Doe jij maar ff weet niet precies hoe dat moetquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef de_boswachter het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TS zet die foto's onder een link neer a.u.b. . Anders doe ik het.
WTF gek![]()
![]()
Bij dezequote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef Pidgeon het volgende:
[..]
Doe jij maar ff weet niet precies hoe dat moet
Tis een ventquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:31 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Damn, ik zou d'r wel neuken gek!
Geef klootzakken als wise even een ban als ze, nadat een mod al heeft aangegeven dat het niet wenselijk is om die foto's zo te posten, het toch nog expres doen!quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Geef klootzakken als wise even een ban als ze, nadat een mod al heeft aangegeven dat het niet wenselijk is om die foto's zo te posten, het toch nog expres doen!
kan jij voor jezelf even een banaan vragen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:54 schreef wise het volgende:
[..]ban aanvragen mag ook niet dacht ik zo
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan jij voor jezelf even een banaan vragen?
Nou inderdaad!! Makkelijk als je je verveeld.quote:
quote:
quote:
Dat is een kankergezwel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:29 schreef lennartb.nl het volgende:
ik zag vandaag een oude man met een gekke wratterige ophoping van vlezige materie naast zijn neus, die verdacht veel op een tweede neus leek maar dan iets kleiner (en dat bij een al ranzig grote oude mannenneus)
Zag er veel wratteriger/wild vlees achtig uit. Van die typische oude mannen wratten alleen dan groter en in de vorm van een neus.quote:
We hebben niet allemaal zo'n moederquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:38 schreef Rikketik het volgende:
Niet veel gewend, boys?
Kans is groot als de helft van de wereldbevolking tot Azië behoortquote:
Op spitsnet staat een artikel van vandaag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:53 schreef anoniemm het volgende:
Gast, deze foto's zijn al zo'n 4 jaar oud, welcome to the internet.
Gast, het is nu weer actueel aangezien hij maandenlang in het ziekenhuis gelegen heeft en nu 'schoon' is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:53 schreef anoniemm het volgende:
Gast, deze foto's zijn al zo'n 4 jaar oud, welcome to the internet.
Toch worden er in landen als India de meest vreemde kinderen/dieren geboren vaak.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:57 schreef EliseZwart het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Epidermodysplasia_verruciformis
[..]
Kans is groot als de helft van de wereldbevolking tot Azië behoort
Dat jij een negerende worm bentquote:
"For Didi, it's an exciting oppertunity to shed his roots once and for all"quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:35 schreef Xbox_360 het volgende:
Filmpje van "The Tree Man"
Check @ 00:40![]()
Als je hier al niet tegen kan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |