abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61460168
Ja dat is um!

Mijn dank is groot!
  zondag 7 september 2008 @ 22:37:15 #252
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61461579
quote:
ja dat is em mijn dank is groot
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 7 september 2008 @ 22:37:39 #253
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61461596
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:25 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

vielen dank
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 7 september 2008 @ 22:39:12 #254
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61461660
Whe, 4 op een rij.
Graag gedaan allen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 7 september 2008 @ 22:42:02 #255
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61461748
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Whe, 4 op een rij.
Graag gedaan allen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_61462573
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik vandaag in een kledingzaak in Rotterdam hoorde.

-Het nummer klonk een beetje western-achtig, beetje moeilijk te beschrijven maar een sfeer zoals Knights of Cydonia van Muse of Apache van The Shadows.
-Het nummer had veel tempowisselingen.
-Er zat een mannelijke zanger in en er kwam in ieder geval vaak het woordje Girl in voor, nu is dat niet zo zeldzaam maar hopelijk helpt het. Het zou kunnen dat het iets als: "Girl, you got..." is geweest maar dat weet ik niet heel zeker, misschien verzinnen mijn hersenen dat erbij.

Ook deed het mij eerst aan Mark Knopfler denken, misschien is hij het ook wel maar ik ken geen nummer van hem dat hierop lijkt, misschien iemand anders wel.
pi_61464047
ik ben op zoek naar het nummer dat op 2.54 begint en doorgaat tot het einde van het filmpje.

denk dat het uit een piratenfilm ofzo komt maar misschien zit ik er wel helemaal naast:)
pi_61464083
Hallo, weet iemand uit welke film de achtergrond muziek van Expeditie Robinson/Het zesde zintuig afkomstig is? hieronder een sample:
http://home.wanadoo.nl/j.w.a.dollekamp/mooinummerii.wma
ben zeer benieuwd!
  maandag 8 september 2008 @ 01:29:33 #259
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_61465404
Wie ken zo'n nummer waarin zo'n neger met een zware stem zo gaat van:
EVERYBODY PUT YOUR HANDS UP!!!! en vervolgens als dat nummer gedraait word gaat ook echt hiedereen als een gek springen
pi_61469788
Gisteren bij Jan Smit de zomer voorbij: speelde die gast van nick en simon op zijn piano een nummer..
Het klonk mij als een bruce Springsteen nummer, maar het was alleen Instrumentaal..
(Edit, ik weet wel dat het geen bruce springsteen nummer is)

Volgens mij is het een nummer met the lights go out in de tekst...
en iets van and the drummer take his place..

Iemand een idee?
  maandag 8 september 2008 @ 16:36:16 #261
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_61476232
quote:
Op maandag 8 september 2008 01:29 schreef Compass het volgende:
EVERYBODY PUT YOUR HANDS UP!!!! en vervolgens als dat nummer gedraait word gaat ook echt hiedereen als een gek springen
Is dat niet gewoon een schreeuwerige MC?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_61476750
quote:
Op maandag 8 september 2008 01:29 schreef Compass het volgende:
eh... dat kunnen best wel honderden nummers zijn...

misshcien 'put your hans up for detroit" van fedde le grande?
pi_61476757
Deze vakantie heb ik in Portugal een nummer gehoord van een Indie/electronica groep met een zangeres.
Het enige wat ik ervan gehoord heb is dat er een stevig ritme in zit, de zangeres zingt vrij hoog. En steeds als ze haar zin afmaakt hoor je een soort van koor op de achtergrond "pap-padaa" zingen.
De stem van de zangeres lijkt overigens ook op die van Nelly Furtado.
Als iemand dit nummer weet zou ik hem/haar heel erg dankbaar zijn!!!
pi_61477766
Heeee allemaal, ik zoek een soort trance nummertje. Het is al vrij oud en je hoort steeds hetzelfde deuntje. Het lijkt alsof het in de ruimte is ofzo want het is niet zo'n heel hevig nummer. Je hoort ook soms russische dialogen in het liedje van slechte kwaliteit alsof ze door de telefoon met elkaar praten.
Bedankt voor het antwoord!!!!
pi_61477807
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef mamaan het volgende:
Heeee allemaal, ik zoek een soort trance nummertje. Het is al vrij oud en je hoort steeds hetzelfde deuntje. Het lijkt alsof het in de ruimte is ofzo want het is niet zo'n heel hevig nummer. Je hoort ook soms russische dialogen in het liedje van slechte kwaliteit alsof ze door de telefoon met elkaar praten.
PPK - Resurrection
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  maandag 8 september 2008 @ 17:50:06 #266
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61477811
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef mamaan het volgende:
PPK - Resurrection
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_61478089
Ik werd door Leintjeuh hierheen verwezen omdat ik denk dat ze geen zin heeft om een paar duizend nummers uit te zoeken voor me. Stom meisje. En mijn omschrijving is nog wel zo duidelijk!

Ik zoek het liefste liedje ever van een zangeres met een mega zoete en lieve stem. Duidelijk genoeg toch! Oh, en het is dacht ik van dit jaar, maar ik kan het niet zo snel in de top 40 vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_61478096
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:32 schreef Frenkel het volgende:
Gisteren bij Jan Smit de zomer voorbij: speelde die gast van nick en simon op zijn piano een nummer..
Het klonk mij als een bruce Springsteen nummer, maar het was alleen Instrumentaal..
(Edit, ik weet wel dat het geen bruce springsteen nummer is)

Volgens mij is het een nummer met the lights go out in de tekst...
en iets van and the drummer take his place..

Iemand een idee?
Bruce Springsteen - When the lights go out (waarvan ik even geen youtubelink kan vinden) misschien, als het toch van Bruce Springsteen mocht zijn?

Of heb je die al gechekt, laat deze post dan maar linksliggen
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  maandag 8 september 2008 @ 18:02:04 #269
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61478135
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik werd door Leintjeuh hierheen verwezen omdat ik denk dat ze geen zin heeft om een paar duizend nummers uit te zoeken voor me. Stom meisje. En mijn omschrijving is nog wel zo duidelijk!

Ik zoek het liefste liedje ever van een zangeres met een mega zoete en lieve stem. Duidelijk genoeg toch! Oh, en het is dacht ik van dit jaar, maar ik kan het niet zo snel in de top 40 vinden.
Gabrielle Cilmi - Sweet About Me
pi_61478178
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:00 schreef Isabeau het volgende:

Kan je je vraag concretiseren ofzo?
pi_61478234
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:50 schreef donroyco het volgende:

[..]

PPK - Resurrection
Thanks mate voor het snelle antwoord !!!
pi_61478246
quote:
Nee, ze zingt juist dat niets zoet is aan haar (ook een leuk liedje trouwens )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 september 2008 @ 18:06:45 #273
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61478250
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:06 schreef mamaan het volgende:

[..]

Thanks mate voor het snelle antwoord !!!
Bedank Gitanki ook even
  maandag 8 september 2008 @ 18:07:03 #274
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61478259
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, ze zingt juist dat niets zoet is aan haar (ook een leuk liedje trouwens )
Niet meer info?
pi_61478285
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:07 schreef donroyco het volgende:

Niet meer info?
Nee

Alleen dat ik het übercute vond en het is in het Engels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')