En we willen uiteraard wel graag zien hoe blijquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:59 schreef MuadDib het volgende:
Geweldig naamtopic voor Liejannuh! Zal ze blij mee zijn
Ik had er geen problemen meequote:
sopsop?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had er geen problemen meeEr was een jongen van 2 meter zoveel. En breed. En gespierd.
Als ik een lange jongen zie (van 2 meter of meer) met een goed figuur dan
oeh. dan kijk ik daar zeg maar heel graag naar
Jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:03 schreef Vork het volgende:
Was dat de hele toestand waar je vantevoren al zo geweldig veel zin in had?
Dat is mij erg meegevallen. Ik had het ervoor ooit in een ver verleden zelfs laten vallen en van bijna geen basis in een korte tijd organische chemie er in stampen is best goed te doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en ik krijg weer scheikunde dit jaarWoei!
Ik vind scheikunde eigenlijk heel leukquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is mij erg meegevallen. Ik had het ervoor ooit in een ver verleden zelfs laten vallen en van bijna geen basis in een korte tijd organische chemie er in stampen is best goed te doen.
Ik ook!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik zo oud ben als jij nu bent ben ik al afgestudeerd voor een tweede studie
Ik heb gister dit gemaakt:quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:15 schreef Vork het volgende:
Zo gelukkig was mijn Gado Gado redelijk gelukt. In elk geval meer zoals die hoort, vegetarisch dus. Welke idioot heeft ooit bedacht om daar kip bij te doen?
Thuiswonend!quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb gister dit gemaakt:
eier mie van fairtrade
bakje japanse wokgroente met teriyaki saus
japanse wok blokjes (vega)
handje cashews
scheutje chili saus
lekker
Thanks for the advice, maar t wordt niet volleyballen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ook!
Zo, t was tof op de uni vandaag, geloof ik. Leuke klasgenoten! Ik heb een dilemma: We hebben voor vanavond afgesproken om 9 uur, om wat te gaan drinken. Nu kan ik ook gaan volleyen vanavond..van half 8 tot half 10. Voordat ik dan gedouched en in de stad ben is het half 11..zal ik gaan volleyen?
Ik zou juist wel gaan volleyballen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Thanks for the advice, maar t wordt niet volleyballen...
Ja, maar een sociaal leven bouwen is op dit moment meer belangrijk dan sporten...en via deze volleybalvereniging gaat het lastig worden, behavle volleyen doen ze niets samen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zou juist wel gaan volleyballen.Maar ik vind sporten dan ook leuker dan in de kroeg zitten. Alhoewel eerst sporten en dan naar de kroeg een geweldige combinatie is.
Neequote:
Ik heb geen ideequote:Op maandag 25 augustus 2008 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
Z'n sperma smaakt daardoor wel beter toch?
Is er een vacature?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, mooie data!
Wie wordt mijnbruidegom
?
Is Steer niks voor je?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, mooie data!
Wie wordt mijnbruidegom
?
MoBlo trouwt trouwens op 16 maart 2010.
quote:
Ja! Ik zoek mijn prins op het witte paard!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:41 schreef MuadDib het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets met prins en wit paard ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |