quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor hele dikke Marzocchi 50 mm poten, achter een Hyperpro 3D shock.
![]()
Maar die laatste mogen ze ff optimaal afstellen, of de geometrie omhoog zetten.
Voorspanning onbereikbaar, en geen idee waar al die andere knoppen voor dienen.![]()
[ afbeelding ]Tsja kheb geen ervaring met hyperpro, alleen maar met WP en bevalt me goed. Ik weet niet of dit verhaal van hun site komt, maar dat zou wel slecht wezen dan. Zoveel verwijzingen naar andere merken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WP hebben ze daar leuke verhalen over.
Concurrent natuurlijk.![]()
[..]
Het was soms koud, ik reed daar dus iedere morgen om half acht.![]()
![]()
Ik had mijn papiertje in september, rare gewaarwording die grip in de zomer.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
Slecht voor het zelfvertrouwen @zhe ring.
dan zit je hier goedquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:21 schreef kevin20vt het volgende:
@ snelwagen: mijn reacties niet te serieus nemen, d'r komt vaker onzin uit dan wat anders![]()
![]()
Dit is nog steeds de OPquote:
quote:
Handig maar wel een berg geld zeg.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
handig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prijs: ¤ 1099,- incl BTW![]()
Verhaaltje komt van Wilbers USA.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:06 schreef Snelwagen het volgende:
Tsja kheb geen ervaring met hyperpro, alleen maar met WP en bevalt me goed. Ik weet niet of dit verhaal van hun site komt, maar dat zou wel slecht wezen dan. Zoveel verwijzingen naar andere merken....
Wie liet daar een scheet.quote:
Ik dcht er aan om 7.00 te vertrekken hier.quote:
Truucje van extra vet voor de koppeling.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:30 schreef Cageon het volgende:
morguh!
rem-olie verversen
en meuk verwijderen![]()
Gastarbeider.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:49 schreef jpjedi het volgende:
Jaren geraced met de 600 maar de 750 wordt mijn volgende als ik weer in een land woon waar ik de mogelijkheid heb die fiets uit te laten.
Voor dat beetje plaatstaal. De eigenaar rijdt vast een dikke auto.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
handig
[ afbeelding ]
[img[http://www.motolug.nl/img/motolug27.jpg[/img]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
handig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedkoper koop je voor 250 een afgedankte caravan en las je een u profiel op het frame. Dat was ik van plan als we de onze niet konden verkopenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
handig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit systeem is natuurlijk wel helemaal uitgedoktert, en slaat enorm compact op.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:26 schreef stinkie het volgende:
Goedkoper koop je voor 250 een afgedankte caravan en las je een u profiel op het frame. Dat was ik van plan als we de onze niet konden verkopen![]()
Call me crazy maar het word een Duc liefst een 748 en anders een Monster....quote:Op maandag 25 augustus 2008 07:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dan zit je hier goedhier trouwens nog een winterlesser
al een idee wat het gaat worden
niks mis met een 748quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:37 schreef kevin20vt het volgende:
Call me crazy maar het word een Duc liefst een 748 en anders een Monster....
euhm lolquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:37 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
Call me crazy maar het word een Duc liefst een 748 en anders een Monster....
tjek je mailquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dcht er aan om 7.00 te vertrekken hier.![]()
Garage.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:38 schreef Den_Haag het volgende:
Jij hebt toch ruimte zat in de schuur WB?![]()
Ok. 5.00 ook goed.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:44 schreef Cageon het volgende:
Wat hij zegt ^
[..]
euhm lol
een 748 of een monster...![]()
En toen werd je van vandaag op morgen groot.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:19 schreef kevin20vt het volgende:
ik stond als "klein mannetje" met m'n broertje al bij het lokale motorhuis uren te gapen naar dat model Duc
moeten we nog papieren mee nemen voor morgen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vholdr349,-
[ afbeelding ]
sample
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En toen werd je van vandaag op morgen groot.![]()
denk alleen bevestigings vd inschrijving + programmaquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:46 schreef Cageon het volgende:
moeten we nog papieren mee nemen voor morgen?
weet je al in welk hotel je gaat pitten?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denk alleen bevestigings vd inschrijving + programma
F1 Hotel in Zandvoortquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:11 schreef Cageon het volgende:
weet je al in welk hotel je gaat pitten?
me pa en ik zijn nog ff aan het kijken of we toch gaan overnachten.
als we gaan overnachten, wil je dan nog mee rijden?quote:
morgen op zandvoortquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:13 schreef Den_Haag het volgende:
iemand deze week nog rijden?
Denk het welquote:
Heb je wel vaker last van he?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
Voor dat beetje plaatstaal. De eigenaar rijdt vast een dikke auto.
Geef je testritjes met duo ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:37 schreef Cageon het volgende:
zo almost ready.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woensdag helemaal naar Duitsland op een CB400.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:22 schreef pimbah het volgende:
eH?
Wat woensdag en wat morgen?Tijden, plaatsen + pics
Waarvan.quote:
aftapen in blauw, net als de voorkantquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Geef je testritjes met duo ofzo![]()
Nais men. Wat ga je met het achterlicht doen dan?
Waarvoor al die moeite.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:39 schreef Cageon het volgende:
aftapen in blauw, net als de voorkant
duozitjes zijn er al vanaf hoor
Ding blijft nu toch in circuitstaat?quote:
t is nog niet definitiefquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]schorsen maar dat kenteken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets wat redelijk duur is ontleden en vervolgens zeggen dat het maar een paar stukken hout/ijzer/plastic zijn als je er geen fan van bent.quote:
Booh naar de Ring dan of wat? Dat is idd een beetje te verquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:55 schreef Worldbeater het volgende:
Woensdag helemaal naar Duitsland op een CB400.![]()
![]()
![]()
[
Denk niet dat dat ding Duitsland redt.quote:
ver smerquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:19 schreef pimbah het volgende:
Booh naar de Ring dan of wat? Dat is idd een beetje te ver
alweer of nog steedsquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:22 schreef pimbah het volgende:
[..]
Denk niet dat dat ding Duitsland redt.![]()
![]()
Net retourtje 140km, helemaal gaar joh. Ik zeg maar niet te veel, maar het zou best kunnen dat ik deze week m'n eigen motor terug heb![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:53 schreef Den_Haag het volgende:
misschien woensdag ff wat rijden. WB, al iets gehoord over de nachtrit?
Wholy shit, een DR800 gheylquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die waren we al vlug kwijtquote:
Had je dat niet een half jaar geleden kunnen plannen, had ik het tenminste vrij kunnen houdenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:27 schreef BazzieK het volgende:
Zaterdag nieuwe brommers kiekenHopelijk volgend weekend mooi weer voor wat proefritten
Ik dacht al, wat heeft die BWT een lekker figuurquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die waren we al vlug kwijtevenals een R1100S, SV650 en later nog twee stuks Suzuki VZR M1800's.
Ze heeft al mijn drankjes betaald.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:21 schreef Rib-i het volgende:
Ik dacht al, wat heeft die BWT een lekker figuur
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
damn, je was me net voorquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat heeft die BWT een lekker figuur
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze heeft al mijn drankjes betaald. [ afbeelding ] Was 23 euro voor wat koffie.
Ik had ze een beurt gegeven van 50 euro en het wisselgeld mocht ze houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:En gereageerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:13 schreef Rib-i het volgende:
Ik had ze een beurt gegeven van 50 euro en het wisselgeld mocht ze houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaag.quote:En gereageerd
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:19 schreef Rib-i het volgende:
Nou nèt... 34 minutenVolgens Surinaamse norm was ik je net te snel af [ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet meer wat ik heb geschrevenquote:[..]
Vaag.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
[..]
Ik weet niet meer wat ik heb geschreven
![]()
![]()
Kloten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet niet meer wat ik heb geschreven
Ik wist niet dat je zo klein geschapen was.quote:
quote:[message=9922028,noline]Roderick schreef op 01 juli 2008 @ 10:48[/message]:
de broek is veel te ruim.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo klein geschapen was.![]()
[..]
Ik weet het ongeveerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan er niks aan doen maar mijn ervaring in dat bedrijf was echt klötuh![]()
Send me your inloggevensquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:32 schreef bvvt het volgende:
En voor de liefhebbers...
ik ben een avi van 850 MB aan het uppen van de motogp laguna seca - decent quality
staat er inmiddels helemaal op..... volle 880 MB
Je moet er mee omgaan als met een hond. Er komt een moment dat ze de dominante partij willen zijn. Dan rest maar één ding. Gewoon een paar pedagogisch verantwoorde pestklappen geven en duidelijk maken wie het voor het zeggen heeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
Dagje oppassen op een onbekend ventje, van vriendinnetjes verre vriendin.
Supernanny is er niets bij, kan mijn ogen niet geloven, dominant en eigenwijs..
Steeds maar roepen foto foto, haal ik het toestel wil hij zelf foto's maken.
Kauwgombal .. mamma heeft ze wel .. kauwgombal .. KAUWGOMBAL!!!
En niets is veilig in huis, van koelkast, voorraadkast tot laptop.
Stereo aanzetten, computer herstarten..overal zit hij aan. Rammen maar!
Ik denk dat het ventje van drie jaar later op een sloperij gaat werken.
En ook dan heeft hij vast nog een speen in zijn mond. Versta er ook nietsz van.![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is je natuurlijke dominantie geblevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
Dagje oppassen op een onbekend ventje, van vriendinnetjes verre vriendin.
Supernanny is er niets bij, kan mijn ogen niet geloven, dominant en eigenwijs..
Steeds maar roepen foto foto, haal ik het toestel wil hij zelf foto's maken.
Kauwgombal .. mamma heeft ze wel .. kauwgombal .. KAUWGOMBAL!!!
En niets is veilig in huis, van koelkast, voorraadkast tot laptop.
Stereo aanzetten, computer herstarten..overal zit hij aan. Rammen maar!
Ik denk dat het ventje van drie jaar later op een sloperij gaat werken.
En ook dan heeft hij vast nog een speen in zijn mond. Versta er ook nietsz van.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IK normaal gesproken dan. Dit is te ver van mijn bed. Verwaarloost schat ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef kevin20vt het volgende:
Wie verstaat kinderen wel? Ikke in ieder geval zeker niet![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:22 schreef stinkie het volgende:
Je moet er mee omgaan als met een hond. Er komt een moment dat ze de dominante partij willen zijn. Dan rest maar één ding. Gewoon een paar pedagogisch verantwoorde pestklappen geven en duidelijk maken wie het voor het zeggen heeft.
Als dat niet helpt gewoon in de kelder opsluiten.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:57 schreef Rib-i het volgende:
Waar is je natuurlijke dominantie gebleven
In het dierenrijk was je het speeltje van silverback geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Je bent er iig op vooruit gegaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:15 schreef pimbah het volgende:
Oh, andere leenmotor meegekregen... lijkt me duidelijk [ afbeelding ]
De toestand van de motor zelf is idd vele malen beterquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:25 schreef Roderick2085 het volgende:
Je bent er iig op vooruit gegaan
dat zijn de standaard logins die iedereen inmiddels behoort te weten..............quote:
Heb je een auto? Pics danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:05 schreef BazzieK het volgende:
VrouwenMBO sletje heeft het nodig geacht om vol achteruit te rijden terwijl ik er achter stond met mijn auto.
Daar gaat mijn net herstelde bumper
Op de foto leek het nog zo'n leuk ventje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:02 schreef pimbah het volgende:
WB moet oppassen op andermans kinderen
Nog wel kinderen doe nooit een fatsoenlijke KO hebben ontvangen![]()
Mooie pics en leenmotor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:13 schreef pimbah het volgende:
Vanuit de Uni (<-) even langs Amsterdam en toen ook maar Zandvoort aangedaan.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schenen 2 onverlaten te rijden, naast mij stond een man ook foto's te maken en dat bleek Cageon's vader.Needless to say dat Cageon/OPM straks betere pics komen spammen.
Weet alleen niet hoe het kwam dat Cageon me herkende.![]()
Booh, kleine Bazzie wordt grootquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:50 schreef BazzieK het volgende:
Zo'n ding maar dan rood en met een kapotte voorkant
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:54 schreef bvvt het volgende:
Pimbah mag dan wel zeggen - leen motor maar volgens mij is dat zijn nieuwe
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:54 schreef bvvt het volgende:
Pimbah mag dan wel zeggen - leen motor maar volgens mij is dat zijn nieuwe
Mooie pics en leenmotor.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Cageon: ik had een meer gangstermocro verwacht
Pics zijn verder weinig waard, maar voor de gein zal ik zo eens kijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mooie pics en leenmotor.--> ori's naar opm@etcblah
![]()
Ehehe, mijn reacties zullen nooit meer hetzelfde zijnquote:Cageon: ik had een meer gangstermocro verwacht
njah heb graag materiaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:15 schreef pimbah het volgende:
Pics zijn verder weinig waard, maar voor de gein zal ik zo eens kijken
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:15 schreef pimbah het volgende:
[..]
Pics zijn verder weinig waard, maar voor de gein zal ik zo eens kijken
[..]
Ehehe, mijn reacties zullen nooit meer hetzelfde zijn![]()
hehehehehehehehehequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:35 schreef Geerd het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)r-Biermeeting-1.html
bbq bij -XX-
Einde inschrijfdatum komende zondagquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:35 schreef Geerd het volgende:
bbq bij -XX-
Zit ff niet achter mijn eigen compie.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zit ff niet achter mijn eigen compie.
Ga je morgen nog weg, en hoe laat, kosten voor een slaapplaats, etc.
Misschien pak ik toch een nachtje mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We want more!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:25 schreef Cageon het volgende:
preview
[ afbeelding ]
italiaanse poep![]()
[ afbeelding ]
veel meer bijzonders is er ook niet genomen, ja van OPM nog wel wat.
Maar dan moet ik kenteken shoppen, nu geen tijd voor
Geerd ziet weer het woordje bier staan hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:35 schreef Geerd het volgende:
bbq bij -XX-
quote:
dan moet iedereen die krijgenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Via pm van FOK betekend dat zelfs Danny de ww heeft
@ BWT als je inlog en ww veranderd dan via hotmail nieuwe inlog en ww
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:25 schreef Cageon het volgende:
preview
Ik tel ook nog steeds als studentquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:35 schreef Geerd het volgende:
bbq bij -XX-
mooiquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
Routeplanner/telefoon/fototoestel/agenda/internetcompie/radio/stereo is binnen.
voor één dagjequote:Moet nu drie uur laden.
Marktplaatsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
Routeplanner/telefoon/fototoestel/agenda/internetcompie/radio/stereo is binnen.![]()
[ afbeelding ]
Begin al gelijk met een lock up.
Gaat niet uit, aan, laad niet op.![]()
Vanmiddag toch nog naar de ring, ding kan gelijk mee.
Alleen vanavond pas uitzoeken hoe e.a. werkt.
Moet nu drie uur laden.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx![]()
![]()
we vertrekken iets later, een van ons had meer tijd nodig3 uur niet genoeg..
scoolquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ori's van gister fixen we nog wel van de week ofzo.![]()
zijn wat slecht uitgevallen door de extender, die in de tarzanbocht met name.
Wel jammer want zitten leuke pics tussen.
en ik moet meer knie intrekken en platter leggen (dus harder gaan).
nicequote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:44 schreef Cageon het volgende:
TLR verkopen
en dan deze terug kopen ?
(eerst wat meer info over de motor)
juh, maar k hang al genoeg en heb nog HH overquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
scool
njah theorie zei meer hangen/minder plat..ben daar zelf ook 2-3 sessies mee bezig geweest, voelde toch onnatuurlijk aan. op de ring ga ik gewoon mijn ding doen
als t ff kanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nice![]()
![]()
tenminste..als de keuze definitief gemaakt is..
Als ik kan helpen, call my name.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:46 schreef Cageon het volgende:
Ori's van gister fixen we nog wel van de week ofzo.![]()
zijn wat slecht uitgevallen door de extender, die in de tarzanbocht met name.
Wel jammer want zitten leuke pics tussen.
Perspectief correctie.quote:en ik moet meer knie intrekken en platter leggen (dus harder gaan).
valt niet echt te corrigeren, lijkt alsof het bewogen is, maar dat gebeurt alleen met de extender.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als ik kan helpen, call my name.![]()
nêh, moet het gewoon beter doenquote:[..]
Perspectief correctie.
Inclusief lekker kontje hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:44 schreef Cageon het volgende:
TLR verkopen
en dan deze terug kopen ?
(eerst wat meer info over de motor)
e-bay?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:56 schreef stinkie het volgende:
Weet iemand of er ook valblokken zijn vor een fzr? Kan ze voor bijna elke motor vinden behalve dat stuk antiek van mij
true that.quote:
Congratzquote:
Uhuhquote:
Maar het blijft een amateur circuitmotor die doorgaans een lagere aanschafprijs hebben en een hogere afschrijvingquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Cageon het volgende:
tlr heeft ~36k gelopen.
Das 5k minder dan de mijne...
alleen gaat die niet voor minder dan 5k weg zegt ie
maargoed zitten ook een shitload aan goodies op die eigenlijk niet te missen zijn...
netto uur loonquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:31 schreef Rib-i het volgende:
[ afbeelding ]
* Rib-i zoekt een PHP-programmeur
Reacties via pm
Denk niet dat mijn werkgever er op zit te wachten dat ik andere klusjes ernaast doequote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Afhankelijk van kennisnivo en ervaring
En wanneer is de BBQ?quote:
Gefeliciteerdquote:
Heeft jouw werkgever in mijn regio programmeursquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn werkgever er op zit te wachten dat ik andere klusjes ernaast doe
zuipfest01quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:51 schreef Snelwagen het volgende:
Ik ga mn tas even pakken voor een uitje van school morgen met overnachting op een onbekende locatieKennismaking ofzo, ik ken iedereen al
![]()
maarja kzie het welweer
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
zuipfest01
nieuwe pics van racekippies chick volgens mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPM trekt wel altijd de camera's naar zich toequote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
zuipfest01
nieuwe pics van racekippies chick volgens mij
HTC maakt mooie en goeie toestellen.... Heb zelf de P3300 ... Ben er zeeeer tevreden over...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
Routeplanner/telefoon/fototoestel/agenda/internetcompie/radio/stereo is binnen.![]()
[ afbeelding ]
Begin al gelijk met een lock up.
Gaat niet uit, aan, laad niet op.![]()
Vanmiddag toch nog naar de ring, ding kan gelijk mee.
Alleen vanavond pas uitzoeken hoe e.a. werkt.
Moet nu drie uur laden.
Prijs is gewoon debiel....quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
handig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
admit it, you'd like to pose!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
admit it, you'd like to pose!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
beetje in de tank spugen helpt ook niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:03 schreef Geerd het volgende:
Hahaha, nee nog niet, niet zoveel tijd gehad nog.
Der loopt niet op water dus zo af en toe moet er wellis gebuffeld worden:P
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:08 schreef Geerd het volgende:
Zet niet echt zoden aan de dijk[roderick/]
die brengt ze weg van de dijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:08 schreef Geerd het volgende:
Zet niet echt zoden aan de dijk[roderick/]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:03 schreef pimbah het volgende:
KK afgestudeerd [ afbeelding ]
Alleen jammer dat ie nooit wat vertelt dus nu weten we nog niets![]()
[..]
waarom zo droevigquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Mijn pc doet het alleen nog maar in veilige modus![]()
Soort van jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
waarom zo droevig
hij doet het toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:15 schreef Cageon het volgende:
Ff drivers installeren ouweDrivers in veilige modesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot nog toe heeft niets geholpen
Dadelijk kan ik alles weer opnieuw intstallen zeker
Had trouwens geen dag eerder moeten gebeurenweer gedwongen weg
![]()
![]()
zijn meer dan 16 kleuren - is geen veilige modequote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Soort van ja[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:52 schreef koffiekoekje het volgende:
Spanx all
[..]
Multimedia, art and design[/studiebestuurders]
Kunst en techniek[/de rest]
quote:
Grafisch vormgever (design) m/v
Wij zijn per direct op zoek naar versterking op onze ontwerpafdeling.
blijft die in zijn eentjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
Ringvaerder back.De Corsaro heeft weer lekker 1200 km gespint.
![]()
OPM blifjt nog tot en met zaterdag.
IOH heeft morgen wat te loggen.![]()
![]()
Dan wachten we toch evenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
En de stoere verhalen??quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
die zijn vooral niet niet verifieerbaarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die waren er vooral op de eenzame terugreis
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:49 schreef pimbah het volgende:
OPM in Rietvaerder einzelgängers stijl
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:54 schreef koffiekoekje het volgende:alsof we weten op welke uni jij zit
of wat je verder doet (los gezien van iets met een vrachtwage)
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:52 schreef Rib-i het volgende:
Jij en Hicham hebben hem aangestoken [ afbeelding ] [ afbeelding ]
idd.....maar dat de mensen gewoon hun zooi in de prullenbakflikkeren ipv uit het raam van hun koekblik.....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:59 schreef bvvt het volgende:
Leuk hè, openbare weg.
Elke dag weer anders
Nee niks voor mij.... Maar voor de echte knallerts (zoals ik hier lees) is het wel dé oplossing (hetzij ook een dure) ...quote:
King of the openbare road.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:21 schreef Rib-i het volgende:
Die waren er vooral op de eenzame terugreis
We hebben maar één echt testosteronbommetje hier.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:44 schreef bvvt het volgende:
die zijn vooral niet niet verifieerbaar
Moest ff sociaal doen gisteren, en vanochtend dacht ik even aan uitslapen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:48 schreef Den_Haag het volgende:
morguh! en waar blijven die ring verhalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag aangekomen na enkele routecorrectie's. En vier plasstops van WB. ([/OPM])
![]()
Na een half uurtje snel de baan op, want deze ging al bijna dicht.
Openingstijd op die dag was van 17.00 tot en met 19.15.
Volgens OPM was de baan redelijk nat, en gleed zijn achterwiel regelmatig een kant op.
Ik merkte alleen maar de geur van 20 kilometer verbrand rubber.![]()
Verder nergens verzit of vol het gas er op, gewoon normale Eiffel snelheid.
Na enkele uren een hotelletje opgezocht, de tip van een Nederlander in het centrum bleek de gouden te zijn.
Ik had hem eerst onheus bejegend. Dacht dat het een proper was van de plaatselijke Gay Palace.![]()
Fantastische double room samen met OPM volgde hier op, maar de kamer bestond netjes uit twee delen.
![]()
De volgende ochtend mochten we daar het ontbijt genieten, conform afspraak van OPM reeds om 8.00.![]()
Toffe lui, een ouder echtpaar, die maar 20 euro per nacht p.p vragen. En incl .ontbijt.![]()
![]()
Na twee liter koffie (kregen er ook nog bij van de andere tafel, en ik had al extra besteld) bleek het alweer twaalf uur te zijn.
![]()
Dus nog even als oude mannen gewandeld, en daarna alweer geluncht @zhe restaurant.
Een super snitzel met patat, gesmolten kaas en ananas. Heb er vele uren plezier van gehad.![]()
Het trage WB (lees relaxt) levenstempo niet gewend, was OPM te moe om nog iets anders te doen.
Dus het plan was om maar naar het hotel te gaan.De baan ging immers pas weer om vijf uur open.
Maar ik stelde voor om te kijken wat er naast ons dorpje lag, en aldoende reden we verder en verder.
Tot het fotopunt.
Wel tien kilometer verderop schat ik. Bikkols.![]()
![]()
![]()
Daarna terug @zhe hotel, OPM ging zich al verkleden, WB even een boekje lezen.![]()
Even wat eten voor onderweg ingepland, dus de plaatselijke Lidl bezocht.
De B12 rijder parkeerde zijn motor binnen het bereik van de draaiduren, en kwam daar pas na tientallen aanvaringen en een enkele botsing met een boodschappenwagentje achter.
Gelukkig werd de motor alleen maar ontkoppeld.![]()
Toen naar de ring, het was inmiddels vier uur, dus nog een uurtje wachten.
Maar genoeg te zien, vetprobbig, en seizoenkaarthouders mocht al de baan op.
Zelfs Engelse kentekens die helemaal naar de ring komen in bezit van een jaarkaart.![]()
Ruim na vijf uur schoorvoetend een kaartje gekocht, OPM had reeds vier ritten vooruitbetaald.
Rondje was leuk, ging sneller dan de dag ervoor, en tot 11 km OPM in beeld.
Daarna ingehaald door snellerrrr koekblikkers, en wat rustiger gaan rijden.![]()
Na afloop was het moment supreme om weer alleen naar huis te gaan.![]()
Dus nog even uitgesteld met wat pano piccies.![]()
Maar de stugge terugrit moest toch aanvang nemen, het thuisfront wachtte geduldig.
Een lastige route terug, immer gerade aus tot en met Venlo.![]()
Na 4,5 uur en vier tankstops werd WB als nooit tevoren onthaald.![]()
Alsof er weken voorbij waren.
Dat moeten we dus vaker doen.![]()
![]()
Systemrestore haalde nix uitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:11 schreef bvvt het volgende:
[..]
zijn meer dan 16 kleuren - is geen veilige mode
je kan natuurlijk altijd system restore doen
je hebt toch automatische restore points
tenzij je W2K draait - door je FF3 kan ik geen goede inschatting maken
maar dat kan ok komen omdat je systeem zo draait dat het lijkt of je in veilige mode draait
dus - ja - systemrestore is your friend
notequote:
quote:
Pics van je bikequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:56 schreef pimbah het volgende:
Dat verhaal![]()
![]()
Vooral het simpele WB tempo
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, eentje dan alvast.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Worldbeater op 29-08-2008 23:07:25 ]![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ok, eentje dan alvast.
[ afbeelding ]Ik verwacht ook hetzelfde motoport stickertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die wil hij va.st wel even affakkelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:48 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik verwacht ook hetzelfde motoport stickertje
![]()
PC experts, mobiel verschijnt in mijn computer als mobiel, en niet als drive letter.
Kan ik de navigatiesoftware niet bladeren met installeren, dus krijg het niet op de foon.![]()
En ik zie op twee computers niet het menu verbinding PC --> USB om dit te veranderen.![]()
Via Google gevonden zou het moeten staan in start -> instellingen -> PC-USB.
Tap Start > Settings> Connection tab > USB to PC.Op de telefoon dus.
![]()
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Worldbeater op 29-08-2008 13:36:37 ]![]()
Jaja....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die wil hij va.st wel even affakkelen.![]()
PC experts, mobiel verschijnt in mijn computer als mobiel, en niet als drive letter.
Kan ik de navigatiesoftware niet bladeren met installeren, dus krijg het niet op de foon.![]()
En ik zie op twee computers niet het menu verbinding PC --> USB om dit te veranderen.![]()
Via Google gevonden zou het moeten staan in start -> instellingen -> PC-USB.
Tap Start > Settings> Connection tab > USB to PC.
En als je legale software gebruikt![]()
/Brein![]()
Idd, 1200 kilometer voor twee rondjes ring.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:33 schreef Rib-i het volgende:
Goed verhaal WB
90% van het verhaal is wandelen/eten/hotel
Die zijn zo voorbij .. zhe ring.
En nu ff lunchen de navi installeren.![]()
Heb alleen twee verwaarloosde kids hier.
EN de pics moeten ook nog ff wachten.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:39 schreef Worldbeater het volgende:
OPM @zhe kerk.![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veelste klein menneke op die grote bike
/perspectief
Pax & Pry Free download![]()
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Idd, 1200 kilometer voor twee rondjes ring.
Die zijn zo voorbij .. zhe ring.![]()
![]()
Het is geluktquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:36 schreef Rib-i het volgende:
Jaja....
En als je legale software gebruikt![]()
/Brein
, was dus slechts het menu van de foon.
Zit ook een startknop op van Windows.![]()
Maar ik had gelezen dat de installatie langdurig was, dus weggelopen.
Kom ik 2 uurlater terug .. vastgelopen.
![]()
Maar op internet zijn meer zielen............Alleen zijn we ondertussen wel 2 maanden verder.quote:ik heb vandaag contact met route 66 gehad ivm het installatieprobleem van Route 66 Navigate 8 en het HTC Touch Diamond .
De foutmelding zij dat 'autostart.exe' niet kan geopend worden omdat het niet is ondertekend met een vertrouwd certificaat.
Route 66 zegt dat het ondertussen wel bekend is dat er een probleem bestaat ivm met somige meegeleverde DVDs.
Het blijkt dus dat deze DVDs idd niet met een certificaat verzien zijn.
Tegen mij zij men ik zou toch aub mijn bewijs van aankoop en mijn adresgegevens opsturen (of wel via fax) en zij sturen mij dan een nieuwe DVD welke wel het certificaat inhoud.Mag niet meer gebeuren.
Potverdriedubbeltjes.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:24 schreef kevin20vt het volgende:
Je zou maar in Venlo wonen, dan is het een stuk korter naar de ring![]()
![]()
![]()
![]()
Picsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is gelukt, was dus slechts het menu van de foon.
Zit ook een startknop op van Windows.![]()
Maar ik had gelezen dat de installatie langdurig was, dus weggelopen.
Kom ik 2 uurlater terug .. vastgelopen.
![]()
Maar op internet zijn meer zielen............
[..]
Alleen zijn we ondertussen wel 2 maanden verder.Mag niet meer gebeuren.
Potverdriedubbeltjes.![]()
![]()
![]()
Dinsdag aangekomen na enkele routecorrectie's. En vier plasstops van WB. ([/OPM])
![]()
Na een half uurtje snel de baan op, want deze ging al bijna dicht.
Openingstijd op die dag was van 17.00 tot en met 19.15.
[OPM foto's]![]()
Volgens OPM was de baan redelijk nat, en gleed zijn achterwiel regelmatig een kant op.
Ik merkte alleen maar de geur van 20 kilometer verbrand rubber.![]()
Verder nergens verzit of vol het gas er op, gewoon normale Eiffel snelheid.
Na enkele uren een hotelletje opgezocht, de tip van een Nederlander in het centrum bleek de gouden te zijn.
Ik had hem eerst onheus bejegend. Dacht dat het een propper was van de plaatselijke Gay Palace.![]()
Fantastische double room samen met OPM volgde hier op, maar de kamer bestond netjes uit twee delen.
![]()
Had pas later de panodrama stand ontdekt, oogt krapper dan het was.![]()
Uitzicht.![]()
De volgende ochtend mochten we daar het ontbijt genieten, conform afspraak van OPM reeds om 8.00.![]()
Toffe lui trouwens, veul service van het ouder echtpaar, die maar 20 euro per nacht p.p vragen.
En incl .ontbijt.![]()
Na twee liter koffie (kregen er ook nog bij van de andere tafel, en ik had al extra besteld) bleek het alweer twaalf uur te zijn.
![]()
Balkonnetje.![]()
With nice view.![]()
Dus nog even als oude mannen gewandeld, en daarna alweer geluncht @zhe restaurant.
Een super snitzel met patat, gesmolten kaas en ananas. Heb er vele uren plezier van gehad.![]()
Check de Lambo @zhe linkerhand.![]()
Het trage WB (lees relaxt) levenstempo niet gewend, was OPM te moe om nog iets anders te doen.
Dus het plan was om maar naar het hotel te gaan.De baan ging immers pas weer om vijf uur open.
Maar ik stelde voor om te kijken wat er naast ons dorpje lag, en zodoende reden we verder en verder.
Tot het fotopunt.
Wel tien kilometer ver van het hotel schat ik. Bikkols.![]()
![]()
![]()
Daarna terug @zhe hotel, OPM ging zich al verkleden, WB even een boekje lezen.![]()
Afscheid van het hotel.![]()
Even wat eten voor onderweg ingepland, dus de plaatselijke Lidl bezocht.
De B12 rijder parkeerde zijn motor binnen het bereik van de draaiduren, en kwam daar pas na tientallen aanvaringen en een enkele botsing met een boodschappenwagentje achter.
Gelukkig werd de motor alleen maar ontkoppeld.![]()
Toen naar de ring, het was inmiddels vier uur, dus nog een uurtje wachten.
Maar genoeg te zien, vetprobbig, en seizoenkaarthouders mocht al de baan op.
Zelfs Engelse kentekens die helemaal naar de ring komen in bezit van een jaarkaart.![]()
Ruim na vijf uur schoorvoetend een kaartje gekocht, OPM had reeds vier ritten vooruitbetaald.
Rondje was leuk, ging sneller dan de dag ervoor, en tot 11 km OPM in beeld.
Daarna ingehaald door snellerrrr koekblikkers, en wat rustiger gaan rijden.![]()
Na afloop was het moment supreme om weer alleen naar huis te gaan.![]()
Dus nog even uitgesteld met wat half mislukte GSM pano piccies.![]()
Maar de stugge terugrit moest toch aanvang nemen, het thuisfront wachtte geduldig.
Een lastige route terug, immer gerade aus tot en met Venlo.![]()
Na 4,5 uur en vier tankstops ..
Zoek de Corsaro.![]()
..werd WB als nooit tevoren onthaald.![]()
Alsof er weken voorbij waren.![]()
Dat moeten we dus vaker doen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:11 schreef Rib-i het volgende:
Venlo
Waar ze in de winkels Duits praten
![]()
Duits is fijn.[/Snelwagen]
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk zien jullie dan eruit als duitsers?
Ik word nooit in het duits aangesproken
![]()
(maar dan nog is het inderdaad te triest voor woorden dat ze mensen hier in het duits aanspreken.....)
![]()
Je kan zelf zien hoe lelijk ik ben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:12 schreef kevin20vt het volgende:Waarschijnlijk zien jullie dan eruit als duitsers?
Ik word nooit in het duits aangesproken
![]()
(maar dan nog is het inderdaad te triest voor woorden dat ze mensen hier in het duits aanspreken.....)
Maar verder komen we nooit in die contreien.Dus nee.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is hier in ieder geval wel een stuk goedkoper tanken![]()
Zojuist deed een duc rijder me een plezier door op de snelweg volgas voorbij m'n open raam te rijden![]()
Wat een geluid he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:12 schreef kevin20vt het volgende:Waarschijnlijk zien jullie dan eruit als duitsers?
![]()
![]()
Purepanoramaporn![]()
Koeien op het raam
Pax & Pry Free download![]()
zuchtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:24 schreef pimbah het volgende:
[..]
![]()
Pic van WB kan ik niet zien. (moved/deleted)![]()
![]()
je zult maar in nijmegen of arnhem of deze omgeving wonenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:24 schreef kevin20vt het volgende:
Je zou maar in Venlo wonen, dan is het een stuk korter naar de ring![]()
![]()
Leuk verhaal, nu nog de pics!
dan is het net een 30 minuten langer ........Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
Nais pics wbOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
DE groene hel![]()
![]()
Zelf redelijk wat ervaring op de ring met auto en motor maar ik moet zeggen dat ik het met de motor het leukst vind. Mooiste stukje vind ik vanaf breidscheid met de leuke hoogte verschillen.![]()
![]()
tijd om in beweging te komenOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Alleen nog een paar leuke madgen in lederhosen op straat, maar geen leuke meid gezien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:47 schreef ikookhier het volgende:
Purepanoramaporn![]()
Koeien op het raam![]()
![]()
![]()
Koeien/pic was voor Pimber.
Zei OPM ook al.
Panodrama's zijn zonder.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:19 schreef pimbah het volgende:
^ Dat dus![]()
Maar wel toffe foto'sHier en daar missen er wat bordertjes
Croix volgend jaar is al besproken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:21 schreef pimbah het volgende:
[ afbeelding ]
Verder was de meet voor herhaling vatbaar?
![]()
![]()
Maar De Ring, en dit hotel moeten we zeker nog een keer doen.
Fixed. HTC GSM.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:24 schreef pimbah het volgende:
![]()
Pic van WB kan ik niet zien. (moved/deleted)
Ik had nog ruimte op me kamer.quote:
Ook aan u is dus gedacht bij het voorbijrijden van die terror zone.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:06 schreef bvvt het volgende:
je zult maar in nijmegen of arnhem of deze omgeving wonen
dan is het net een 30 minuten langer ........
![]()
Moest dan nog een heel stuk.![]()
![]()
ja, weer terug van sportenquote:
ff stevig er tegenaan gegaan
vanavond naar a'dam voor een feestje en daarna door naar een salsa partyOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
MogguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rust doet groeien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:53 schreef bvvt het volgende:
ja, weer terug van sporten
ff stevig er tegenaan gegaan
vanavond naar a'dam voor een feestje en daarna door naar een salsa party
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:01 schreef Rib-i het volgende:
MogguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:01 schreef Rib-i het volgende:
MogguhKun je een beste bike voor kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Qua kleurstellingen moeten jullie de voorvorken wel even omwisselen![]()
OPM is het hier vast ook mee eens![]()
![]()
Alles is te koopquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
Qua kleurstellingen moeten jullie de voorvorken wel even omwisselen![]()
OPM is het hier vast ook mee eens
/WBquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:22 schreef bvvt het volgende:
Wie pakt de laatste????
Uhhhhhhhh...... wie is er aan de beurt, -XX-
[ Bericht 27% gewijzigd door Rib-i op 30-08-2008 13:42:00 ]![]()
Wie pakt de laatste????Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: