abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 september 2008 @ 10:46:13 #251
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_61639900
quote:
Op maandag 15 september 2008 10:28 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Hij beschrijft niet de keren dat hij het inderdaad gelaten heeft voor wat het is. Maar soms is het net de druppel hé?

En als je nu het incident leest op rocket over vrijdagavond in Putten, en daarna het blog van Claire. Probeer je dan eens in te leven. Huub beschrijft het nogal plastisch. Bij Claire komen de gevoelens wat meer naar boven. Geeft misschien een andere kijk.
Ik kan Claire niet lezen, maar waarom is Huub eigenlijk gelijk pis off als iemand hem niet erkent als Bn'r.
Voor zover hij dan een Bn'r is. Maar als je ergens van baalt, schrijf je dan zo uitgebreid over de innerlijke kewtsing,. Even dacht ik echt dat hij er van baalt, maar door de lange volzinnen bedacht ik maar één ding.
Huub geniet van deze ongein
  maandag 15 september 2008 @ 10:48:15 #252
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_61639938
Kan iemand die blog van Claire hier plaatsen?? please...
  maandag 15 september 2008 @ 10:53:50 #253
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61640042
Je praat een beetje scheef
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 15 september 2008 @ 11:01:21 #254
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_61640167
quote:
Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef soylent het volgende:
Je praat een beetje scheef
Weer recht
  maandag 15 september 2008 @ 11:13:36 #255
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_61640430
blog van claire

WEEKEND ACHTER DE RUG

Zo, lekker muziekje opgezet, wat aan het opruimen. De filmpjes voor vanavond liggen klaar. Huub is op dit moment nog bij dat benefiet diner voor KIKA. En ik heb vandaag de eerste verjaardag van Semmetje gevierd met de familie. Dinsdag is de kleine man jarig, en wat een ventje wordt mijn kleine heerlijke neefje. Ben helemaal verliefd op hem..! Alweer bijna 1 jaar tante van de kleine man.

Vrijdagavond zijn we, zoals jullie al hebben kunnen lezen op het weblog van Huub, naar de saunadrome in Putten gegaan. Het is een verschrikkelijk mooie sauna, alleen als je bekend bent kun je er beter niet naar toe gaan. Je voelt je al opgelaten als het wat drukker is als verwacht, en wat er bij ons gebeurde wens ik echt niemand toe!

We liepen een rondje buiten, huub liet me alles even zien, en een man uit de jacoozy vroeg om aandacht. Hij schreeuwde een paar keer huub’s naam, en vervolgens dat huub een lekker wijf had. Huub vroeg hem wat rustiger te doen, we liepen tenslotte half naakt en naar een sauna gaan doe je maar voor 1 ding: om te genieten en tot rust te komen. Wellicht een verkeerde inschatting van ons, want meneer deed meteen een beetje agressief. Afijn, wij nemen plaats op het heerlijke terras van saunadrome, komt die man naast ons zitten op zo’n uitdagende manier. Benen weid (alsof we dat een leuk zicht zouden kunnen vinden….?) en draaide een sjekkie… Nou goed, huub en ik stonden vrijwel direct op zonder wat te zeggen en namen plaats in de 1e sauna, even lekker relaxen. Toen we daar goed en wel lagen, een minuut of 5, komt die zelfde man daar ook binnen en begint toch een discussie met Huub. Ik lag daar naakt, huub zat naakt, die man was naakt, het was er bloedheet en meneer zit gewoon te trillen van kwaadheid. De exacte woorden die hij gebruikte waren: je kan maar beter je mond houden nu, want ik heb altijd geroepen dat als ik jou tegen zou komen ik je op je bel zou slaan’ Huub vroeg hem of hij tv en werkelijkheid wel uit elkaar kon houden, en of hij ons alsjeblieft met rust zou kunnen laten want we waren er tenslotte voor onze rust. Dat deed meneer niet, hij zat op een dreigende manier in onze looppad naar de deur, dus toen we vertrokken hield ik mijn hart vast. Gelukkig buiten gekomen, zo ga je gewoon denken, meldde we het bij de manager. Die is er meteen naar toe gelopen. Huub en ik namen plaats aan een tafeltje en wachtte op de vrouw. We waren in de veronderstelling dat deze vrouwelijke blonde manager bést deze meneer eruit zou zetten aangezien wij, tenminste ik, echt bang waren. In een sauna, bloedheet, met die kolen , in je nakie. Ik vond het niet normaal en kon het dan ook niet geloven toen de manger terugkwam met de woorden ‘het is uw woord tegen het zijne’! Belachelijk, vond ook huub, ik ben meteen opgestaan en heb die mevrouw niet eens de kans gegeven om uit te praten, huub wel, maar als je opmerkingen maakt van : er komen wel eens vrouwen naar me toe om te zeggen dat er iemand aan ze zit, ook die geef ik twee kanten van het verhaal”. BELACHELIJK. Als er iemand aan mij had gezeten en ze had er niets aan gedaan als manager, behalve een gesprek aangegaan, had ik haar wat áángedaan. Maargoed, we zijn vertrokken na een kleine discussie bij de balie, waarop ze tegen huub zei, meneer ik ken u niet want ik KEEK NOOIT waar we de hele terugweg om hebben gelachen trouwens… Maar goed, mij zie je daar niet meer terug. Voor het zelfde geld was Huub daar in de bloedhete sauna op zijn bek geslagen door een boom van een vent die hem op tv heeft gezien en hem domweg niet mag als zijnde zijn karakter in DGK. Wat hebben die mensen?? Ik snap er niks van. Ik keek ook naar dgk, vond huub verschrikkelijk maar had hem nooit toegeroepen laat staan een discussie met hem begonnen omdat ik hem toén niet mocht van wat ik had gezien op tv. Ik heb dat nooit gehad, met niemand niet. Ik vond willem ook niets van BigBrother 1, maar toen ik hem tegenkwam zei ik dat misschien alleen maar tegen mijn vriendinnen. Wat heb je eraan om dat na te roepen?

Tja, het hoort er gewoon bij denk ik maar. Maar dat betekend ook dat we gewoon écht niets meer kunnen zonder daadwerkelijk LASTIG gevallen te worden, of zonder in de party terecht te komen.

Dat mensen over je praten als je voorbij loopt is niet gek. Te verwachten zelfs na deze reality soap.

Ik ben zelf dit weekend met Anouk, linde en veerle in tilburg gaan stappen. Het was zo leuk! Mijn vriendinnen zorgden ervoor dat ik heerlijk kon dansen en kletsen, een keer niet over de kooi. Ze hielden iedereen op afstand als hun tweede natuur, waarop ik een verschrikkelijk geslaags weekendje heb gehad. Natuurlijk waren er opmerkingen als dat ik dacht heel wat te zijn. Erop in gaan heeft geen zin, ik stel me dan gewoon even netjes voor en vraag hem of haar dan waarom ze dat denken. Want dat denk ik juist niet. Je voelt je eerder onzeker, want iedereen kijkt en houd je in de gaten. Praat over je, roept naar je, maakt stiekem foto’s of filmt iedere move die je maakt… Zo goed voel je je dan niet hoor kan ik je zeggen. En zodra dat gevoel te erg word, moet je wel naar huis, anders slaat de sfeer om. Dit weekend was dat gevoel er pas om een uur of half 4, enkel omdat we na 3 uur nergens meer binnen mochten. Maar dan ervaar je het niet meer is als ok. Dan ervaar je het echt als lastig gevallen worden omdat het gewoonweg teveel wordt dan. Vooral als mensen hebben gedronken. En dan bedoelen ze het echt niet altijd goed ook nog…

MAAR. Waarom leg ik dit eigenlijk allemaal uit? Misschien om even te vertellen waarom mensen die in de media komen af en toe met hun neus omhoog lopen, of juist naar beneden.. Niet verwaand door die persoon bedoeld, gewoon omdat er even geen zin is in dat gevoel van herkend worden op straat. Je kan het vergelijken met in een kroeg werken waar de hele stad komt, en dat iedereen hoi naar je roept waar je de helf niet van kent, en dat er een rotte roddel over je word verteld waardoor de helft je scheef aankijkt en daar een deel weer in je gezicht zonder blikken of blozen, zonder je echt te kennen, een opmerking over maakt waar je niet op zit te wachten….

Dat gevoel dus. En dat sinds thuiskomst in mei. Niet altijd leuk dus om een herkenbare kop te hebben, vooral niet meer naar die sauna gaan dus. Of naar een andere. We wachten er gewoon een jaartje mee!

Daarom vind ik Hyves ook zo lekker. Ik ken jullie ook niet, maar voor iedereen die het oh zo goed bedoeld, wil ik er wel blijven! Niet dat argwanende wat er op straat ontstaat, maar gewoon lekker lullen over vanalles en nog wat. De heerlijke berichten lezen van alle succes wensen met mijn salon, alle lieve berichtjes en steuntjes in de rug om alles aan te kunnen.

Als ik er bij stil sta wat huub en ik al hebben meegemaakt, in zo’n korte tijd. Ongelooflijk! We zijn nu al twee keer verhuisd, hebben samen rhodos, spanje, Antwerpen en marrocco gezien. Hebben een nieuw leven samen opgebouwd, de hele mikmak omgegooit. Nemen uitgebreid de tijd voor elkaar zodra we samen zijn. Ik geniet van zijn ambities, en hij van die van mij. ik help hem zijn drukte door, hij mij. Hij helpt mij met mijn salon, ik ben zijn luisterend oor na een drukke werkdag. We blijven vooruitkijken, willen in mei weer proberen op vakantie te gaan, genieten van alles. Doen samen nog steeds de interviews erbij, houden zoveel als mogelijk de familie vast en leven als 2 ambitieuze genietende mensen die heel veel van elkaar houden. Dat werkt voor ons zo. Wij zijn geen types die stil moeten zitten, wij willen dingen ontdekken. Zoveel mogelijk dingen voor de eerste keer doen. En dat samen zodra het kan.

Ik vind het oprecht jammer voor Brian en amanda. Wat moeten ze elkaar missen. Zij hebben zo lang 24 uur per dag samen gezeten, alles kennen ze van elkaar. Natuurlijk, op spelvlak moest ik glimlachen, want ik hoor amanda nog roepen dat zij bij elkaar blijven en huub en ik daar alleen van konden dromen. Wat heeft ze het mis gehad. Ik hoop voor ze dat het de juiste keuze is en ze daar allebei gelukkig mee zijn en anders worden.

Mensen, ik ga het hier even gezellig maken want mijn man komt zo thuis. Ik heb hem vreselijk gemist dus zal het eens even romantisch maken met kaarstjes en hapjes. En dan plof ik met een filmpje vast op de bank want wát een week staat er voor de boeg… gekkenhuis! NU niets, na een heel weekend nietsen. Goh, lekker he! lijkt wel vakantie…….!Dat met mijn vriendinnen vieren heeft me goed gedaan, nu nog even met mijn ventje..

Dikke kus
Claire

bron http://claire-recourt.hyves.nl/
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  maandag 15 september 2008 @ 11:21:00 #256
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61640576
quote:
Op maandag 15 september 2008 10:28 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Hij beschrijft niet de keren dat hij het inderdaad gelaten heeft voor wat het is. Maar soms is het net de druppel hé?

En als je nu het incident leest op rocket over vrijdagavond in Putten, en daarna het blog van Claire. Probeer je dan eens in te leven. Huub beschrijft het nogal plastisch. Bij Claire komen de gevoelens wat meer naar boven. Geeft misschien een andere kijk.
Was Claire er ook bij dan?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 15 september 2008 @ 11:26:43 #257
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_61640691
Bedankt Lieke
  maandag 15 september 2008 @ 11:33:50 #258
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_61640854
Volgens mij is het er goed vertoeven in die sauna , moeten ze je wel met rust laten natuurlijk.

http://www.saunadrome.nl/sauna_drome/online_rondkijken?num=1
  maandag 15 september 2008 @ 11:45:46 #259
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_61641128
quote:
Op maandag 15 september 2008 10:46 schreef Mathara het volgende:

[..]

Ik kan Claire niet lezen, maar waarom is Huub eigenlijk gelijk pis off als iemand hem niet erkent als Bn'r.
Voor zover hij dan een Bn'r is. Maar als je ergens van baalt, schrijf je dan zo uitgebreid over de innerlijke kewtsing,. Even dacht ik echt dat hij er van baalt, maar door de lange volzinnen bedacht ik maar één ding.
Huub geniet van deze ongein

Begrijpend lezen is toch moeilijk voor sommige mensen zo blijkt. Het stukje ging over het feit dat als iemand je lastigvalt in een sauna, je blijkbaar zelf moet vertrekken en niet de persoon die zich misdraagt. En over het feit dat er blijkbaar debielen in Nederland rondlopen die niet het onderscheid kunnen maken tussen een karakter op tv en de persoon in het dagelijks leven...

En dat soort mensen heeft dan allemaal nog stemrecht ook....
  maandag 15 september 2008 @ 11:45:58 #260
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_61641137
quote:
Ziet er wel goed uit, zonde om dan weg te gaan. Beter had Huub gewoon niets gezegt.
Maar dat zou hij nooit kunnen, wilde ze nou zo graag weer wat meer publiciteit
  maandag 15 september 2008 @ 11:50:27 #261
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_61641242
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef Juud79 het volgende:

[..]

En over het feit dat er blijkbaar debielen in Nederland rondlopen die niet het onderscheid kunnen maken tussen een karakter op tv en de persoon in het dagelijks leven...

En dat soort mensen heeft dan allemaal nog stemrecht ook....
Maar dat hebben Huub en Claire toch altijd geweten. Er zijn nu al zoveel van deze incidenten rondom H/C geweest.
En die debielen die blijven, wat inderdaad walgelijk is
pi_61641418
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef Mathara het volgende:

[..]

Ziet er wel goed uit, zonde om dan weg te gaan. Beter had Huub gewoon niets gezegt.
Maar dat zou hij nooit kunnen, wilde ze nou zo graag weer wat meer publiciteit
Wat een onzin. Eén of andere retard gaan zijn zwakzinnige mening ventileren die hij al had bedacht tijdens het kijken naar dgk en dan moet je niks terugzeggen want anders zal je het wel voor de publiciteit doen. Ze zaten in een sauna, niet op de Dam met een bord om met,' Wij zijn het!! Echt!!!!'
Go hard or go home
  † In Memoriam † maandag 15 september 2008 @ 11:58:19 #263
135305 beequeen
Lost.
pi_61641419
Dus een vent zegt tegen Huub: Hey, je hebt een lekker wijf en Huub filpt. Ik vraag me af waarom. Het woord wijf is misschien niet zo netjes maar hij had het ook als een compliment kunnen opvatten en zeggen: Bedankt, dat vind ik ook.
Niks aan het handje dan, toch?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 15 september 2008 @ 12:33:39 #264
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61642109
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:13 schreef dgklieke het volgende:
blog van claire

WEEKEND ACHTER DE RUG
Leuk verhaal.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_61643379
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
Dus een vent zegt tegen Huub: Hey, je hebt een lekker wijf en Huub filpt. Ik vraag me af waarom. Het woord wijf is misschien niet zo netjes maar hij had het ook als een compliment kunnen opvatten en zeggen: Bedankt, dat vind ik ook.
ben het met je eens, lekker wijf hoef je niet als belediging op te vatten.
Al ist vaak de toon die de muziek maakt ... Huub moet gewoon leren nog vaker de negeer-knop te hanteren.
  maandag 15 september 2008 @ 13:42:00 #266
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_61643790
Kika Kanjerfestival levert70.000 euro op OOSTVOORNE

Zo'n zeventig tot tachtigduizend euro heeft het Kika Kanjerfestival afgelopen weekend opgebracht in Oostvoorne. Huub (links) en Jaap uit de Gouden Kooi eten mee. FOTO JOHN BIERT Het merendeel van dit bedrag kwam gisteravond binnen tijdens een recordpoging culinair verantwoorde gangen serveren, waarbij onder andere twee dinerbonnen voor restaurant Las Palmas in Rotterdam werden geveild.

Herman den Blijker zelf veilde ze samen met terror Jaap Amesz uit Brielle, winnaar van de realitysoap De Gouden Kooi. De twee dinertjes voor twee keer acht personen gingen voor 25.000 euro van de hand.

Het record gangen serveren werd gehaald. Veertig ronden maakten de tien koks. Ze werden door 25 medewerkers uitgeserveerd. Er was een speciale recordtafel. Aan 22 andere tafels werd ook gedineerd. De tafels waren gesponsord door bedrijven voor 3500 euro per stuk.

Herman den Blijker wierp een blik in de keuken. ,,Die ziet er keurig uit,'' complimenteerde hij. ,,Het personeel is keurig, het is schoon.''

Initiator en mede-organisator Sebby Klay van restaurant Carpe Diem in Oostvoorne was verguld en de rust zelve de hele avond, ondanks de race tegen de klok die het keukenpersoneel leverde. Kok Leontien Smit: ,,We zijn gewend aan drukte, maar het komt altijd goed. Zo ook vanavond.''

Ze kreeg gelijk. Terror Jaap veilde tussen de gangen door verder (voor 500 euro tilde iemand Herman den Blijker op zijn schouders), het aanwezige bedrijfsleven netwerkte volop en er werd genoten van palingmousse, tartaar van sashimi tonijn, coquilles omwikkeld met pancetta en bosvruchtensorbetijs, om maar wat voorbeelden te noemen. Er ging alleen al zo'n honderd kilo vis doorheen.

Een notaris telde de gangen, want de organisatie achter het Guinness Book of Records liet verstek gaan. Het was de bedoeling er een officiële recordpoging van te maken. Door de aanwezigheid van de notaris is het record wellicht achteraf nog te claimen als de Guinnessorganisatie de mogelijkheid biedt

bron ad

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  maandag 15 september 2008 @ 13:47:30 #267
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_61643922
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:58 schreef noekje het volgende:

[..]

Wat een onzin. Eén of andere retard gaan zijn zwakzinnige mening ventileren die hij al had bedacht tijdens het kijken naar dgk en dan moet je niks terugzeggen want anders zal je het wel voor de publiciteit doen. Ze zaten in een sauna, niet op de Dam met een bord om met,' Wij zijn het!! Echt!!!!'
Oké, maar het overkomt Huub wel vaak. De dag ervoor toch ook op het station, en vul maar aan.
En het gaat niet alleen om het niet mogen reageren van zo'n flapdrol, maar het wordt altijd zo'n breed uitegemeten verhaal
Claire kan het toch wel met enige nuance brengen.
pi_61644357
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:47 schreef Mathara het volgende:

[..]

Oké, maar het overkomt Huub wel vaak. De dag ervoor toch ook op het station, en vul maar aan.
En het gaat niet alleen om het niet mogen reageren van zo'n flapdrol, maar het wordt altijd zo'n breed uitegemeten verhaal
Claire kan het toch wel met enige nuance brengen.
Dus het is Huub's fout dat idioten dingen naar hem roepen?

Kan me best voorstellen dat Claire geschrokken is van dat voorval in de sauna, en dat even wilde uiten.
  maandag 15 september 2008 @ 14:13:29 #269
34793 neo567
You know who
pi_61644531
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:06 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Kan me best voorstellen dat Claire geschrokken is van dat voorval in de sauna, en dat even wilde uiten.
Normaal ga ik hier niet op in, maar goed.
Je weet en kan weten ver van te voren dat als je uit DGK komt, dat er mensen zijn die zich groen en geel ergeren aan je.
ALs je dan ingaat op die mongolen dan is dat als koren op de molen. Huub loopt het nog es een keer goed op als ie niet uitkijkt.
Z'n mond brengt 'm nogges in problemen die z'n lichaam niet aankan door die sukkels.
  † In Memoriam † maandag 15 september 2008 @ 14:19:39 #270
135305 beequeen
Lost.
pi_61644741
Huub heeft het zijn blog over Putten inmiddels verwijderd.
― Mark Twain
pi_61645765
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft het zijn blog over Putten inmiddels verwijderd.
Die is van Claire.
Go hard or go home
  † In Memoriam † maandag 15 september 2008 @ 15:01:38 #272
135305 beequeen
Lost.
pi_61645925
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:54 schreef noekje het volgende:

Die is van Claire.
Nee skattie. Huub heeft ook een blog geschreven op zijn Rocket site, die is verdwenen. Er stonden schandalige reacties onder. Wrs heeft hij het daarom verwijderd. Dit is de post van Sunny van vanochtend.
quote:

― Mark Twain
  maandag 15 september 2008 @ 15:16:03 #273
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_61646297
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:06 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook dat Claire het wel genuanceerd weet te schrijven {en begrijpelijk even wil uiten} , en bij Huub is dat nooit. Zijn manier van schrijven roept eerder sores op.
  maandag 15 september 2008 @ 15:32:52 #274
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_61646797
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nee skattie. Huub heeft ook een blog geschreven op zijn Rocket site, die is verdwenen. Er stonden schandalige reacties onder. Wrs heeft hij het daarom verwijderd. Dit is de post van Sunny van vanochtend.
[..]

Het Blog staat er nu gewoon hoor, denk eerder dat het een foutje was....
  Moderator maandag 15 september 2008 @ 15:37:10 #275
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_61646933
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
In een sauna zoiets roepen? Vind ik sowiesó al ranzig. en gezien het vervolg, klonk het niet als een compliment.
Maar hij zal inderdaad moeten wennen aan dit soort debielen, het is niet anders.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')