Basement Jaxx - Good Luckquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef Bellic het volgende:
Hele vage beschrijving maar herinner me een liedje van 4 jaar geleden ofzo dat je een vrouw ziet met een afro ziet die in een politiewagen zit en haar ex man ofzo arresteert, weet iemand welke ik bedoel?
Room 5 - Make Luvquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:00 schreef Compass het volgende:
Er is een clip beetje vector styl achtig en dan zingt zo'n vent:
THere's a party in miami, everybody goes...
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:58 schreef Xrenity het volgende:
Ik zoek een nummer bij het volgende (even puntsgewijs, leest makkelijker)
- Keyboard die steeds ~3 akkoorden achter elkaar geeft
- Funky basje eronder
- In de clip zie je volgens mij drie personen dit nummer spelen en dan verschijnen er steeds roze 'vormen' uit hun instrumenten zegmaar. iig een vierkant en een driehoek meen ik
- Ze zingen iets van oooohoooooho
Heb er helemaal geen lyrics ofzo van, anders was het waarschijnlijk wel googlebaar geweest
Google.nlquote:Op woensdag 3 september 2008 17:19 schreef jaja26 het volgende:
ik zoek een site waar je makkelijk franse nummers kan zoeken.. maar ik weet niet of ik dan op dit forum goed zit..
Heel misschien is het:quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:00 schreef italiaan1987 het volgende:
ik zoek een latinhouse nummer.
Het refreintje is in het spaans en gaat ongeveer zo (lastig uit te leggen):
Ay ay ay ay .... Amor
Ay ay ay ay..... Mi corazon.
Uit een trompetquote:Op woensdag 3 september 2008 20:39 schreef TomComCo het volgende:
Weet iemand waar het trompetgeronkel vandaan komt uit de Infinity-nummers? Ik moet het hebben!
Infinity 2008
Infinity Original
The Sunclub - Fiestaquote:Op donderdag 4 september 2008 08:48 schreef Arjan6266 het volgende:
Hoihoi, ik zoek een 'trance' liedje waarin je continu iemand op zo'n fluitje hoort blazenHet is echt zo'n zomers tranceliedje, volgens mij van enkele jaren oud.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:50 schreef MarsX het volgende:
Hai, ik zoek een duitse rap groep, die kwa stem geluid erg "hardcore" klinkt, ze zingen duits.
Het lijkt wat op: I Set My Friends On Fire
ófquote:Op donderdag 4 september 2008 08:48 schreef Arjan6266 het volgende:
Hoihoi, ik zoek een 'trance' liedje waarin je continu iemand op zo'n fluitje hoort blazenHet is echt zo'n zomers tranceliedje, volgens mij van enkele jaren oud.
Ik ken het liedje niet maar stukjes erin (het whoa en stukjes van de muziek) komen uit Try (just a little bit harder).quote:Op donderdag 4 september 2008 12:01 schreef IsaacD het volgende:
Weet iemand hoe onderstaand nummer van Janis Joplin heet?
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:08 schreef ChrisGarver het volgende:
ik zoek een liedje, met een Nelly Furtado achtig stem.. je hoort haar af en toe Sweet (denk ik) zeggen en verder zingt ze maar daar herinner ik me weinig van.. het is zo een Nelly Furtado feat. Timbaland achtig liedje.. weet niet of het ook Nelly Furtado was..
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:08 schreef ChrisGarver het volgende:
ik zoek een liedje, met een Nelly Furtado achtig stem.. je hoort haar af en toe Sweet (denk ik) zeggen en verder zingt ze maar daar herinner ik me weinig van.. het is zo een Nelly Furtado feat. Timbaland achtig liedje.. weet niet of het ook Nelly Furtado was..
quote:
dit liedje bedoel ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:48 schreef oenatje het volgende:
een vraag:
hoe heet dat liedje en van wie is het?
http://bestshowever.mtv.nl/#/videos/1084/
het liedje begint als er nog ongeveer 2 minuten van het filmpje over zijn.
als de link niet werk dan moet je kijken of er dit toch wel achterde link staat: /videos/1084/
op de site is het episode 202
bij dat getekende mannetje op dat stukje papier
alvast bedankt
Reageer eens op m'n PMquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:17 schreef bondgirl007 het volgende:
Hoe heet die clip van die getinte vrouw met lang goudkleurig haar? (wel een 'babe')
er zit ook een rapper in.
Het is echt zo'n RnB clip en hij wordt soms gedraaid op TMF!
The Soundlovers - Runawayquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:30 schreef Christelle het volgende:
Hallo allemaal, ik ben al jaren opzoek naar een nummer.
Ik weet de videoclip nog ongeveer, maar niet het nummer.
De clip kwam zo uit in 1995 of 1996 denk ik...
Het ging om een zangeres en volgens mij ook een zanger, samen. Allebei blond haar dacht ik.
Wat ik me vaag herinner, is dat de zangeres een paar keer zingend onder een boom te zien is...en voor de rest zie je een naakte man op een operatietafel liggen, met mensen om hem heen. Een beetje kille sfeer.
Het was een wat rustiger nummer volgens mij en de groep heeft zover ik weet alleen met dat nummer enigzins bekendheid gehad.
Iemand een idee? Thanx!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:17 schreef bondgirl007 het volgende:
Hoe heet die clip van die getinte vrouw met lang goudkleurig haar? (wel een 'babe')
er zit ook een rapper in.
Het is echt zo'n RnB clip en hij wordt soms gedraaid op TMF!
Van dat nummer was ik ook al een tijd benieuwd van wie het wasquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:06 schreef cypher21 het volgende:
laat maar, gevonden
Explode - Jordan and Baker
Was dat niet dit?quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:17 schreef Keiichi het volgende:
Zojuist hoorde ik de titelsong van Twin Peaks even op TV. Muziekje kwam me bekend voor, dus ik ben gaan zoeken en heb ook nog wat gevonden ook.
Maar het is niet wat ik in mijn hoofd had.
Wie weet wellicht hiervan covers?
Heppie ff naar beneden gescrolled?quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:08 schreef signum12 het volgende:
Het muziekje aan het begin van dit fragment (leuk fragment trouwens):
Niet Tubular Bells?quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:17 schreef Keiichi het volgende:
Zojuist hoorde ik de titelsong van Twin Peaks even op TV. Muziekje kwam me bekend voor, dus ik ben gaan zoeken en heb ook nog wat gevonden ook.
Maar het is niet wat ik in mijn hoofd had.
Wie weet wellicht hiervan covers?
Nee, helaas, niet Mariah Carey. Ze lijkt er wel een klein beetje op overigens, met die haarkleur enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |