quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:52 schreef Pheno het volgende:
Piem0l op je hoofd!
Oh! Dan is het goedquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:51 schreef Fha het volgende:
Dus ik hoef mezelf (dit jaar mee gerekend) nog maar 3 jaar te motiveren voor deze kut studie![]()
komt heelemaal goed
Woaaah spaghettiquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja hoor, er is nog genoeg
Spaghetti
kan ie bij Indah logerenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze je daar in Indonesie aan opereren, lees net dat ze daar goed zijn in overtolligheden verwijderen
.
Ja tochquote:
Hoe laat ben je hier?quote:
spaghetti kip-kerriequote:
Ik denk dat dat nog wel een paar uur duurtquote:
En 't schijnt ook best mooi te zijn om er vakantie te vieren, meerdere vliegen in 1 klap dusquote:
Marcquote:
Spagetti kip-kerriequote:
quote:
Dat is dan weer niet lekker eten, die vliegenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:05 schreef es70 het volgende:
[..]
En 't schijnt ook best mooi te zijn om er vakantie te vieren, meerdere vliegen in 1 klap dus.
Ah joh, gewoon in een keer doorslikken. proef je vast niks van.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet lekker eten, die vliegen
quote:
quote:
Misschien met een dipsausje erbijquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet lekker eten, die vliegen
ja dat is bijzonder lekkerquote:
Goed, dit ga JIJ uitproberen een keerquote:
Gaat goed dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:11 schreef es70 het volgende:
Af en toe word ik geschift van familie.
Ik stel een vraag, krijg een antwoord op iets dat ik niet gevraagd heb en de tip mijn neefje te bellen via een of ander speciaal nummer dat goedkoper zou zijn. De lieve broer vergeet alleen dat ik totaal geen telefoonnummer of wat voor contactgegevens dan ook van zijn zoon heb.
Tegelijk doen, koken en afwassenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
Wie wil er voor mij afwassen zodat ik daarna misschien iets meer motivatie heb om te koken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |