrumenten zegmaar. iig een vierkant en een driehoek meen ik
- Ze zingen iets van oooohoooooho
Heb er helemaal geen lyrics ofzo van, anders was het waarschijnlijk wel googlebaar geweest
Google.nlquote:Op woensdag 3 september 2008 17:19 schreef jaja26 het volgende:
ik zoek een site waar je makkelijk franse nummers kan zoeken.. maar ik weet niet of ik dan op dit forum goed zit..
Heel misschien is het:quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:00 schreef italiaan1987 het volgende:
ik zoek een latinhouse nummer.
Het refreintje is in het spaans en gaat ongeveer zo (lastig uit te leggen):
Ay ay ay ay .... Amor
Ay ay ay ay..... Mi corazon.
Uit een trompetquote:Op woensdag 3 september 2008 20:39 schreef TomComCo het volgende:
Weet iemand waar het trompetgeronkel vandaan komt uit de Infinity-nummers? Ik moet het hebben!
Infinity 2008
Infinity Original
The Sunclub - Fiestaquote:Op donderdag 4 september 2008 08:48 schreef Arjan6266 het volgende:
Hoihoi, ik zoek een 'trance' liedje waarin je continu iemand op zo'n fluitje hoort blazenHet is echt zo'n zomers tranceliedje, volgens mij van enkele jaren oud.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:50 schreef MarsX het volgende:
Hai, ik zoek een duitse rap groep, die kwa stem geluid erg "hardcore" klinkt, ze zingen duits.
Het lijkt wat op: I Set My Friends On Fire
ófquote:Op donderdag 4 september 2008 08:48 schreef Arjan6266 het volgende:
Hoihoi, ik zoek een 'trance' liedje waarin je continu iemand op zo'n fluitje hoort blazenHet is echt zo'n zomers tranceliedje, volgens mij van enkele jaren oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |