abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:35:28 #201
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_61574115
Jaap had die uitnodiging,

was met Jaap het weekend aan het plannen, Jaap kwam met het voorstel ga je mee, vinden ze daar ook leuk en mooi, dus ik dacht prima,

doe je een keer iets goeds in je spaarzame vrije tijd, krijg je meteen weer gezeik, get a life!

@ the rest: hoe is het nou?
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  Moderator vrijdag 12 september 2008 @ 12:42:10 #202
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_61574244
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 12:35 schreef Huubdgk het volgende:

doe je een keer iets goeds in je spaarzame vrije tijd, krijg je meteen weer gezeik, get a life!

Ja had die gast vanochtend op het station wél op z'n bek moeten timmeren, hadden we in dit topic weer een mooi Telegraaf-stukje kunnen plaatsen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:43:05 #203
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_61574260
Dat je het nog uit gaat leggen pffffffffff. En hoe het met mij gaat? Niet zo best, maar daar weidt ik hier niet over uit. En anders lees je maar even op mijn hyves.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:44:56 #204
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_61574295
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:55 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ooooow, makkelijk scoren hoor, dus omdat ik met kanker scheld en heb gescholden ben ik PRO kanker, vind ik het gaaf dat er mensen DOOD gaan aan kanker, mag ik niet naar een benefiet voor kinderen met kanker?

rot toch op met je te makklelijke, hypocriete, open deur intrappende, calvinistische, intrieste CDA mentaliteit.

zulk soort sociaal gedrag is als een kankergezwel, als we er niets aan doen verspreidt het zich en groeit maar door en groeit maar door

zo, das ff lekker,

goeiemorgen FOK
Goedemiddag Huub.

Ik vind het een goed initiatief, wie weet dat jou aanwezigheid daar wel iemand bewust heeft gemaakt, op zijn minst is het een beetje meer aandacht voor KIKA, niets mis mee!

Ook die gast op het station:

quote:
Hij fietst richting station is 30 meter verder draait zich om en zegt:

Huub vuile kankerlijer,

Toen brak mijn klomp, dus ik loop achter die jongen aan en zeg iets in de trant van He Mafkees waarom zeg je dat nou, kom dat eens in mijn gezicht zeggen. Dit figuur dondert zijn fiets op de grond komt boos op mij aflopen. Ik zeg tegen hem, jij kent mij niet eens waarom zeg je dit. Waarop hij een warrig verhaal vertelt over dat hij met Brian zijn verjaardag in de band zat en mij dus wel kende (whatever) en dat ik niet aardig was tegen vuilnismannen etc etc. Dus ik begin hem uit te lachen en zeg tegen hem dat ik nog wel contact met Mikey heb, en adviseer hem om zijn fietsje te pakken en weg te fietsen.
Scheldt met kanker, het is niet mooi om te doen maar het ontglipt je zo nu en dan, ook ik ben in deze niet heilig.

Verder alles goed?

Nog leuke dingen op het programma? Mooie roddels?
be nice or go away
pi_61575777
Mooie foto's.
Valt me op dat die Hans Hondekop in dezelfde kleding sport (zelfde vieze hempje en korte broek, of onderbroek, what ever that may be) als waarin hij gaat eten in het restaurant.
Bah, vieze mannen!
Make my day!
  vrijdag 12 september 2008 @ 14:00:37 #206
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_61576079
-edit-

je gaat nu te ver met je provocatie-zucht.

[ Bericht 39% gewijzigd door Gert op 12-09-2008 14:15:28 ]
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  vrijdag 12 september 2008 @ 14:07:58 #207
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_61576240
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 12:26 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ben je niet goed bij je hoofd ofzo, je reactie slaat nergens op,

ik ga toch mee? ik heb alleen maar moeite mee dat iemand het raar vind dat ik daar ben omdat ik wel eens met kanker scheld
Ten 1e ik ben juist heel erg goed bij m'n hoofd . Enne, heb je mij horen zeggen dat je niet mee mag ofzo
We schelden allemaal wel eens met dat woord. Alleen wordt dat van jou redelijk uitvergroot en je snapt heus wel waarom
En dat vindt je terug in reactie's wanneer er iets is zoals KiKa, en jij daar heen gaat. Dat uitvergroot worden zal je echt nog wel een poosje achtervolgen daar ontkom je {nog} niet aan

Ik wens je samen met Jaap een hele toffe avond toe And tell us about itt when you be back
  vrijdag 12 september 2008 @ 14:15:25 #208
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_61576372
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 13:46 schreef agter het volgende:
Mooie foto's.
Valt me op dat die Hans Hondekop in dezelfde kleding sport (zelfde vieze hempje en korte broek, of onderbroek, what ever that may be) als waarin hij gaat eten in het restaurant.
Bah, vieze mannen!
Dat dacht ik ook meteen. Zo opvallend dat Carlos altijd in gave nw sportkleding loopt, loopt Hans altijd in verwassen spullen rond.
En dat hij daar ook gewoon een restaurant mee binnen loopt ,zal hem denk ik echt niet boeien

Wat een smeerpijp
  Moderator vrijdag 12 september 2008 @ 14:16:22 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_61576389
Mensen, nu weer on topic graag. Het is hier geen commotie-topic!

Off topic wordt verwijderd vanaf hier.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 12 september 2008 @ 14:35:01 #210
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_61576797
Kunnen we hier weer verder dan? Mogen we hier herinneringen ophalen aan de gouden kooi?
Snooker is top!!!
  vrijdag 12 september 2008 @ 14:43:15 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61577009
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 14:35 schreef sunny16947 het volgende:
Kunnen we hier weer verder dan? Mogen we hier herinneringen ophalen aan de gouden kooi?
Wat denk je er zelf van ... In een topic met als titel De ex-Gouden kooi bewoners in de media ?
Volgens mij moet je hier zijn: Mogen we hier herinneringen ophalen aan de gouden kooi?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 12 september 2008 @ 14:44:24 #213
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_61577038
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 14:35 schreef sunny16947 het volgende:

OK.. uitleg.
Dit topic is voor media-aandacht mbt ex-deelnemers van DGK.
Herinneringen ophalen mag hier: Mogen we hier herinneringen ophalen aan de gouden kooi?
"Commotie-gedoe" mag alleen nog in de SC. Dit is geen DGK-forum maar een CBML-forum, dus we houden het aantal topics over andere RLS'en zeer beperkt.
Topics zoals "Amanda en Brian zijn uit elkaar" verwijzen we door naar Soaps, Showbizz & Sterren
pi_61581001
Even over Amanda. Op haar Hyves kan ik niet echt achterhalen dat ze zo duidelijk de bloemetjes buiten gezet heeft op Ibiza.
Iemand?
Make my day!
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:12:26 #215
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_61583384
quote:
Op de Hyves van Amanda:

Verhaal Party!!
vandaag, 14:54

Hey Lieve mensen,

Ik las dat de Party een stuk heeft geschreven over mij op Ibiza. Schrok daar in eerste instantie wel een beetje van omdat zij de fotos van de hyves van Dorien hebben gepikt en omdat er geen toestemming van Brian of mij is geweest om een intervieuw of foto voor de Party te plaatsen. Naja je kent die roddelbladen ze maken toch hun eigen sappige verhaaltje waardoor hun verkoop beter gaat. Vond het wel een beetje ***lig dat dat over mij rug moet gebeuren maja. Maar even voor de duidelijk heid voor de mensen die het echte verhaal willen weten. Ik ben naar Ibiza gegaan een paar dagen nadat het uit was omdat ik erg van slag was en eigenlijk even weg wou voor alle reacties van buiten. Ik ben daar even tot mezelf gekomen. en neee ik heb niet de bloemetjes buiten gezet en ben ook niet vreemd gegaan met Dorien rose.
Heb daar wat fotoshoots gedaan en om maar eerlijk te zijn veel gehuild omdat ik niet kan ontkennen dat ik het er niet moeilijk mee had.
Het gaat goed met mij en ook met Brian we hebben dagelijks contact en we zijn lekker druk.
Ik wil graag iedereen bedanken voor alle steun hou van jullie.
Plaats het hier want het is toch een reactie op medianieuws.

Ze is dus niet vreemd gegaan met Dorien Rose. Impliceert ze hiermee dan wel met een ander? Of is het gewoon weer dom uitgedrukt.
Veel gehuild omdat ze niet kan ontkennen dat ze het er NIET moeilijk mee had. Dus ja ze had het er niet moeilijk mee??????? Weer tegenstrijdig maar goed.
Het huilen lijkt mij dat het toch van Brian is uitgegaan. Wat mij dan weer niet verbaasd.
Snooker is top!!!
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:19:53 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61583597
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef sunny16947 het volgende:
Veel gehuild omdat ze niet kan ontkennen dat ze het er NIET moeilijk mee had. Dus ja ze had het er niet moeilijk mee??????? Weer tegenstrijdig maar goed.
Het huilen lijkt mij dat het toch van Brian is uitgegaan. Wat mij dan weer niet verbaasd.
Amanda schrijft het allemaal wat onhandig op, die tegenstrijdigheid is echt niet zo bedoeld.
En ik huil ook als ik zelf een punt achter een relatie zet.
Al is het maar van opluchting.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:31:15 #217
6941 APK
Factual, I think.
pi_61583916
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:19 schreef Copycat het volgende:

Amanda schrijft het allemaal wat onhandig op, die tegenstrijdigheid is echt niet zo bedoeld.
Misschien wordt het tijd voor een groot 'intervieuw' waarin zij zelf 'duidelijk heid' kan geven.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_61584190
Huub, bedankt voor je reactie , maar ik ben voor de PVDA........... en verders wens IK je al het goede...
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:42:30 #219
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_61584208
Owkeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gelukkug wetuh wuh nu hoe het zit.
maja ut bleivt natuluk een beetje moejlijk.
naja dat gaat ook wel weer ofer gelukkug
owkeeeeeeee buddankt voor het waarhijd beriggie al die onsekerhijd is natuurluk echt wel onseker
doooeeeiii!!!
ik wau irst dokter worduh, maar nu dans ik met een paal
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_61586543
Nou, Amanda kennende, bedoel we hebben lief en leed van haar gezien de afgelopen 2 jaar, is het toch wel Brian die er een punt achter gezet heeft.
Kan me niet voorstellen dat Amanda opeens in een helder moment het uitmaakt.
Make my day!
pi_61594157
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 21:01 schreef agter het volgende:
Nou, Amanda kennende, bedoel we hebben lief en leed van haar gezien de afgelopen 2 jaar, is het toch wel Brian die er een punt achter gezet heeft.
Kan me niet voorstellen dat Amanda opeens in een helder moment het uitmaakt.
Mwah, het was altijd Amanda die riep dat ie dan maar op moest rotten en dan ging Brian sussen van : Wees nou rustig, zit jezelf niet zo op te fokken.

Denk meer een gevalletje uit elkaar groeien, elk zijn eigen gang. Mandje d'r dinnetjes, Brie zijn muziekdingetjes. Zo gaat dat....
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 13 september 2008 @ 04:38:45 #222
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_61594792
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Plaats het hier want het is toch een reactie op medianieuws.

Ze is dus niet vreemd gegaan met Dorien Rose. Impliceert ze hiermee dan wel met een ander? Of is het gewoon weer dom uitgedrukt.
Dit stuk staat Party

BRIAN & AMANDA UIT ELKAAR!

OVERSPEL OP IBIZA?

Het realityprogramma 'De Gouden Kooi' leverde drie stelletjes op,Huub en Claire trouwden,maar vrijwel niemand geloofde in het huwelijk. Nadia werd ongepland zwanger van Dennis en critici voorspelden de twee geen lange toekomst.
Toch zijn deze twee koppels nog altijd zielsgelukkig met elkaar en is er vorige week juist een einde gekomen aan de liefde tussen Brian en Amanda,het stel dat een gouden toekomst was voorspeld. Volgens geruchten zou de oorzaak van de breuk liggen in het losbandige karakter van Amanda.
Op haar Hyves valt te zien dat ze de bloemetjes flink buiten heeft gezet op feest en sekseiland Ibiza. Op de site van haar reisgenootje,het pikante model Dorien Rose staan ook foto's van het duo,het verhaal wil dat Amanda Balk haar boekje te buiten is gegaan op ibiza.
Helaas zijn beide niet bereikbaar voor commentaar,als Party belt met de twee andere stelletjes,is iedereen verbaasd. Huub zegt : "Natuurlijk kan ik een kleine glimlach niet onderdrukken omdat zij beiden veel kritiek hebben gehad op ons huwelijk,Maar in alle eerlijkheid zeg ik wel dat ik het sneu voor ze vind. Ik weet namelijk dat ze écht enorm verliefd op elkaar zijn geweest".
Huub's vrouw Claire is ook verwonderd "Ik heb ze ná de 'Kooi' heel anders leren kennen en had dit niet verwacht,ze waren zo gelukkig met elkaar".
Het andere 'Kooi'-koppel kan het nieuws nauwelijks geloven,Dennis en Nadia kort geleden ouders geworden van een gezonde dochter reageren: "Ze gingen al twee jaar met elkaar en de moeilijkste tijd was natuurlijk in de televisievilla,het leven daarbuiten blijkt voor ons veel makkelijk maar was voor hen misschien lastiger.Brian is nogal een beschermend type en met Amanda's losbandige karakter botst dat soms zij houd van aandacht van mannen en Brian moet daar niks van hebben" weet Dennis.
Met de twee overgebleven stellen gaat het in ieder geval nog wel erg goed,zo leert het belrondje ons!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  zaterdag 13 september 2008 @ 04:49:52 #223
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_61594799
Aldus roddelaar BB Andries.

Mijn roddel.
Andries met zijn nieuwe vriendin.

pi_61596001
Die Dennis!
Go hard or go home
  zaterdag 13 september 2008 @ 12:24:39 #225
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61597789
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:57 schreef Morwen het volgende:

[..]

Mwah, het was altijd Amanda die riep dat ie dan maar op moest rotten en dan ging Brian sussen van : Wees nou rustig, zit jezelf niet zo op te fokken.

Denk meer een gevalletje uit elkaar groeien, elk zijn eigen gang. Mandje d'r dinnetjes, Brie zijn muziekdingetjes. Zo gaat dat....
"Je weet het niet, je weet het niet....." hehe...
De trots van Brian is wel zodanig, dat hij zich niet zal laten chanteren, en zegt, PRIMA, dus ik weet het niet.
Het blijft toch altijd gissen. Het was een explosieve relatie, dus raar is het niet. Het zijn net mensen he?
Zoals je ook zegt, misschien zijn de interesses in het "buitenleven" te verschillend en dan is het ook beter dat elk zijn eigen weg gaat.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')