Fout.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:24 schreef moonmovies het volgende:
Na 4 slices (had honger) heb ik de tas mee naar huis genomen in de hoop dat mijn broer ze wel zou willen eten, die vond ze anders ook vrij smaakloos.
Smakeloos persoon.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
West Side Deluxe is![]()
Alleen fucking duur
Zijn die er op het station?quote:
\quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef Blistering het volgende:
1: Pizza in de trein eten? Onbeschoft stuk vreten. Beetje andere mensen lastig vallen met die ranzige lucht.
2: Kan me in je klacht wel vinden. NY Pizza hier (A'doorn) is vaak ook belabberd. Spermaplakken kaas op de pizza's, of simpelweg doordrongen van de olie.
Paar keer gehad, vond het wel okay. Heeft opzich nioet zoveel met ene "echte" pizza te maken, maar goed, vies is anders.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:57 schreef MazigeWafkees het volgende:
Net alsof domino's geen bagger is?
Amen. Ik verheug me al op m'n Dr.Oetker pizza straxquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:07 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Paar keer gehad, vond het wel okay. Heeft opzich nioet zoveel met ene "echte" pizza te maken, maar goed, vies is anders.
Voor 15,50 koop je trouwens een flinke hoeveelheid diepvries pizza's
Jouw haren hebben hun eigen tanden?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:07 schreef RSie het volgende:
American Pizza's2
zolang ze met die walgelijk dikke korsten en vieze ingredienten blijven werken is er geen haar op mijn hoofd die daar zijn tanden in wilt zetten. en ikzelf dus al zeker niet! of zat dat spreekwoord nou anders in elkaar? Whatever,.. feit blijft dat amerikaanse stijl pizza's van zeer teleurstellend fastfoodkaliber zijn.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:58 schreef Harpert het volgende:
Alleen de euroshopper tomatenpuree is 7 cent, het albert heijn huismerk tomatenpuree is 17 à 18 eurocent.
HOAX
Of gewoon een stuk of 4 pizza's uit de supermarkt weghalen die nog beter smakenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:18 schreef stbabylon het volgende:
Voor 15,50 kun je een pizza in een restaurant eten, glas cola er bij EN een toetje!
Dat doen ze voor ons moslims, en stiekem zijn die ook nog eens halalquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Vroeger vond ik NY pizza vet lekker. Maar de laatste maanden zitten dr veels te weinig ingredienten op en worden ze koud bezorgd. Ik ben dan ook helemaal klaar met die tent.
De slices op lowlands smaakten maar vroegere NY pizza
Ook belachelijk is dat hun ham 100% kalkoen is
En dan durf je geen nee te zeggen omdat je niet zo krenterig over wilt komenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:00 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Brutale gasten zijn hetNu twee keer besteld, en elke keer als je het geld geeft (niet gepast dus), vragen ze 'goed zo?'
Ach voor die vijf cent moeite doenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En dan durf je geen nee te zeggen omdat je niet zo krenterig over wilt komen
Je moet zegge geef maar 2 terugquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ach voor die vijf cent moeite doen
Dat is ook rotzooiquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
gewoon naar Domino's gaan.
En of. Ik had er laatst wat besteld, bij gebrek aan zin om zelf eten te maken, maar de pizza was voornamelijk erg droog en smaakloos. En toen wist ik waarom ik daar eigenlijk nooit wat bestel, want de laatste keer (en dat is weer wat langer geleden) dat ik daar wat haalde, was het net zo droog en net zo smaakloos. Nee dan nog liever Domino's. Of eigenlijk maak ik het dan nog liever gewoon zelf. Maarja, lui he.quote:
Mijn lokale Italiaan heeft één keer per week zo'n speciale dag waarop je maar 5-6 euro dokt voor een donders goede pizza, gewoon in het restaurant. De Turk heeft het zelfs twee keer per week + gratis bezorgen, en anders is het bij beiden sowieso nooit veel meer dan een tientje.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:13 schreef Klapjostie het volgende:
voor 15,50 kun je bekant in een Italiaans restaurant een pizza bestellen en die smaakt wel iets beter
Dus dat, gewoon kijken of er een lokale èchte pizzeria in de buurt zitquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:14 schreef leolinedance het volgende:
Sowieso allemaal kuttenten trouwens
- Domino's![]()
- Pizzahut![]()
- NY Pizza![]()
- Subway![]()
- Mac
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |