quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor hele dikke Marzocchi 50 mm poten, achter een Hyperpro 3D shock.
![]()
Maar die laatste mogen ze ff optimaal afstellen, of de geometrie omhoog zetten.
Voorspanning onbereikbaar, en geen idee waar al die andere knoppen voor dienen.![]()
[ afbeelding ]Tsja kheb geen ervaring met hyperpro, alleen maar met WP en bevalt me goed. Ik weet niet of dit verhaal van hun site komt, maar dat zou wel slecht wezen dan. Zoveel verwijzingen naar andere merken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WP hebben ze daar leuke verhalen over.
Concurrent natuurlijk.![]()
[..]
Het was soms koud, ik reed daar dus iedere morgen om half acht.![]()
![]()
Ik had mijn papiertje in september, rare gewaarwording die grip in de zomer.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
Slecht voor het zelfvertrouwen @zhe ring.
dan zit je hier goedquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:21 schreef kevin20vt het volgende:
@ snelwagen: mijn reacties niet te serieus nemen, d'r komt vaker onzin uit dan wat anders![]()
![]()
Dit is nog steeds de OPquote:
quote:
Handig maar wel een berg geld zeg.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
handig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prijs: ¤ 1099,- incl BTW![]()
Verhaaltje komt van Wilbers USA.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:06 schreef Snelwagen het volgende:
Tsja kheb geen ervaring met hyperpro, alleen maar met WP en bevalt me goed. Ik weet niet of dit verhaal van hun site komt, maar dat zou wel slecht wezen dan. Zoveel verwijzingen naar andere merken....
Wie liet daar een scheet.quote:
Ik dcht er aan om 7.00 te vertrekken hier.quote:
Truucje van extra vet voor de koppeling.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:30 schreef Cageon het volgende:
morguh!
rem-olie verversen
en meuk verwijderen![]()
Gastarbeider.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:49 schreef jpjedi het volgende:
Jaren geraced met de 600 maar de 750 wordt mijn volgende als ik weer in een land woon waar ik de mogelijkheid heb die fiets uit te laten.
Voor dat beetje plaatstaal. De eigenaar rijdt vast een dikke auto.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
handig
[ afbeelding ]
[img[http://www.motolug.nl/img/motolug27.jpg[/img]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
handig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedkoper koop je voor 250 een afgedankte caravan en las je een u profiel op het frame. Dat was ik van plan als we de onze niet konden verkopenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
handig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit systeem is natuurlijk wel helemaal uitgedoktert, en slaat enorm compact op.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:26 schreef stinkie het volgende:
Goedkoper koop je voor 250 een afgedankte caravan en las je een u profiel op het frame. Dat was ik van plan als we de onze niet konden verkopen![]()
Call me crazy maar het word een Duc liefst een 748 en anders een Monster....quote:Op maandag 25 augustus 2008 07:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dan zit je hier goedhier trouwens nog een winterlesser
al een idee wat het gaat worden
niks mis met een 748quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:37 schreef kevin20vt het volgende:
Call me crazy maar het word een Duc liefst een 748 en anders een Monster....
euhm lolquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:37 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
Call me crazy maar het word een Duc liefst een 748 en anders een Monster....
tjek je mailquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dcht er aan om 7.00 te vertrekken hier.![]()
Garage.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:38 schreef Den_Haag het volgende:
Jij hebt toch ruimte zat in de schuur WB?![]()
Ok. 5.00 ook goed.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:44 schreef Cageon het volgende:
Wat hij zegt ^
[..]
euhm lol
een 748 of een monster...![]()
En toen werd je van vandaag op morgen groot.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:19 schreef kevin20vt het volgende:
ik stond als "klein mannetje" met m'n broertje al bij het lokale motorhuis uren te gapen naar dat model Duc
moeten we nog papieren mee nemen voor morgen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vholdr349,-
[ afbeelding ]
sample
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En toen werd je van vandaag op morgen groot.![]()
denk alleen bevestigings vd inschrijving + programmaquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:46 schreef Cageon het volgende:
moeten we nog papieren mee nemen voor morgen?
weet je al in welk hotel je gaat pitten?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denk alleen bevestigings vd inschrijving + programma
F1 Hotel in Zandvoortquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:11 schreef Cageon het volgende:
weet je al in welk hotel je gaat pitten?
me pa en ik zijn nog ff aan het kijken of we toch gaan overnachten.
als we gaan overnachten, wil je dan nog mee rijden?quote:
morgen op zandvoortquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:13 schreef Den_Haag het volgende:
iemand deze week nog rijden?
Denk het welquote:
Heb je wel vaker last van he?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
Voor dat beetje plaatstaal. De eigenaar rijdt vast een dikke auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |