geeft klopje op de schouder, komt wel goed, komt wel goedquote:
jij bent een beetje heel erg flauw. *geeft wat zout*quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geeft klopje op de schouder, komt wel goed, komt wel goed
ach, komt wel weer goed (hoop ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jij bent een beetje heel erg flauw. *geeft wat zout*
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:12 schreef draculettetje het volgende:
volgens mij ben ik vanavond alleen thuis
Oh je gaat toch niet naar dat feest he..waar Jan Smit en co. komtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:04 schreef Crazy-M het volgende:
Ja maar zij begon weer
Goh,
alweer niet mijn schuld vandaag
en nee: Nog steeds niet op dreef.
en raad wat:
VANAVOND WEER UIT MIJN DAK IN BREDA !!!!![]()
maar even serieus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jij bent een beetje heel erg flauw. *geeft wat zout*
Jah ikke welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh je gaat toch niet naar dat feest he..waar Jan Smit en co. komt
Ja kun je dat echt? poehquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar even serieus.
(jaja dat kan ik)
Ben gewoon sinds de zaterdag middag / avond super vrolijk en druk
moet je je niet even laten naaien?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:32 schreef lynda het volgende:
* lynda is gewond
Snij jezelf niet met een scherp!! mesje in je vinger.. Dan snij je namelijk in je vingertop en door je nagel heen
Geeft nogal een troep en je heb nogal wat pleisters nodig om het te laten stoppen met bloeden.. Pleister 1 + 2 zijn beetje rood doorweektPleister 3 plakt nu.. Nog
nee dat is winniequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja kun je dat echt? poeh
Nouja beter toch
Stopt vanzelf welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je je niet even laten naaien?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Stopt vanzelf wel![]()
Begon net weer te bloeden omdat ik ging typen.. Vinger overleefd het wel
Had je gisteren geen geluk?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
k zou me toch maar even laten naaien
Als die vinger nou koud wordt he... zou ik het maar even laten naaienquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Stopt vanzelf wel![]()
Begon net weer te bloeden omdat ik ging typen.. Vinger overleefd het wel
gister en vanochtendquote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gister en vanochtend
ik zeg ook niet door mij!eerder door de dokter.. of een zuster
NEE!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
k zou me toch maar even laten naaien
Ik heb sowieso koude handenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als die vinger nou koud wordt he... zou ik het maar even laten naaien
Vertelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:07 schreef diertjuh het volgende:
Aarghh...van sommige mensen wordt je ook niet goed...
Kom 1 dag hier werken samen met mijn kut collega, kijken of je dan nog zo VROLIJK en actieft bentquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar even serieus.
(jaja dat kan ik)
Ben gewoon sinds de zaterdag middag / avond super vrolijk en druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |