Ik hoor het veel in 'discotheken'(meer club achtig). Hardstyle is te hard, meer dance achtig geloof ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:52 schreef Impry het volgende:
Heb je nog meer aanwijzingen dan alleen dat Woooo?Wat voor soort muziekstijl is het? Hardstyle bijv, of een wat rustigere uitvoering?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:57 schreef Bravebart het volgende:
Meezoek-post.
Energy 52 - Cafe Del Marquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:11 schreef Toolshed het volgende:
Op het sziget festival draaiden ze regelmatig een remix van een oud trance nummertje, maar ik weet niet meer hoe dit nummertje heet! Ik heb de melodielijn even zelf ingespeeld:
http://www.few.vu.nl/~cmroosen/untitled.wav
Weet iemand welk nummer dit is?
Aah vet... wat een heerlijk nummertjequote:
Junior Senior - Move Your Feetquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:07 schreef Compass het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan in de clip alles met pixels is gedaan en waarin 2 eekhoorns de hoofdrol spelen...
Thanks OJquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:16 schreef OldJeller het volgende:
donroyco verstaat dit topic goed.![]()
Verkapte TVP.
Paul Elstak?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:47 schreef VoreG het volgende:
Ik zoek recente nummers met het 'woooo' gedeelte uit de Bro Hymn, in het vorige topic kwam het juiste nummer nog niet voorbij
toch niet heel toevallig the popcorn song van hot butter?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zoek een liedje dat al best oud is jaren 80 volgens mij. En het klinkt alsof er steeds popcorn word gepoft. Er word niet ingezongen. Ik zoek al uren maar krijg het niet te vinden.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:44 schreef Esto het volgende:
Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken.
Nee, zie vorig topic.quote:
Nee, is speciaal geschreven voor de reclame, zover ik weetquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Weet iemand of er een een compleet nummer bestaat van de commercialtune van "Slankie goede lijf dus een goed leven"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |