Ajax wil juist geen mededelingen doen. Johan lult maar wat.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat net door Derksen geroepen is op VI.nl met Genee in hun dagelijkse babbel.
Dat Ajax hiermee er wel voor zorgt dat je op deze manier een carriere van een speler verneukt.
En das wel waar natuurlijk, had Ajax niet beter een interne oplossing moeten regelen ipv een nieuwsbericht naar buiten gooien.
Stelen is zeker niet ok, maaaaaaaar de manier waarom ze dit gedaan hebben is wel erg overdreven vind ik..
Ajax heeft inderdaad geen persbericht naar buiten gebracht. Wormgoor bij monde van zijn zaakwaarnemer Laros zelf wel. Bovendien is het niet echt een carriére verneuken, want zo'n toptalent is het nou ook niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:47 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ajax helemaal geen persbericht naar buiten gebracht maar is het gewoon uitgelekt.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:31 schreef Silenus het volgende:
Van zo'n onderwereldfiguur als Manucharyan verbaast me dat niets. Ik heb zijn clubje wel eens bij Jong Ajax op de tribune zien zitten, haha. Eentje herkende je direct als z'n broer, omdat 'ie ook één doorlopende wenkbrauw had, en voor de rest waren het van die Armeense maffiosi.
Voordat je Ajax veroordeelt, moet je je eerst even inlezen, pannekoek!quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Dat Ajax hiermee er wel voor zorgt dat je op deze manier een carriere van een speler verneukt.
En das wel waar natuurlijk, had Ajax niet beter een interne oplossing moeten regelen ipv een nieuwsbericht naar buiten gooien.
Stelen is zeker niet ok, maaaaaaaar de manier waarom ze dit gedaan hebben is wel erg overdreven vind ik..
Dat zou vet zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:49 schreef Catch22- het volgende:
Nou toma, mak eens een tekening van een stelende Vito Wormgoor
quote:Transferdeadline met één dag verschoven
Nederlandse clubs in het betaalde voetbal hebben tot maandag 1 september 24:00 uur de tijd om nieuwe spelers aan te melden of over te schrijven. De Vereniging voor Contractspelers (VVCS) laat dit maandag weten op de officiële website.
In navolging van een aantal buitenlandse bonden heeft de KNVB besloten om de eerste overschrijvingsperiode met een dag te verlengen. Voorheen sloot de transfermarkt om middernacht op 31 augustus.
Clubs in Nederland hebben nu dus nog ruim een week de tijd om hun selecties te versterken. De deadline geldt ook voor buitenlandse transfers naar Nederland, waarbij eerst het internationale certificaat door de buitenlandse bond dient te worden afgegeven.
Kanaal 421 tot en met 424, zou nu reclame op moeten zijn volgens de helpdesk-nicht van Ziggo. Ik kan het alleen nog niet checken, ben niet thuis nu.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bij mij (Ziggo) staat er nog niks tussen..
Sowieso mag die hele internationale transferdeadline van mij wel verschoven worden naar 1 augustus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Zo handig als de competitie al begonnen is.
Hier net gechekt, maar niks. Mijn helpdesk-nicht kon niks zinnigs zeggen. Volgens hem kunnen ze pas vanaf de 29e aanmeldingen in het systeem gaan invoeren. Als je het dan nog niet kunt ontvangen kun je bellen en ontvang je het binnen 48 uur. Dat je dan de eerste wedstrijden mist is jouw probleem, aldus de nicht,quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kanaal 421 tot en met 424, zou nu reclame op moeten zijn volgens de helpdesk-nicht van Ziggo. Ik kan het alleen nog niet checken, ben niet thuis nu.
Sorry weinig tijd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:49 schreef Catch22- het volgende:
Nou toma, mak eens een tekening van een stelende Vito Wormgoor
Precies, laat elke club nou gewoon een redelijke voorbereiding kunnen hebben met zekerheid qua spelers. Dit gaat toch nergens over zo?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso mag die hele internationale transferdeadline van mij wel verschoven worden naar 1 augustus.
Wat een achterlijke onzin zeg. Op de Ziggo site staat nog wel zo mooi: het abonnement gaat pas op 1 september in, MAAR U KUNT AL WEL VANAF 29 AUGUSTUS KIJKEN pompommetje wat een servicequote:Op maandag 25 augustus 2008 16:03 schreef NvanMJ het volgende:
[..]
Hier net gechekt, maar niks. Mijn helpdesk-nicht kon niks zinnigs zeggen. Volgens hem kunnen ze pas vanaf de 29e aanmeldingen in het systeem gaan invoeren. Als je het dan nog niet kunt ontvangen kun je bellen en ontvang je het binnen 48 uur. Dat je dan de eerste wedstrijden mist is jouw probleem, aldus de nicht,.
Gaar.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:03 schreef NvanMJ het volgende:
[..]
Hier net gechekt, maar niks. Mijn helpdesk-nicht kon niks zinnigs zeggen. Volgens hem kunnen ze pas vanaf de 29e aanmeldingen in het systeem gaan invoeren. Als je het dan nog niet kunt ontvangen kun je bellen en ontvang je het binnen 48 uur. Dat je dan de eerste wedstrijden mist is jouw probleem, aldus de nicht,.
Over Wormgoor dan nog maar qua regels.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Van Prof naar Amateurs gelden btw ook andere regels. Ik weet het niet precies hoe het zit maar volgens mij zijn er andere regels dan van amateur naar amateur.
Foppe's ongelijk! Haal de iPod's maar weer tevoorschijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:37 schreef methodmich het volgende:
Wel is weer bewezen dat kaarten niet goed is voor je groepsproces.
Misschien moet je het stukje zelf ff bekijken, pannenkoek!quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voordat je Ajax veroordeelt, moet je je eerst even inlezen, pannekoek!
Ajax heeft juist helemaal niets gemeld over deze zaak.
Lees je eigen reactie nog eens terug:quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:41 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Misschien moet je het stukje zelf ff bekijken, pannenkoek!
Ik veroordeel niemand, ik quote Derksen die een monoloog hield op internet.
Niet meteen zo door je remmen schieten beste....
Je geeft zelf aan dat Ajax beter een interne oplossing zou moeten zoeken in plaats van een nieuwsbericht naar buiten gooien, maar dat laatste is helemaal niet gebeurd. Je geeft aan dat de manier waarop ze het nu gedaan hebben, overdreven is. Maar wat vind je overdreven van?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |