En we willen uiteraard wel graag zien hoe blijquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:59 schreef MuadDib het volgende:
Geweldig naamtopic voor Liejannuh! Zal ze blij mee zijn
Ik had er geen problemen meequote:
sopsop?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had er geen problemen meeEr was een jongen van 2 meter zoveel. En breed. En gespierd.
Als ik een lange jongen zie (van 2 meter of meer) met een goed figuur dan
oeh. dan kijk ik daar zeg maar heel graag naar
Jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:03 schreef Vork het volgende:
Was dat de hele toestand waar je vantevoren al zo geweldig veel zin in had?
Dat is mij erg meegevallen. Ik had het ervoor ooit in een ver verleden zelfs laten vallen en van bijna geen basis in een korte tijd organische chemie er in stampen is best goed te doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en ik krijg weer scheikunde dit jaarWoei!
Ik vind scheikunde eigenlijk heel leukquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is mij erg meegevallen. Ik had het ervoor ooit in een ver verleden zelfs laten vallen en van bijna geen basis in een korte tijd organische chemie er in stampen is best goed te doen.
Ik ook!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik zo oud ben als jij nu bent ben ik al afgestudeerd voor een tweede studie
Ik heb gister dit gemaakt:quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:15 schreef Vork het volgende:
Zo gelukkig was mijn Gado Gado redelijk gelukt. In elk geval meer zoals die hoort, vegetarisch dus. Welke idioot heeft ooit bedacht om daar kip bij te doen?
Thuiswonend!quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb gister dit gemaakt:
eier mie van fairtrade
bakje japanse wokgroente met teriyaki saus
japanse wok blokjes (vega)
handje cashews
scheutje chili saus
lekker
Thanks for the advice, maar t wordt niet volleyballen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ook!
Zo, t was tof op de uni vandaag, geloof ik. Leuke klasgenoten! Ik heb een dilemma: We hebben voor vanavond afgesproken om 9 uur, om wat te gaan drinken. Nu kan ik ook gaan volleyen vanavond..van half 8 tot half 10. Voordat ik dan gedouched en in de stad ben is het half 11..zal ik gaan volleyen?
Ik zou juist wel gaan volleyballen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Thanks for the advice, maar t wordt niet volleyballen...
Ja, maar een sociaal leven bouwen is op dit moment meer belangrijk dan sporten...en via deze volleybalvereniging gaat het lastig worden, behavle volleyen doen ze niets samen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zou juist wel gaan volleyballen.Maar ik vind sporten dan ook leuker dan in de kroeg zitten. Alhoewel eerst sporten en dan naar de kroeg een geweldige combinatie is.
Neequote:
Ik heb geen ideequote:Op maandag 25 augustus 2008 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
Z'n sperma smaakt daardoor wel beter toch?
Is er een vacature?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, mooie data!
Wie wordt mijnbruidegom
?
Is Steer niks voor je?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, mooie data!
Wie wordt mijnbruidegom
?
MoBlo trouwt trouwens op 16 maart 2010.
quote:
Ja! Ik zoek mijn prins op het witte paard!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:41 schreef MuadDib het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets met prins en wit paard ofzo?
ja, nu ben je een beetje dom. Verse tonijn is roodachtig..quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh tonijn was toch wit, of ben ik nu een beetje dom
Ik kan niet paardrijdenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:44 schreef Liejannuh het volgende:
Nouja, kom maar op met de sollicitaties!
Oh ik eet het idd altijd uit blikquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, nu ben je een beetje dom. Verse tonijn is roodachtig..[ afbeelding ]
uit blik is het vaak lichtbruinig ofzo..
Tja: Ik wil je eigenlijk keihard, én ik kan paardrijdenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja! Ik zoek mijn prins op het witte paard!
Nouja, kom maar op met de sollicitaties! Waarom ben jij mijn prins op het witte paard?
Ik ook niet!quote:
Ah, dat klinkt spannend.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja: Ik wil je eigenlijk keihard, én ik kan paardrijdenmaja, trouwen daar doe ik niet aan
Ik had me iets meer voorgesteld van de sollicitatieronde eigenlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:56 schreef MuadDib het volgende:
Okee, we hebben een winnaar![]()
Gefeliciteerd luitjes
waar is Steer als je m nodig hebtquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik had me iets meer voorgesteld van de sollicitatieronde eigenlijk.
Zal ik me voor de vorm dan ook maar aanmelden?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had me iets meer voorgesteld van de sollicitatieronde eigenlijk.
Yeah!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:02 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Zal ik me voor de vorm dan ook maar aanmelden?
Heb ik wel eens verteld dat ik ooit m'n eigen zalm gevangen heb, en opgegeten?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
De moot wilde zalm is trouwens echt knalrood. Het lijkt ook helemaal niet op gekweekte zalm. Het vlees is stevig en mooi helderrood van kleur. De vis is ook vrij mager geweest.
Ik heb 10 witte randjes, en jij?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:45 schreef AKnynke het volgende:
Das een lelijke prins!
Net m'n hand gebrand aan de oven..nu m'n linker, heb op precies dezelfde plaats een litteken op m'n andere hand. Ik denk dat deze net zo mooi wordt.
Ik denk dat ik dan dood ben.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan vier ik mijn 82e verjaardag!!
Ik ook! Doe es een foto?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb 10 witte randjes, en jij?
Vertel op Nyn, en ga niet overquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Heb ik wel eens verteld dat ik ooit m'n eigen zalm gevangen heb, en opgegeten?
quote:
Ik bijt geen nagels meer!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vertel op Nyn, en ga niet overnagelbijten lopen zeveren want ik moet nog eten
Wat heb jij korte nageltjes!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige nagels al een paar keer geknipt en gevijld. Jij ook foto doen.
Ik neem aan dat je vingers bedoelt?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat heb jij korte nageltjes!
M'n nagels zijn denk ik net zo lang..maar lijken veel korter..Ik krijg ze niet fatsoenlijk op de foto..
Gaaf, beetje kort verhaal alleenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik bijt geen nagels meer!
Nou, ik heb eens m'n eigen zalm gevangen, en gegeten. T beest was redelijk groot, en smaakte erg lekker..zowel gebakken als (koud) gerookt!
Buiten geurtjes om ben ik geen metro, zelfs niet met kleding.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had verwacht dat steer mooiere nagels zou hebben
Het verhaal is niet zoveel langer. Ik was in Alaska aan het vissen, en toen ving ik een zalm! Die hebben we in stukken gesneden, deel in de vriezer, deel in de rookoven, deel in de oven!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gaaf, beetje kort verhaal alleen![]()
Enne @Steer: we hebbenLiejannuh
nog in de aanbieding ivm een huwelijk; Ja of Ja?
Je moet je velletjes terug duwenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Buiten geurtjes om ben ik geen metro, zelfs niet met kleding.![]()
Hoe?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je moet je velletjes terug duwen
Je bedoelt dus de velletjes aan de onderkant van mijn nagels?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Met je andere nagels, paar keer per week, daar worden ze mooi en stevig van
(bijv. onder de douche)
en als dat pijn doet met een bokkenpootje
Jeps, die velletjes, die zeg maar met je nagel meegroeien.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bedoelt dus de velletjes aan de onderkant van mijn nagels?
Ik doe al zoveel onder de douche joh, heb ik hier wel tijd voor?
Ja dat zegt iedereen toch ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:40 schreef AKnynke het volgende:
ik dacht dat je je nagelriemen moest terugduwen..
]quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen toch ook?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:40 schreef AKnynke het volgende:
ik dacht dat je je nagelriemen moest terugduwen..
Doei kanjer, volgende keer trainen héquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:46 schreef AKnynke het volgende:
en nu ga ik richitng de stad fietsen om met m'n klasgenoten biertjes te drinken. daag allemaal!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
Wat? Lianne? Ja daar heb ik een keertje mee gegeten, en het lijkt me echt een super leuk meisje voor jou, plank!
nee, e-mailenquote:
Ik doe ook zoveel slagen als ik mijn benen niet gebruik.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
Steer!! Ik heb vandaag heel hard gezwommen, steeds 4 baantjes schoolslag, 4 borstcrawl. 60 banen in totaal. Nog geen TI, want film niet bekeken
Ik heb wel geteld: 24-30 slagen per 25 m borstcrawl. Is dat goed of slecht?
Nu lamme armen en kuiten
Lianne, heb je al een keus kunnen maken?
Ik gebruik mijn benen wel, maar trap er niet mee. Maar ik had nog wel het idee dat het beter kon... Ademhaling ging wel zeer beheurlijk dit keerquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik doe ook zoveel slagen als ik mijn benen niet gebruik.
* Stereotomy neemt Lianne in zijn armen en wiegt haar zachtjes heen en weer totdat ze slaaptquote:
Slijmbal..quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Doei kanjer, volgende keer trainen hé
ben je nog onderweg naar arnhem?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:28 schreef motorbloempje het volgende:
kan ik helaas niet zo makkelijk mobiel openen.. zal morgen even kijken
que? Ik snap je niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moblo II: Operation Market Garden
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
Echt tandvleesbijten dit, maar volgend jaar is het voorbij.
Steer !! veilen, beitenquote:
Je zal wel indruk gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:40 schreef AKnynke het volgende:
zo bijzonder is het ook niet hoor..m'n naam tussen de namen van een hoop andere vrouwen.
vond het wel gek.
Volgens mij gaan volwassenen daar niet van slapen, haha. Tenminste, ik zou doodongelukkig wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy neemt Lianne in zijn armen en wiegt haar zachtjes heen en weer totdat ze slaapt
Nee, ik heb niemand die groot genoeg is om me te wiegen in z'n armenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:20 schreef Den_Haag het volgende:
Al geprobeerd Freecell?
Ik denk dat het mijn grote broers ook niet lukt hoor en die zijn 2 meter en best sterkquote:
Monsterboard heeft als datingsite ook echt zijn naam meequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:56 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien vacature plaatsen op monsterboard ofzo.
Mummy zoekt vampier?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Monsterboard heeft als datingsite ook echt zijn naam mee.
Heb jij ook hem als glazenwasser? Zo ja, doet hij wrs hierna jouw raam, zo nee: even er op aanspreken, misschien doet hij jouw raam gratisquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:56 schreef Liejannuh het volgende:
De glazenwasser staat het raam van mijn bovenburen schoon te maken, alleen maakt ie daarbij wel mijn raam vies!Wat een sukkel zeg.
Hey, hoe zit dat eigenlijk met die bruiloft van je? Waar ga je trouwen? Op 't gemeentehuis en dan een feest in 't wapen van Kwintsheul? Of op Hawai? Of stiekum in een bergdorpje in Nepal?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb geen glazenwasser. En ik ga 'm ook niet aanspreken. Zometeen verwacht ie nog een kopje koffie ook.
het valt trouwens wel mee, hij heeft alleen mijn raam nat gemaakt, maar ik heb toch mn gordijnen dicht, dus dan zie je er niets van.
En mogen alle SC'ers komen? Ja?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hey, hoe zit dat eigenlijk met die bruiloft van je? Waar ga je trouwen? Op 't gemeentehuis en dan een feest in 't wapen van Kwintsheul? Of op Hawai? Of stiekum in een bergdorpje in Nepal?
En wat doe je aan? Een witte trouwjurk? Een Gucci jurkje met zwarte pumps? Of gewoon jeans?
ik heb 't écht drukquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, naarling
Ik doe vandaag alsof ik druk ben
Tis bij ons tegenwoordig gewoon 5 dagen per week een gekkenhuis aan de foon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:34 schreef Faithy het volgende:
ik heb 't écht druk't is iig heel erg druk qua telefoon
Datum?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:48 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, ik zat te denken aan een trouwerij ergens op een tropisch strandje en dan met je voeten in het zand enzoEn dan iedereen in het wit ofzo.
En dan sushi eten.En de zee in rennen!
![]()
En natuurlijk mogen jullie allemaal komen.![]()
Ik denk dat er in TRU wel een paar rondlopenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Was er hier niet iemand die dromen kon analyseren
of was dat ergens anders
Ik had vannacht echt naar naar gedroomd
Wat heb je gedroomd PF, weet je het nog?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij was echt heel naar,
ik werd gewoon naar en bang wakker
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:48 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, ik zat te denken aan een trouwerij ergens op een tropisch strandje en dan met je voeten in het zand enzoEn dan iedereen in het wit ofzo.
![]()
En nu ga ik stofzuigen en dan plantjes kopen met mijn moeder voor dr verjaardag.
Ach dan kun je de rest toch ook al uittrekken, toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb me helemaal mooi aangekleed voor cnk, maar ik heb het nu zo koud
En hem in bed opwachtenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach dan kun je de rest toch ook al uittrekken, toch?
Het is nog vroeg MKquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En hem in bed opwachten![]()
Maarnee, eerst uiteten straks
Ik kan het altijd wel op hem, maakt niet uit welk tijdstip, maar de reservering is om half 7, en ik mag al blij zijn als hij dan thuis isquote:
dat klinkt als een mooie trouwdagquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:48 schreef Liejannuh het volgende:
![]()
En nu ga ik stofzuigen en dan plantjes kopen met mijn moeder voor dr verjaardag.
Das toch ook wel oké, je kan niet alles tegelijk Nyn, dat snapt die coach vast wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:36 schreef AKnynke het volgende:
getsiederrie...ik iwl zo graag sporten..
Maar ik vind bij een team gaan zo'n grote stap, en ik hoorde dat het inloopvolleyen van de universiteit een laag niveau heeft...en dan is dat ook niet leuk. Daar vanavond toch maar even kijken denk ik..
En ik heb de coach van het team gemaild of ik niet eerst eens op een semi-permanente basis kan meetrainen, en eventueel soms een wedstrijd te spelen, om daarna meer permanent te gaan spelen. Onder het motto dat ik het opbouwen van een sociaal leven op dit moment een beetje belangrijker vind. Wat ook zo is..
Groot gelijk heb je!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Lianne, denk niet dat wij zaterdag komen omdat we ws hier in Dordt blijven. Daarbij ben ik nog steeds kapot van afgelopen weekend, en weet ik nog niet wanneer Milou weer teruggaat naar haar vader, en we hebben dus geen zin om met het heerlijke wat komen gaat steeds in de auto te zitten
Gezellig!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik wil ook komen, wat voor plantjes heb je trouwens gekocht?
Nee.quote:
Ik vind het maar lastig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Das toch ook wel oké, je kan niet alles tegelijk Nyn, dat snapt die coach vast wel.
ik heb vandaag ook weer getraind
Ja ik weet het nog, zal het zo even opschrijven. Ik droom altijd heel ziek en duister.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat heb je gedroomd PF, weet je het nog?
Ik vind het niet leuk dat ik tegenwoordig ook in smaak droomquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:28 schreef kaasplankje het volgende:
Wauw goed verhaal PF lekker creepy ook, ik had als kind ook steeds terugkerende angstdromen. Heel typisch is dat, het is een mix van je eigen fantasie en dingen die je onderbewust verwerkt.
Ik droomde bv dat ik in een hoge brug klom, steeds hoger en hoger. Op een geg. moment greep ik mis en viel ik naar beneden. Ik kwam dan hard op het water terecht en onder water kwam er dan een eng beest op me af. Dan kneep ik mijn ogen zo hard mogenlijk dicht (in mijn droom) en als ik ze dan opendeed lag ik weer in mijn bed.
Ga je toch met Lianne?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:04 schreef kaasplankje het volgende:
F. belde net, hij gaat niet mee naar Japan,vink jammer.
maar ik ga wel en ik ga deze week boeken
al 2 weken man! Ook toen je er nog wel was!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat vervelend!
Hey maar dat wil zeggen dat je in Zweden bent *doh*
Dat heb ik helemaal gemistIk ga nooit meer weg van fok
Ik ga naar Japan op vakantiequote:
Lianne is vet cool.. stoer, vrouwelijk en hip!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ga naar Japan op vakantiein nov. ong. 10/15 dagen. Een vriend zou mss meegaan, hij moest er nog over denken, maar hij kan dus niet.
Enne @CF, ik ken Liejannuh helemaal nietStraks is ze heel eng
Die botanische tuin van Uppsala was 35 jaar lang in privé gebruik van Linnaeus zelfquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:09 schreef AKnynke het volgende:
Tof Kaasplankje!
De botanische tuin hier stelt volgens mij trouwens niet zoveel voor.
En het volleybal vandaag ook niet, want er was ggeen volleybal. Voor niets naar de andere kant van de stad gefietst. Nu met een kruik op de bank, heb ongeloofelijke buikpijn. En de Duitser blijft vannacht ook nog..
Oh. O jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
al 2 weken man! Ook toen je er nog wel was!
zoals alles hier. OUd, bedoel ik. Maar, de tuinen zijn vooral brede paden, en grasperkjes met bonzaibomen eromheen. Ben er verder alleen maar langsgefietst, niet binnen geweest..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die botanische tuin van Uppsala was 35 jaar lang in privé gebruik van Linnaeus zelfGroot is ie niet geloof ik, maar wel heel oud.
Als het een keertje mooi weer is moet je er maar eens heengaan, met een boek mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zoals alles hier. OUd, bedoel ik. Maar, de tuinen zijn vooral brede paden, en grasperkjes met bonzaibomen eromheen. Ben er verder alleen maar langsgefietst, niet binnen geweest..
't was ook maar een grapje, ik ga niet weg met iemand die k helemaal niet ken; je zit alleen al fucking lang in een vliegtuigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:15 schreef ColdFeet het volgende:
Balen, Nynke... Heeft ie nog steeds geen huis gevonden? Beterschap, iig
Kaasplank, ja, ik ben bang dat Lianne inderdaad een beetje eng is. Maar gelukkig is ze niet lelijk
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
Liep net naar buiten met facepeeling richting badkamer
Komt nieuw huisgenootje ook net de kamer uit wandelen
Nouja, hebben we die FAIL iig al gehad
the truth about foodquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:33 schreef AKnynke het volgende:
ER is niets op tv!
Wat zal ik op uitzendinggemist.nl terug gaan kijken?
Sluiting OS.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:33 schreef AKnynke het volgende:
ER is niets op tv!
Wat zal ik op uitzendinggemist.nl terug gaan kijken?
zonder de t dan he..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:49 schreef AKnynke het volgende:
Nee, van Lindt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
Liep net naar buiten met facepeeling richting badkamer
Komt nieuw huisgenootje ook net de kamer uit wandelen
Nouja, hebben we die FAIL iig al gehad
Jah echt? Dat heb ik ff gemist, maargoed dat mag als je al maanden geen comp of inet hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
Hij had al lekker voor haar gekookt MK, dat MOET toch schelen.......
Ohh wat goed van steerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
Hij had vandaag risotto gemaakt en dat scheen wel te bevallen. Of was het gisteren? Maar iig gekookt, en met zulke recensies mogen we je in CUL toch niks kwalijk nemen he?
Om eerlijk te zeggen heb ik met de meesten toch wel contact via sms of foon of zoals afgelopen vrijdag irl, dus eigenlijk valt het gemis redelijk meequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
YW!
Mis je ons al een beetje?![]()
Ik vergat het steeds te zeggen, maar wat een geweldige foto's van Milou!
Ik ben voorlopig inspiratieloosquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben een tof kraamkado aan het bedenken, nog tips?
Ze had het in het vorige topics ook al over tweelingen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
CF, wat heb je het vaak over baby's de laatste tijd.
als ik Los was zou ik maar uitkijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze had het in het vorige topics ook al over tweelingen!
En jij over trouwenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja,duh! En jij had het over trouwen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
rouwen ouwen uwen wen en nquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja,duh! En jij had het over trouwen!
Of juist goed mikkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als ik Los was zou ik maar uitkijken
Oh, ik dacht dat ik om zwanger te worden vooral mmijn echtgenoot nodig hadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:20 schreef mascara-klodder het volgende:
We praten CF hier gewoon zwanger en dan is het ONZE BABY
En wat brengt CUL zoal in jou naar boven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:21 schreef MuadDib het volgende:
CUL haalt het beste in de vrouw naar boven (of het slechtste...)
Ik wil bestwel als kraamhulp komen hoor mocht het ooit zover zijn, heb ik al eerder gedaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik om zwanger te worden vooral mmijn echtgenoot nodig had
Nou lijkt het me wel een fijn idee als ik gewoon niet verantwoordelijk hoef te zijn voor het wurm in kwestie
Daar ben ik nog niet helemaal uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
En wat brengt CUL zoal in jou naar boven?
wie biedt zich aan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
LiejannuhJe topic is haast vol!
en je moet nog trouwen!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:26 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
De zweden lopen allemaal met van deze messenger bags, en ik vind ze zo tof.Ik ga denk ik deze kopen. Zit zelfs een laptop department in!
Ik dacht dat we het over baby's haddenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:27 schreef AKnynke het volgende:
En dit, om gewoon even al dat gepraat over trouwen te onderbreken!
Ik ben Gordon kijken...daar ga ik later mee trouwen als ik groot benquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:27 schreef AKnynke het volgende:
En dit, om gewoon even al dat gepraat over trouwen te onderbreken!
kopen en opsturen? Dit is de uitermate coole sportwinkel die overal zit: http://www.stadium.se/quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
Een messenger bag is idd hipper dan die zwarte rugtas waar ik altijd mee sjouw
altijd die Steer weerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben helemaal niet begonnen over trouwen! Dat was Steer!!!!
Morgen mijn nieuwe Gordonboek ophalen op het postkantoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben Gordon kijken...daar ga ik later mee trouwen als ik groot ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |