moet je je niet even laten naaien?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:32 schreef lynda het volgende:
* lynda is gewond
Snij jezelf niet met een scherp!! mesje in je vinger.. Dan snij je namelijk in je vingertop en door je nagel heen
Geeft nogal een troep en je heb nogal wat pleisters nodig om het te laten stoppen met bloeden.. Pleister 1 + 2 zijn beetje rood doorweektPleister 3 plakt nu.. Nog
nee dat is winniequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja kun je dat echt? poeh
Nouja beter toch
Stopt vanzelf welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je je niet even laten naaien?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Stopt vanzelf wel![]()
Begon net weer te bloeden omdat ik ging typen.. Vinger overleefd het wel
Had je gisteren geen geluk?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
k zou me toch maar even laten naaien
Als die vinger nou koud wordt he... zou ik het maar even laten naaienquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Stopt vanzelf wel![]()
Begon net weer te bloeden omdat ik ging typen.. Vinger overleefd het wel
gister en vanochtendquote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gister en vanochtend
ik zeg ook niet door mij!eerder door de dokter.. of een zuster
NEE!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
k zou me toch maar even laten naaien
Ik heb sowieso koude handenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als die vinger nou koud wordt he... zou ik het maar even laten naaien
Vertelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:07 schreef diertjuh het volgende:
Aarghh...van sommige mensen wordt je ook niet goed...
Kom 1 dag hier werken samen met mijn kut collega, kijken of je dan nog zo VROLIJK en actieft bentquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar even serieus.
(jaja dat kan ik)
Ben gewoon sinds de zaterdag middag / avond super vrolijk en druk
kan je nagaan, ik heb nu meerdere kutcollegasquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kom 1 dag hier werken samen met mijn kut collega, kijken of je dan nog zo VROLIJK en actieft bent
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
kan ik niet hier op het forum plaatsen..mede fokker enzo
ik vind het niet erg dat je over me lult hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind het niet erg dat je over me lult hoor
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well..
so true so truequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well..
Nothing more to addquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:15 schreef lynda het volgende:
[..]
3/4 van de wereld is ermee gevuld.quote:
ik sluit mijn ogen wel even hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Geef me 1 maand en hij loopt gillend weg naar het buitenlandquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kom 1 dag hier werken samen met mijn kut collega, kijken of je dan nog zo VROLIJK en actieft bent
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:24 schreef lynda het volgende:
slapen.. klussen.. slapen.. klussen.. slapen.. klussen..
Slapen!! dan klussen.. mocht ik op tijd wakker worden
Werk ze he![]()
done,quote:
quote:
ook weer lekker geregeld dan ....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Net gebeld door uitzendbureau waar ik gister was geweest..kdacht dat ze werk hadden. Nee, ze gingen even de lijst afbellen, want ze hadden mn gegevens van het cwi gekregen..terwijl ik er gisteren was voor inschrijving..
vandaag loopt niets lekker. Zat om 1 uur al in de verkeerde les, want ik dacht dat ik daar les had, heb ik dat om 14:00quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook weer lekker geregeld dan ....
lukt wel johquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
vandaag loopt niets lekker. Zat om 1 uur al in de verkeerde les, want ik dacht dat ik daar les had, heb ik dat om 14:00. Straks nog nog naar huis, ben benieuwd
LEANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:57 schreef Leanne het volgende:
woeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihoi diertje!!
CRAZY
Wat een positiviteit hier allemaal zegquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:57 schreef Leanne het volgende:
woeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihoi diertje!!
CRAZY
CRAZY!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LEANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok vooruit:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat een positiviteit hier allemaal zeg
LEANNEEEEEEEEEEquote:
plaatje kan ik alleen via google bekijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |