ja dat is em mijn dank is grootquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Whe, 4 op een rij.
Graag gedaan allen.
Is dat niet gewoon een schreeuwerige MC?quote:Op maandag 8 september 2008 01:29 schreef Compass het volgende:
Wie ken zo'n nummer waarin zo'n neger met een zware stem zo gaat van:
EVERYBODY PUT YOUR HANDS UP!!!! en vervolgens als dat nummer gedraait word gaat ook echt hiedereen als een gek springen
eh... dat kunnen best wel honderden nummers zijn...quote:Op maandag 8 september 2008 01:29 schreef Compass het volgende:
Wie ken zo'n nummer waarin zo'n neger met een zware stem zo gaat van:
EVERYBODY PUT YOUR HANDS UP!!!! en vervolgens als dat nummer gedraait word gaat ook echt hiedereen als een gek springen
PPK - Resurrectionquote:Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef mamaan het volgende:
Heeee allemaal, ik zoek een soort trance nummertje. Het is al vrij oud en je hoort steeds hetzelfde deuntje. Het lijkt alsof het in de ruimte is ofzo want het is niet zo'n heel hevig nummer. Je hoort ook soms russische dialogen in het liedje van slechte kwaliteit alsof ze door de telefoon met elkaar praten.
Bedankt voor het antwoord!!!!
PPK - Resurrectionquote:Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef mamaan het volgende:
Heeee allemaal, ik zoek een soort trance nummertje. Het is al vrij oud en je hoort steeds hetzelfde deuntje. Het lijkt alsof het in de ruimte is ofzo want het is niet zo'n heel hevig nummer. Je hoort ook soms russische dialogen in het liedje van slechte kwaliteit alsof ze door de telefoon met elkaar praten.
Bedankt voor het antwoord!!!!
Bruce Springsteen - When the lights go out (waarvan ik even geen youtubelink kan vinden) misschien, als het toch van Bruce Springsteen mocht zijn?quote:Op maandag 8 september 2008 11:32 schreef Frenkel het volgende:
Gisteren bij Jan Smit de zomer voorbij: speelde die gast van nick en simon op zijn piano een nummer..
Het klonk mij als een bruce Springsteen nummer, maar het was alleen Instrumentaal..
(Edit, ik weet wel dat het geen bruce springsteen nummer is)
Volgens mij is het een nummer met the lights go out in de tekst...
en iets van and the drummer take his place..
Iemand een idee?
Gabrielle Cilmi - Sweet About Mequote:Op maandag 8 september 2008 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik werd door Leintjeuh hierheen verwezen omdat ik denk dat ze geen zin heeft om een paar duizend nummers uit te zoeken voor me. Stom meisje. En mijn omschrijving is nog wel zo duidelijk!
Ik zoek het liefste liedje ever van een zangeres met een mega zoete en lieve stem. Duidelijk genoeg toch! Oh, en het is dacht ik van dit jaar, maar ik kan het niet zo snel in de top 40 vinden.
Kan je je vraag concretiseren ofzo?quote:Op maandag 8 september 2008 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik werd door Leintjeuh hierheen verwezen omdat ik denk dat ze geen zin heeft om een paar duizend nummers uit te zoeken voor me. Stom meisje. En mijn omschrijving is nog wel zo duidelijk!
Ik zoek het liefste liedje ever van een zangeres met een mega zoete en lieve stem. Duidelijk genoeg toch! Oh, en het is dacht ik van dit jaar, maar ik kan het niet zo snel in de top 40 vinden.
Nee, ze zingt juist dat niets zoet is aan haarquote:
Bedank Gitanki ook evenquote:Op maandag 8 september 2008 18:06 schreef mamaan het volgende:
[..]
Thanks mate voor het snelle antwoord !!!
Niet meer info?quote:Op maandag 8 september 2008 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ze zingt juist dat niets zoet is aan haar(ook een leuk liedje trouwens
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |