Geen dankquote:
Devilfish - Man alive?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4686552412633834879&ei=vZK6SLSbA56ijQLI58jbDA&q=carl+cox&hl=nl
Hoe heet het liedje dat rond 11.26 begint? Is het van Faithless ofzo? Klinkt wel lekker..
Ik heb hem gevonden.. het is Clément Philibert Léo Delibes - Lakmé - Duo Des Fleursquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:09 schreef Mayhem het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer. Het is een klassiek stuk.
Het komt voor in de film 'The mummy : the dragon emperor', bij ongeveer 15:47 - 16:20. Het is de scene waarin Evelyn Rick probeert te verleiden die , zo blijkt aan het einde van de scene, in zijn stoel ligt te slapen. Zij zegt nog van "I'm ready to be inspired". Het is het nummer dat in de achtergrond draait op de platenspeler. Het staat niet op de soundtrack.
Heeft iemand enig idee?
Zornik misschien? Ik heb een beetje gegoogled en volgens een Belgisch Zornik forum was de zanger(?) daar te gast.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:44 schreef Bayswater het volgende:
De bandnaam van die het programma zomer 2008 op de Belgische zender één vanavond afsloot. Heb de aankondiging gemist.
Ja, die! Had eigenlijk verwacht dat het originele nummer wat beter zou klinken.. Maar 't is hem wel. Tnx!quote:
Die staat in mijn schuur.quote:Op maandag 1 september 2008 01:50 schreef Guidow het volgende:
trouwens, ik zoek nog een fiets
Geo Da Silva - I'll Do You Like A Truckquote:Op maandag 1 september 2008 08:53 schreef heemskerkb het volgende:
Hoi,
Ik zoek een vrij commercieel nummer wat ik gister op Slam FM om 00.16 hoorde. Het is housachtig met als tekst:
Ohh...likey like, I Do likey like it.
en zo gaat het refrein door (dus is lastig zoeken op songtekst)
iemand?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Met spoed zoek ik de artist en de plaat van het volgende muziekfragment:
Muziekfragment!
Moet wel te doen zijn voor de 90's fan
thnx!!quote:Op maandag 1 september 2008 11:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geo Da Silva - I'll Do You Like A Truck
dat is m niet!quote:
ik weet niet of je er wat aan hebt, maar de text van het nummer is van de film "night at the roxbury"quote:
I knowsquote:Op maandag 1 september 2008 11:56 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
ik weet niet of je er wat aan hebt, maar de text van het nummer is van de film "night at the roxbury"
misschien een soundtrack/remix?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |