Gezellig brallen in je blousje met colbertje tezamen met je corps-maatjes op maandagavond lijkt mij dan weer helemaal niks.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een groot deel van de HBO-ers zijn geen mensen die aan typische studenten dingen meedoen. Heb zelf ook HBO gedaan en ergerde me enorm aan al die mensen die gewoon iedere avond braaf naar huis gingen en alleen in het weekend uitgingen met 'de kameraden'. Vond ik te suf voor woorden.
quote:Een groot deel van de HBO-ers zijn geen mensen die aan typische studenten dingen meedoen. Heb zelf ook HBO gedaan en ergerde me enorm aan al die mensen die gewoon iedere avond braaf naar huis gingen en alleen in het weekend uitgingen met 'de kameraden'. Vond ik te suf voor woorden.
Er zijn genoeg tussenwegen hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Gezellig brallen in je blousje met colbertje tezamen met je corps-maatjes op maandagavond lijkt mij dan weer helemaal niks.
Gewoon gezellig biertjes drinken met vrienden wel? Want de meeste bralapen blijven hier gelukkig in de Woo hangen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Gezellig brallen in je blousje met colbertje tezamen met je corps-maatjes op maandagavond lijkt mij dan weer helemaal niks.
Precies. Heb nog een keer een hele leuke meid geregeld op een maandagavond in de kroegquote:
Uiteraard.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gewoon gezellig biertjes drinken met vrienden wel?
Tja, moet je zelf weten, maar dan moet je niet moeilijk doen als iemand roept dat HBOers cursisten zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Uiteraard.
Het hele studentenleven trekt mij gewoon niet zo aan. Zal wel met die HBO-instelling te maken hebben
Ook onzin natuurlijk. Overigens ben ik niet van plan om lang bij pappie en mammie te blijven wonen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, moet je zelf weten, maar dan moet je niet moeilijk doen als iemand roept dat HBOers cursisten zijn.
Hoezo onzin? Hopen HBOers gaan mekkeren als iemand roept dat HBOers cursisten zijn, terwijl ze wel hun hele studie thuis wonen, niet met medestudenten uitgaan en eigenlijk alleen vriendin hebben in hun eigen dorp. Tja. In dat geval heb je niet echt recht van spreken.quote:
Oh, dus om een succesvol student te zijn moet je persé vrienden maken tijdens je studie?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Hopen HBOers gaan mekkeren als iemand roept dat HBOers cursisten zijn, terwijl ze wel hun hele studie thuis wonen, niet met medestudenten uitgaan en eigenlijk alleen vriendin hebben in hun eigen dorp. Tja. In dat geval heb je niet echt recht van spreken.
Dat dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Oh, dus om een succesvol student te zijn moet je persé vrienden maken tijdens je studie?
Ik woon momenteel, bij mijn ouders, in het centrum op een paar minuten loopafstand van mijn bus naar de HAN.
Ga regelmatig (lees: dagelijks) met vrienden die ik al wat langer ken een biertje drinken én woon binnenkort op mezelf. Wat is daar mis mee? Alsof je als je eenmaal student bent geen vrienden meer mag hebben die op het ROC zitten of automonteur zijn ofzo
Niet iedereen werd gepest op de middelbare school.
Ja het is echt vet suf om na school naar huis te gaan, en vervolgens iets te gaan doen met je ECHTE maten, ipv die opgedrongen kennissen van schoolquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een groot deel van de HBO-ers zijn geen mensen die aan typische studenten dingen meedoen. Heb zelf ook HBO gedaan en ergerde me enorm aan al die mensen die gewoon iedere avond braaf naar huis gingen en alleen in het weekend uitgingen met 'de kameraden'. Vond ik te suf voor woorden.
Alsof diegenen op school opgedrongen zijn? Ik kan het er best mee vinden hoor, alleen ik zou er niet zo snel mee op vakantie gaan ofzo. maar uitgaan kan best.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja het is echt vet suf om na school naar huis te gaan, en vervolgens iets te gaan doen met je ECHTE maten, ipv die opgedrongen kennissen van school
Wou je anders zeggen dat je zelf je klasgenoten uitzoekt..?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alsof diegenen op school opgedrongen zijn? Ik kan het er best mee vinden hoor, alleen ik zou er niet zo snel mee op vakantie gaan ofzo. maar uitgaan kan best.
Je kunt heel goed over dit onderwerp een discussie beginnen èn je tegenstanders tegelijkertijd respecteren. Dat geldt uiteraard voor beide kanten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar in dat geval kun je een discussieforum in zijn geheel opheffen. Daarbij zal ik inderdaad moeten inzien dat sommige mensen gewoon geen behoefte hebben aan een sociaal leven. Het is fok ik had het kunnen weten.
Dat vindt JIJquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan de gemiddelde student niet betalen. Daarnaast is in een huis zitten met leuke mensen gewoon gezellig.
Wederom toont deze post vooral wat voor een gefrustreerd mannetje jij bent. Je ergerde je er aan? Wat voor een zielepiet ben jij dat jij je ergert aan andere mensen die gewoon doen waar ze behoefte aan hebben? Jij was zeker op de middelbare school ook het jochie dat de pispaal altijd een schopje na gaf, wanneer de grote pestkoppen hun dagelijkse afranselroutine op hem hadden uitgevoerd en weer waren vertrokken?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je doet mij denken aan een neger die net doet alsof hij blank isquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Hopen HBOers gaan mekkeren als iemand roept dat HBOers cursisten zijn, terwijl ze wel hun hele studie thuis wonen, niet met medestudenten uitgaan en eigenlijk alleen vriendin hebben in hun eigen dorp. Tja. In dat geval heb je niet echt recht van spreken.
Heeft niks te maken met het feit of iemand thuis woont of niet. Waarschijnlijk was jij gewoon niet gezellig genoegquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Rotterdamquote:
Joh. Da's wel duidelijk. Vandaar ook m'n reactie dat een topic als dit weinig zin heeft, Fok! zit vol mensen die liever vanachter hun PC 'sociaal' doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:42 schreef servus_universitas het volgende:
Ik heb ook niet veel behoefte aan sociaal gedoe
Euh, ja. Omdat ik het irritant vind dat die mammakindjes nooit iets sociaals willen doen ben ik 'gefrustreerd'. Uhuh. Stel je toch eens voor dat iemand het leuk lijkt eens een biertje te gaan drinken met z'n jaargenoten! Ik vind het grappig dat je je kennelijk zo stoort aan m'n replies dat je het over de persoonlijke boeg moet gooien. Kun je net zo goed niet doen, want wat een contactgestoorde nerd ("niet veel behoefte aan sociaal gedoe") van me vindt, is niet iets waar ik me echt mee bezig hou. Dus laten we het bij het onderwerp houden shall we?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:50 schreef servus_universitas het volgende:
Wederom toont deze post vooral wat voor een gefrustreerd mannetje jij bent.
Niet zo gezellig als hun mamma neequote:Op maandag 25 augustus 2008 18:55 schreef SarahD. het volgende:
Heeft niks te maken met het feit of iemand thuis woont of niet. Waarschijnlijk was jij gewoon niet gezellig genoeg
Als die mensen zich daar prettig bij voelen moeten ze dat toch vooral doen of niet? Of moeten ze persé dingen doen die ze eigenlijk niet leuk vinden zodat het tenminste in jouw beperkte wereldje geaccepteerd wordt?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Joh. Da's wel duidelijk. Vandaar ook m'n reactie dat een topic als dit weinig zin heeft, Fok! zit vol mensen die liever vanachter hun PC 'sociaal' doen.
[..]
Niet zo gezellig als hun mamma nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |