Ja had die gast vanochtend op het station wél op z'n bek moeten timmeren, hadden we in dit topic weer een mooi Telegraaf-stukje kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:35 schreef Huubdgk het volgende:
doe je een keer iets goeds in je spaarzame vrije tijd, krijg je meteen weer gezeik, get a life!
Goedemiddag Huub.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:55 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ooooow, makkelijk scoren hoor, dus omdat ik met kanker scheld en heb gescholden ben ik PRO kanker, vind ik het gaaf dat er mensen DOOD gaan aan kanker, mag ik niet naar een benefiet voor kinderen met kanker?
rot toch op met je te makklelijke, hypocriete, open deur intrappende, calvinistische, intrieste CDA mentaliteit.
zulk soort sociaal gedrag is als een kankergezwel, als we er niets aan doen verspreidt het zich en groeit maar door en groeit maar door
zo, das ff lekker,
goeiemorgen FOK
Scheldt met kanker, het is niet mooi om te doen maar het ontglipt je zo nu en dan, ook ik ben in deze niet heilig.quote:Hij fietst richting station is 30 meter verder draait zich om en zegt:
Huub vuile kankerlijer,
Toen brak mijn klomp, dus ik loop achter die jongen aan en zeg iets in de trant van He Mafkees waarom zeg je dat nou, kom dat eens in mijn gezicht zeggen. Dit figuur dondert zijn fiets op de grond komt boos op mij aflopen. Ik zeg tegen hem, jij kent mij niet eens waarom zeg je dit. Waarop hij een warrig verhaal vertelt over dat hij met Brian zijn verjaardag in de band zat en mij dus wel kende (whatever) en dat ik niet aardig was tegen vuilnismannen etc etc. Dus ik begin hem uit te lachen en zeg tegen hem dat ik nog wel contact met Mikey heb, en adviseer hem om zijn fietsje te pakken en weg te fietsen.
Ten 1e ik ben juist heel erg goed bij m'n hoofd . Enne, heb je mij horen zeggen dat je niet mee mag ofzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:26 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben je niet goed bij je hoofd ofzo, je reactie slaat nergens op,
ik ga toch mee? ik heb alleen maar moeite mee dat iemand het raar vind dat ik daar ben omdat ik wel eens met kanker scheld
Dat dacht ik ook meteen. Zo opvallend dat Carlos altijd in gave nw sportkleding loopt, loopt Hans altijd in verwassen spullen rond.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:46 schreef agter het volgende:
Mooie foto's.
Valt me op dat die Hans Hondekop in dezelfde kleding sport (zelfde vieze hempje en korte broek, of onderbroek, what ever that may be) als waarin hij gaat eten in het restaurant.
Bah, vieze mannen!
Wat denk je er zelf van ... In een topic met als titel De ex-Gouden kooi bewoners in de media ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:35 schreef sunny16947 het volgende:
Kunnen we hier weer verder dan? Mogen we hier herinneringen ophalen aan de gouden kooi?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:35 schreef sunny16947 het volgende:
Kunnen we hier weer verder dan? Mogen we hier herinneringen ophalen aan de gouden kooi?
Plaats het hier want het is toch een reactie op medianieuws.quote:Op de Hyves van Amanda:
Verhaal Party!!
vandaag, 14:54
Hey Lieve mensen,
Ik las dat de Party een stuk heeft geschreven over mij op Ibiza. Schrok daar in eerste instantie wel een beetje van omdat zij de fotos van de hyves van Dorien hebben gepikt en omdat er geen toestemming van Brian of mij is geweest om een intervieuw of foto voor de Party te plaatsen. Naja je kent die roddelbladen ze maken toch hun eigen sappige verhaaltje waardoor hun verkoop beter gaat. Vond het wel een beetje ***lig dat dat over mij rug moet gebeuren maja. Maar even voor de duidelijk heid voor de mensen die het echte verhaal willen weten. Ik ben naar Ibiza gegaan een paar dagen nadat het uit was omdat ik erg van slag was en eigenlijk even weg wou voor alle reacties van buiten. Ik ben daar even tot mezelf gekomen. en neee ik heb niet de bloemetjes buiten gezet en ben ook niet vreemd gegaan met Dorien rose.
Heb daar wat fotoshoots gedaan en om maar eerlijk te zijn veel gehuild omdat ik niet kan ontkennen dat ik het er niet moeilijk mee had.
Het gaat goed met mij en ook met Brian we hebben dagelijks contact en we zijn lekker druk.
Ik wil graag iedereen bedanken voor alle steun hou van jullie.
Amanda schrijft het allemaal wat onhandig op, die tegenstrijdigheid is echt niet zo bedoeld.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef sunny16947 het volgende:
Veel gehuild omdat ze niet kan ontkennen dat ze het er NIET moeilijk mee had. Dus ja ze had het er niet moeilijk mee??????? Weer tegenstrijdig maar goed.
Het huilen lijkt mij dat het toch van Brian is uitgegaan. Wat mij dan weer niet verbaasd.
Misschien wordt het tijd voor een groot 'intervieuw' waarin zij zelf 'duidelijk heid' kan geven.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:19 schreef Copycat het volgende:
Amanda schrijft het allemaal wat onhandig op, die tegenstrijdigheid is echt niet zo bedoeld.
Mwah, het was altijd Amanda die riep dat ie dan maar op moest rotten en dan ging Brian sussen van : Wees nou rustig, zit jezelf niet zo op te fokken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:01 schreef agter het volgende:
Nou, Amanda kennende, bedoel we hebben lief en leed van haar gezien de afgelopen 2 jaar, is het toch wel Brian die er een punt achter gezet heeft.
Kan me niet voorstellen dat Amanda opeens in een helder moment het uitmaakt.
Dit stuk staat Partyquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Plaats het hier want het is toch een reactie op medianieuws.
Ze is dus niet vreemd gegaan met Dorien Rose. Impliceert ze hiermee dan wel met een ander? Of is het gewoon weer dom uitgedrukt.
Veel gehuild omdat ze niet kan ontkennen dat ze het er NIET moeilijk mee had. Dus ja ze had het er niet moeilijk mee??????? Weer tegenstrijdig maar goed.
Het huilen lijkt mij dat het toch van Brian is uitgegaan. Wat mij dan weer niet verbaasd.
"Je weet het niet, je weet het niet....." hehe...quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, het was altijd Amanda die riep dat ie dan maar op moest rotten en dan ging Brian sussen van : Wees nou rustig, zit jezelf niet zo op te fokken.
Denk meer een gevalletje uit elkaar groeien, elk zijn eigen gang. Mandje d'r dinnetjes, Brie zijn muziekdingetjes. Zo gaat dat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |