Was dat niet dit?quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:17 schreef Keiichi het volgende:
Zojuist hoorde ik de titelsong van Twin Peaks even op TV. Muziekje kwam me bekend voor, dus ik ben gaan zoeken en heb ook nog wat gevonden ook.
Maar het is niet wat ik in mijn hoofd had.
Wie weet wellicht hiervan covers?
Heppie ff naar beneden gescrolled?quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:08 schreef signum12 het volgende:
Het muziekje aan het begin van dit fragment (leuk fragment trouwens):
Niet Tubular Bells?quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:17 schreef Keiichi het volgende:
Zojuist hoorde ik de titelsong van Twin Peaks even op TV. Muziekje kwam me bekend voor, dus ik ben gaan zoeken en heb ook nog wat gevonden ook.
Nee, helaas, niet Mariah Carey. Ze lijkt er wel een klein beetje op overigens, met die haarkleur enzo.quote:
Deze dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:14 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Nee, helaas, niet Mariah Carey. Ze lijkt er wel een klein beetje op overigens, met die haarkleur enzo.
Het was trouwens wel een vlot nummer. Het was een vrij onbekende, nieuwe artieste.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:17 schreef Keiichi het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:56 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft iemand misschien enig idee hoe de muziek heet die onder de nieuwe reclame van PGGM zit?
Naast Falling van Julee Cruise zou het ook nog eens Moby met Go kunnen zijn, Zit ook een deuntje van Twin Peaks in.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:17 schreef Keiichi het volgende:
Die eerste klinkt wel heel erg als Bob Sinclair.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef ChrisGarver het volgende:
ik zoek 2 liedjes heb hiervan 2 samples genomen luister en help me out:
1) http://rapidshare.com/fil(...)080905_1144.mp3.html
2) http://rapidshare.com/fil(...)080905_1211.mp3.html
weet je ook misschien welk nummer van Bob Sinclairquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:24 schreef Impry het volgende:
[..]
Die eerste klinkt wel heel erg als Bob Sinclair.
Tweede zegt me niets.
1)quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef ChrisGarver het volgende:
ik zoek 2 liedjes heb hiervan 2 samples genomen luister en help me out:
1) http://rapidshare.com/fil(...)080905_1144.mp3.html
2) http://rapidshare.com/fil(...)080905_1211.mp3.html
Ahh, bedankt.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 12:57 schreef wayn het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik vanochtend op Slam FM hoorde..
Er komen twee soort zinnen in voor; iets van "night of thunder" en "so i gave it all back to you" ofzo..
Het is best een 'blij' nummer...
Sorry dat ik niet meer informatie kan geven..
quote:Op zondag 7 september 2008 13:24 schreef Heleentjee het volgende:
Hallo mensen. Ik zoek nog steeds dat ene nummer. Het begint met een zware stem die zingt 'Aaaaaaaaamen aaaaaammeeeheeeeeeen' (wel engels dan wel) En dan begint er een heel vet dance nummer... Help me out!
1 keer per dag is genoegquote:Op zondag 7 september 2008 14:36 schreef mcjoel het volgende:
Ik zoek dit liedje die hierin word gebruikt: 1
H10 Lanzarote Gardens
quote:Tips
# Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
sweeeet... Bravebart youre the man...quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 19:58 schreef satecl het volgende:
Gister was ik in een kroeg in volendam.. toen kwam er een nederlands meezing nummer.. ging ongeveer zo:
'Als ik grijp naar de fles.. als ik aan de drank verga.. schrijf dan op me graf.. dat ik niet meer op me benen kon staan'
Zoiets hoor.. weet niet precies.. kan iemand me helpen..???
Haha bedankt man.. heerlijke tekstquote:Op zondag 7 september 2008 20:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
zijn meerdere versies van volgens mij![]()
![]()
Melodie komt me bekend voor...quote:Op zondag 7 september 2008 20:13 schreef Fortitudo het volgende:
ook dit liedje zoek ik
uit chersonissos
tutututututututetu tutututututututetu tutetetutetetutetetu (...) tadada ta dada
dit is dus de melodie
hopenlijk kennen jullie het
dit melodietje was ergens midden in een liedje, geen tekst erbij, alleen die muziek, beetje house/trancequote:Op zondag 7 september 2008 20:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Melodie komt me bekend voor...
Heb je niet iets meer info? Zat er tekst in, of breaks op bepaalde punten of wat voor stijl was het?
quote:Op zondag 7 september 2008 20:49 schreef Artianos het volgende:
Ben op zoek naar de titel/artiest van een liedje dat net op tmf was.
Het is een nieuw Franstalig (refrein in inder geval) indie/brittpop nummer.
Zou iemand die weet welk nummer ik bedoel willen reageren.
Ik zoek namelijk al 3 dagen, maar weet het nog steeds niet...
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 20:13 schreef Fortitudo het volgende:
ook dit liedje zoek ik
uit chersonissos
tutututututututetu tutututututututetu tutetetutetetutetetu (...) tadada ta dada
dit is dus de melodie
hopenlijk kennen jullie het
ja dat is em mijn dank is grootquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Whe, 4 op een rij.
Graag gedaan allen.
Is dat niet gewoon een schreeuwerige MC?quote:Op maandag 8 september 2008 01:29 schreef Compass het volgende:
Wie ken zo'n nummer waarin zo'n neger met een zware stem zo gaat van:
EVERYBODY PUT YOUR HANDS UP!!!! en vervolgens als dat nummer gedraait word gaat ook echt hiedereen als een gek springen
eh... dat kunnen best wel honderden nummers zijn...quote:Op maandag 8 september 2008 01:29 schreef Compass het volgende:
Wie ken zo'n nummer waarin zo'n neger met een zware stem zo gaat van:
EVERYBODY PUT YOUR HANDS UP!!!! en vervolgens als dat nummer gedraait word gaat ook echt hiedereen als een gek springen
PPK - Resurrectionquote:Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef mamaan het volgende:
Heeee allemaal, ik zoek een soort trance nummertje. Het is al vrij oud en je hoort steeds hetzelfde deuntje. Het lijkt alsof het in de ruimte is ofzo want het is niet zo'n heel hevig nummer. Je hoort ook soms russische dialogen in het liedje van slechte kwaliteit alsof ze door de telefoon met elkaar praten.
Bedankt voor het antwoord!!!!
PPK - Resurrectionquote:Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef mamaan het volgende:
Heeee allemaal, ik zoek een soort trance nummertje. Het is al vrij oud en je hoort steeds hetzelfde deuntje. Het lijkt alsof het in de ruimte is ofzo want het is niet zo'n heel hevig nummer. Je hoort ook soms russische dialogen in het liedje van slechte kwaliteit alsof ze door de telefoon met elkaar praten.
Bedankt voor het antwoord!!!!
Bruce Springsteen - When the lights go out (waarvan ik even geen youtubelink kan vinden) misschien, als het toch van Bruce Springsteen mocht zijn?quote:Op maandag 8 september 2008 11:32 schreef Frenkel het volgende:
Gisteren bij Jan Smit de zomer voorbij: speelde die gast van nick en simon op zijn piano een nummer..
Het klonk mij als een bruce Springsteen nummer, maar het was alleen Instrumentaal..
(Edit, ik weet wel dat het geen bruce springsteen nummer is)
Volgens mij is het een nummer met the lights go out in de tekst...
en iets van and the drummer take his place..
Iemand een idee?
Gabrielle Cilmi - Sweet About Mequote:Op maandag 8 september 2008 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik werd door Leintjeuh hierheen verwezen omdat ik denk dat ze geen zin heeft om een paar duizend nummers uit te zoeken voor me. Stom meisje. En mijn omschrijving is nog wel zo duidelijk!
Ik zoek het liefste liedje ever van een zangeres met een mega zoete en lieve stem. Duidelijk genoeg toch! Oh, en het is dacht ik van dit jaar, maar ik kan het niet zo snel in de top 40 vinden.
Kan je je vraag concretiseren ofzo?quote:Op maandag 8 september 2008 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik werd door Leintjeuh hierheen verwezen omdat ik denk dat ze geen zin heeft om een paar duizend nummers uit te zoeken voor me. Stom meisje. En mijn omschrijving is nog wel zo duidelijk!
Ik zoek het liefste liedje ever van een zangeres met een mega zoete en lieve stem. Duidelijk genoeg toch! Oh, en het is dacht ik van dit jaar, maar ik kan het niet zo snel in de top 40 vinden.
Nee, ze zingt juist dat niets zoet is aan haarquote:
Bedank Gitanki ook evenquote:Op maandag 8 september 2008 18:06 schreef mamaan het volgende:
[..]
Thanks mate voor het snelle antwoord !!!
Niet meer info?quote:Op maandag 8 september 2008 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ze zingt juist dat niets zoet is aan haar(ook een leuk liedje trouwens
)
Neequote:
quote:Op maandag 8 september 2008 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Nòg schattiger! En het nummer begon vrij rustig en werd een beetje sneller bij het refrein.quote:
Ideale vraag om een hele reeks lieve schattige nummers te krijgenquote:Op maandag 8 september 2008 18:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het zou natuurlijk al handig zijn om in ieder geval de zangeres te kunnen bepalen ;').
Weet je ook helemaal niks van de lyrics Isabeau? Niet één klein, half zinnetje?
Amy Hart? Ik kan de clip zo snel niet vinden, en ik heb zelf geen idee van de melodie en haar stem, dus ik weet niet of dit zo lief en zoet isquote:Op maandag 8 september 2008 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ideale vraag om een hele reeks lieve schattige nummers te krijgenIk vind ze allemaal
![]()
Nou eh, er was een zinnetje dat ze iets zingt als 'cause you don't love yourself (vrije interpretatie)
Doet me aan Outkast - Ms. Jackson denkenquote:Op maandag 8 september 2008 18:33 schreef Manono het volgende:
For some reason zoek ik een bekend nummer waarin een kidnerstemmetje zegt, 'forever ever?' het antwoord is geloof ik 'yes, forever'
ik ken het maar kan er even niet opkomen!
dat zou best eens kunnenquote:Op maandag 8 september 2008 18:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Amy Hart? Ik kan de clip zo snel niet vinden, en ik heb zelf geen idee van de melodie en haar stem, dus ik weet niet of dit zo lief en zoet is.
Nee heb dat nummer ook geluisterd, maar dat is het niet..quote:Op maandag 8 september 2008 18:00 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Bruce Springsteen - When the lights go out (waarvan ik even geen youtubelink kan vinden) misschien, als het toch van Bruce Springsteen mocht zijn?
Of heb je die al gechekt, laat deze post dan maar linksliggen![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 18:39 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Doet me aan Outkast - Ms. Jackson denken
(eerste ingeving, kinderstem is het niet in dat nummer iig).
quote:Op maandag 8 september 2008 19:26 schreef Pecunias het volgende:
Ik zoek een nummer die verdacht veel op Drop Down lijkt van de Partysquad, alleen zijn de 'noten' flink hoger en feller. Het wordt best veel gedraaid in clubs, ik hoop dat iemand antwoord kan geven
Mooiquote:Op maandag 8 september 2008 19:41 schreef Manono het volgende:
[..]
That's it! Ja! bedankt kon er gewoon even niet meer opkomen
Hmm, dit is 'm niet (maar wel een lekker nummer), ik zal het nummer wat meer beschrijven:quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 20:23 schreef opinionr het volgende:
Hier een hele lastige. Ik weet niet of het echt een naam heeft en al helemaal niet hoe ik het moet omschrijven.
Het betreft muziek dat vaak als intro wordt gebruikt voor het opbouwen naar een climax.
Je hoort een trompet telkens een soort ladder spelen, welke steeds verder opbouwt.
Na een gespeelde ladder hoor je een zware drum 6 slagen maken, waarna de trompet weer een laddertje omhoog gaat.
Deze muziek wordt volgens mij veel gebruikt in natuurfilms.
Iemand een idee waar ik het over heb?
Wings - Mrs. Vanderbiltquote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef BeeBop het volgende:
Hi,
Ik ben op zoek naar de titel en artiest van een nummer dat we tijdens het klussen een aantal keer op de radio hoorden, maar ik kan het maar niet terug vinden...
Het is een oud nummer (jaren '60 a '70) en het enige dat ik weet is het refrein...... "hop... hey hop..."
Ideaal nummer om de muren te stuken...
Klinkt vast heel erg vaag :-) Iemand enig idee??? Ik ben erg benieuwd !
Franky Rizardo - Flutetestquote:Op maandag 8 september 2008 20:05 schreef Pecunias het volgende:
[..]
Hmm, dit is 'm niet (maar wel een lekker nummer), ik zal het nummer wat meer beschrijven:
Het heeft ongeveer dezelfde opzet als Drop Down, het begint hoog en gaat lager, en vanaf die lage noot gaat het weer terug naar de hoge noot wat ongeveer het hele nummer vult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |