Betalen voor kutsoftwarequote:
Oh, binnenkort kan ik ook nog BETALEN voor die trage kutbagger zonder goeie search. Hipquote:
het mag hequote:Op maandag 25 augustus 2008 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, binnenkort kan ik ook nog BETALEN voor die trage kutbagger zonder goeie search. Hip
Nog mooier: hij wil mensen laten betalen voor het gebruik van een firefox extensie die hij nieteens zelf gemaakt heeftquote:Op maandag 25 augustus 2008 @ 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, binnenkort kan ik ook nog BETALEN voor die trage kutbagger zonder goeie search. Hip
Zelfs dit is al een brug te verquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:32 schreef frenchfries het volgende:
mensen laten betalen voor het gebruik van een firefox extensie
de Golden Gate Bridge denk ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 @ 14:08 schreef Pheno het volgende:
Een brug?
Alsof je daar blij van wordt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:30 schreef leonieke het volgende:
Oeh vanavond ga ik dus weer veel kunnen lezen in FB![]()
zo kan je het ook zien ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:32 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Nog mooier: hij wil mensen laten betalen voor het gebruik van een firefox extensie die hij nieteens zelf gemaakt heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |