Ik ben oud, maar niet zo oudquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hoofd was prima zichtbaar en leek als twee druppels water op die in je fobo. Dus tenzij je al die jaren een valse identiteit aangehouden hebt en eigenlijk een verlepte 50er bent die kleine jochies op zit te geilen, ga ik er maar vanuit dat dat inderdaad jouw tieten waren.
Mods mogen dat dan weer wel, aangezien die boswachter dwaas dat in een ander topic voor alle studenten heeft gedaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
dat is mijn meningen die mag ik hier verkondigen.
Ik mag je alleen niet doodwensen, dan krijg ik een ban, anoniempje
Jawel; als z'n moeder 'em roept voor 't etenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:18 schreef ssebass het volgende:
Mods mogen dat dan weer wel, aangezien die boswachter dwaas dat in een ander topic voor alle studenten heeft gedaanMaargoed iedereen weet toch dat die zijn kamer niet uitkomt.
En dan na het eten naar boven sneaken en hopen dat je niet hoeft af te wassen. Nouja, zo deed ik dat toen ik 16 wasquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
'schaaaaaaaaaaaaaaaat, ik heb je favoriete kostje voor je gemaakt! kom maar smullen!!!!!!!!!!!!'
oh wat ben je toch superieur.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
dat is mijn meningen die mag ik hier verkondigen.
Ik mag je alleen niet doodwensen, dan krijg ik een ban, anoniempje
Grappig dat je het zegt, want jij ontloopt de discussie juist en gooit er wat flauwe opmerkingen tegenaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, als je m'n mening niet overneemt schiet ik je hardstikke dood gek!![]()
Klacht: mensen die het houden van een discussie niet snappen.
Bedankt voor de opheldering. Ik dacht even dat hem om de mening van de wegwijspiet ging.quote:
Ik heb, i.t.t.tot jou, tenminste de moeite genomen m'n mening te onderbouwen. Je-dringt-me-je-mening-op-huilie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:33 schreef anoniemm het volgende:
Grappig dat je het zegt, want jij ontloopt de discussie juist en gooit er wat flauwe opmerkingen tegenaan.
Ik weet niet in welk studentenhuis jij een kijkje hebt genomen, maar mijn huisgenoten zijn (op eentje na) niet vies, niet werkschuw en al helemaal niet langharig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
'Het echte leven'
WC, badkamer en het gasfornuis delen + opgekropt zitten met vies, langharig, werkschuw tuig in één of ander klooster hoop ik toch nooit mee te maken in 'het echte leven'.
Yup, maar daar hoef je 'em zelf niet schoon te makenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:39 schreef Tuinboon het volgende:
En de WC, badkamer en gasfornuis delen doe je thuis bij je ouders ook.
Beter gewoon gelijk een eigen flatje/ appartementje ergens.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:39 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk studentenhuis jij een kijkje hebt genomen, maar mijn huisgenoten zijn (op eentje na) niet vies, niet werkschuw en al helemaal niet langharig.
Je moet je natuurlijk ook niet inschrijven bij de woningbouwcorporatie, waar je ik-weet-niet-hoeveel jaar op een wachtlijst komt te staan en dan uiteindelijk met 15 onbekenden in een flatje wordt geplaatst. Met hospiteren kan je zelf je huisgenoten en kamer uitkiezen
En de WC, badkamer en gasfornuis delen doe je thuis bij je ouders ook.
"Ik heb geen zin om op kamers te gaan want dan kom je bij huisgenoten die lui en werkschuw zijn en niks schoon maken''quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yup, maar daar hoef je 'em zelf niet schoon te maken
Ja, maar dat kan de gemiddelde student niet betalen. Daarnaast is in een huis zitten met leuke mensen gewoon gezellig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:43 schreef MarkNMGN het volgende:
Beter gewoon gelijk een eigen flatje/ appartementje ergens.
Tuurlijk, maar lui zijn is alleen vervelend als andere mensen dat ook zijn. Als je mams netjes je troep achter je opruimt is lui zijn helemaal primaquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:45 schreef Tuinboon het volgende:
"Ik heb geen zin om op kamers te gaan want dan kom je bij huisgenoten die lui en werkschuw zijn en niks schoon maken''
Tja, wie is hier dan lui?
Ach, de huur van een flatje ergens in een achterstandswijk nabij het centrum ligt vaak niet eens zo ver van de huur die je moet betalen voor een cheap-ass lelijk studentenkamertje van 13m².quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan de gemiddelde student niet betalen. Daarnaast is in een huis zitten met leuke mensen gewoon gezellig.
Je punt?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:08 schreef Repeat het volgende:
Volgens mij wonen de meeste MBO/HBO scholieren gewoon nog lekker thuis tot ze klaar zijn. WO studenten gaan veel eerder.
Ergens in de provincie uiteraard, want in een studentenstad is dit niet te betalen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Beter gewoon gelijk een eigen flatje/ appartementje ergens.
Prijzen zijn wel redelijk belachelijk aan het worden hoor. Studenten die in Utrecht beginnen zieken fijn kamers voor rond de 400 euro. Geen wonder dat ouders mee moeten lappen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:50 schreef Repeat het volgende:
Ergens in de provincie uiteraard, want in een studentenstad is dit niet te betalen.
Leuk
Nijmegen is toch best een studentenstad dacht ik zo...quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ergens in de provincie uiteraard, want in een studentenstad is dit niet te betalen.
Leuk
Een groot deel van de HBO-ers zijn geen mensen die aan typische studenten dingen meedoen. Heb zelf ook HBO gedaan en ergerde me enorm aan al die mensen die gewoon iedere avond braaf naar huis gingen en alleen in het weekend uitgingen met 'de kameraden'. Vond ik te suf voor woorden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |