en er is kleine bb andriesquote:Op zaterdag 13 september 2008 04:49 schreef spapaars het volgende:
Aldus roddelaar BB Andries.
Mijn roddel.
Andries met zijn nieuwe vriendin.
[ afbeelding ]
Krijgt Kelly een babbie???quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:27 schreef dgklieke het volgende:
[..]
en er is kleine bb andries[ afbeelding ] opkomst
bron Party
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Krijgt Kelly een babbie???
nog bedankt kijk ook bij lisequote:Op zondag 14 september 2008 12:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Knap gemaakt![]()
En zie dat je het is gelukt op Myupload.DK.
Aan broodjes van van Dam Catering in Amsterdam, dat is van de vader van Nicolette van Dam (voetbalvrouwen)quote:
quote:
Iedereen nam het voor hem op? Is weer eens iets anders, er zijn er genoeg doodgeknuppeld zonder dat er iemand iets deed. Huub heeft dus geluk gehad.quote:Op zondag 14 september 2008 16:42 schreef WiebeKuipers het volgende:
Tekst en Foto door: Wiebe Kuipers
Huub van Ballegooy oud Gouden Kooi deelnemer is weer aangevallen op straat. Eerst in Spanje en nu ook al op het station richting zijn werk. Er kwam volgens hem een persoon langs fietsen die hem aankeek en daarna riep; Huub vuile kankerlijer! Huub schrijft hierover in zijn Rocket Miljonairs blog: Toen brak mijn klomp, dus ik loop achter die jongen aan en zeg iets in de trant van He Mafkees waarom zeg je dat nou, kom dat eens in mijn gezicht zeggen.
Huub gaf de uitdagende hond zijn voer waardoor het alleen nog maar verder ging, van beide kanten werd er vervolgens beledigt zo schrijft hij ook zelf; Toch enigszins geschrokken door mijn assertiviteit draaide hij zich om en liep weg. Maar toen deed hij het weer: Weer van een afstandje schelden, dus ik draai mij weer om en bijt hem liefelijk toe: "ja jij ja en die achterlijke moeder van je Hij kwam boos op mij afgestormd beukte tegen mij aan waarop ik hem van mij afduwde, toen waren er al een aantal mensen die tegen hem zeiden dat hij normaal moest doen en moest oprotten. Mijn collega kwam er net aanrijden en was al uit de auto. Dus ging ik maar naar mijn werk, een hele hoop mensen die het zagen en er bijstonden moesten lachen om de idiotie van dit figuur.
Blijkbaar kunnen vele mensen die de Gouden Kooi hebben gekeken nog steeds niet relativeren en ook Huub moet daar mee leren om gaan; Maar goed, ben ook niet perfect, ervan leren en doorgaan. Vond het fijn om te zien dat iedereen (bouwvakkers, trein passagiers, voorbijganger) jong en oud, voor mij opkwamen. Het sloeg ook nergens op deze gast, maar toch, nog meer negeren.
Voor meer over Huub lees je uiteraard het interview op Bron Magazine of op zijn weblog: www.rocketmiljonairs.nl waarin hij zijn dagelijks leven uitgebreid beschrijft.
Eat your heart out Huub !!!!!quote:Op maandag 15 september 2008 01:50 schreef dgklieke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron http://sporty-lieke.hyves.nl
Waarom zou hij?quote:Op maandag 15 september 2008 06:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eat your heart out Huub !!!!!
Hij beschrijft niet de keren dat hij het inderdaad gelaten heeft voor wat het is. Maar soms is het net de druppel hé?quote:Op zondag 14 september 2008 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Iedereen nam het voor hem op? Is weer eens iets anders, er zijn er genoeg doodgeknuppeld zonder dat er iemand iets deed. Huub heeft dus geluk gehad.
By the way, ik zou het niet voor hem opnemen, hij had het ook kunnen laten voor wat het is, het opgewonden standje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |