Volgens jou, ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:00 schreef AQuila360 het volgende:
Hoezo standje dom?
Emar heeft een aantal dingen gezegd die geniaal zijn
'' Ik wou een tosti bakken maar het brood was op en toen wou ik een ei bakken met de kipkruiden waren op''quote:
bronquote:‘Fan’ wordt vandaag de dag meer gebruikt bij de aanduiding van bewonderaars van muzikanten en acteurs. Soms organiseren fans zich in zogenaamde fanclubs, schrijven fanbrieven (of fanmail) aan hun idolen in de hoop op positieve respons en onderhouden of volgen fansites (pagina’s op het Internet) over het idool. Een fan is vaak intensief met zijn idool bezig en steekt daar doorgaans veel tijd, geld en moeite in.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar jij blijf onze emar aandacht gevenDus je bent gewoon fan.
bij nader inzien.. ben je stoned of wat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
'' Ik wou een tosti bakken maar het brood was op en toen wou ik een ei bakken met de kipkruiden waren op''
DIt is gewoon geniaal als je er over nadenkt! Het is gewoon bijna filosofische
Waar komen we vandaan? Wat is ons doel? Waarom zijn we hier?
Dat zit allemaal in die ene zin! Dat noem ik geniaal ja!
Hans Teeuwenquote:"waar kom jij vandaan? Ja pap dat weet niemand toch! Ja waar komen we vandaan en waar gaan we naar toe? Ik bedoel ja ik vind het lastige vragen die je stelt, midden in de nacht in je onderbroek. Weet jij wel hoe laat het is? Heb je daar al aan gedacht? weet je wel hoe laat hiet is? Rare vragen pap..
Ik ga nog steeds voor de prijsvraagquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef Motorhoofd het volgende:
Heeft iemand trouwens al zijn dvd besteld?
Neen maar die zin was geniaal zoiets kan een normaal iemand niet bedenken!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:42 schreef Rkatier het volgende:
[..]
bij nader inzien.. ben je stoned of wat?
Dat jij hem niet kan bedenken maakt hem nog niet geniaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neen maar die zin was geniaal zoiets kan een normaal iemand niet bedenken!
Ik wacht ook ff de prijsvraag af maar anders koop ik wel want er staan veel extra's op!
Rkatier je ziet het echt niet ofwel?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:59 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat jij hem niet kan bedenken maakt hem nog niet geniaal
de grap over het kip en ei? zo oud als de weg naar romequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rkatier je ziet het echt niet ofwel?
Of doe je maar alsof?
Neeee de grootsheid van Emarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
de grap over het kip en ei? zo oud als de weg naar rome
Alles IS één grote blooperquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:33 schreef Yari het volgende:
Ja ik ben wel erg benieuwd naar de bloopers, kan je die niet gewoon op youtube zetten Emar?
Dat is natuurlijk wel leuk voor je fans die de DVD niet gaan winnen of kopen, en die bloopers heb je toch al af en kan je dus gelijk uploaden!
Ik kijk morgen wel ff hoelaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neeee de grootsheid van Emar![]()
Rkatier morgen Worms? Dan kan ik het je ff uitleggen
gastquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:01 schreef Rkatier het volgende:
blabla
Hoezo? Ik was altijd nog korter bezig dan Emar over het opnemen van een aflevering doetquote:
Ik schrok ook heel erg van hemquote:
Het zijn er veelquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het zijn er veelZeker 10 al op fok!
En Emar promoot zijn site zo'n beetje overal van Partyflock tot kindertent.nl dus al met al zullen het er best veel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |