Er is maar een soort kutvraag en dat is een sportvraagquote:
Amandelen (wordt vaak vervangen door witte bonen...)quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:26 schreef Briggy het volgende:
Marsepein is een mengsel vanen suiker.
Ben er ook blij mee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:38 schreef qonmann het volgende:
Eindelijk weer eens een niet entertainment/sport vraag
Vind ook raar dat mensen die het antwoord wel weten jou niet even het punt niet toekennen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:28 schreef Induhskaai het volgende:
Dat zeg ik toch?
Ik wacht alleen op m'n punt...
tomtomaat +1quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:48 schreef tomtomaat het volgende:
Prei?
starla +1quote:
starla is vertrokken, dus dat zal een vraag blijven......quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:44 schreef Induhskaai het volgende:
Maar wat is het antwoord op de vorige vraag???
En het punt weg....Zou goed zijn, want het zijn steeds dezelfde personen die wegblijven.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Initialen LK.
Ik blijf vragen onderbreken als de desbetreffende user langer dan een half uur wegblijft. Standard Procedure.
Starla ..quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:51 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
En het punt weg....Zou goed zijn, want het zijn steeds dezelfde personen die wegblijven.
Dus m'n puntje is ook vertrokken?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:45 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
starla is vertrokken, dus dat zal een vraag blijven......
quote:
quote:
Dat dus!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan ook de uitvinder van Coca-Cola.
quote:
Een paar obscure filmpjes waar meneer in heeft gespeeld... The Big Lebowski, The Talented Mr. Ripley, Magnolia, Capotequote:Op maandag 25 augustus 2008 23:48 schreef Induhskaai het volgende:
Maar als we 'm niet kennen is ie niet zo heel bekend...
Waar was jij toen ik vragen over hem stelde?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:29 schreef Induhskaai het volgende:
Kurt Wallander?
In de creche???quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar was jij toen ik vragen over hem stelde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |