abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61109077
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:24 schreef sjimz het volgende:

Dan nog moet je het recht niet in eigen hand nemen!
Ja, want ze hadden vast vooraf een contract opgesteld bij het kaarten, waardoor Wormgoor de rechtszaak op z'n sloffen ging winnen.
pi_61109086
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:15 schreef BB-boy het volgende:
Ik denk dat ze het ook niet erg in hem zagen zitten. Als een Vermaelen hetzelfde had gedaan was zijn contract niet onbonden.
Tuurlijk, Vermaelen is dan ook een aantal miljoen waard. En een basisspeler.
pi_61109087
Bernabéu maant Robinho tot vertrek: 'Ga naar Chelsea'

25/08/2008 11:59

Robinho keek zondagavond vanaf de bank toe hoe zijn Real Madrid de Spaanse Super Cup veroverde door met negen man van Valencia te winnen. Maar de Braziliaan zag bovenal dat het publiek in Santiago Bernabéu hem niet meer pruimt.

Robinho mag van Real vertrekken naar Chelsea. Als de Londense club genoeg euro's op tafel legt, dan mag de aanvaller zijn koffers pakken. En krijgt hij zijn zin, want hij heeft de laatste weken verschillende malen laten weten niet meer voor Real te willen voetballen.

Coach Bernd Schuster liet Robinho zondag negentig minuten op de bank zitten, ook al kon Real zijn offensieve kwaliteiten gebruiken in de jacht op de Super Cup. Waarschijnlijk nam de Duitse trainer zijn speler in bescherming tegen het thuispubliek, dat via tal van spandoeken liet weten dat het de 24-jarige dribbelaar beu is.

Via spandoeken betichtten de supporters Robinho een 'geldwolf' te zijn. Het duidelijkst was de boodschap: 'Vete al Chelsea! Ga naar Chelsea!' Schuster fronste na afloop zijn wenkbrauwen. 'Het is een situatie die zowel voor hem als voor ons niet comfortabel is.'

'Hij is nog altijd dezelfde speler van een jaar geleden, van drie maanden geleden, van een maand geleden. Hij is een belangrijke man voor ons. En ik denk dat hij weet dat hij met ons prijzen kan winnen. Maar in een situatie als deze, moet de club ook egoïstisch zijn.'

Wordt een spannende week, geen goed nieuws voor AJAX

Mits huntelaar weg gaat zou Ajax dan een vervanger kopen ?
pi_61109103
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:27 schreef denthemen het volgende:
Jong Ajax begint later

Amsterdam, 25 aug 2008
De aftrap van de competitiewedstrijd Jong Ajax - Jong Feyenoord wordt een kwartier later verricht. Het eerste duel in de Beloftencompetitie begint nu om 18.45 uur en wordt gespeeld in de Amsterdam ArenA.
Het duel wordt live uitgezonden op het Eredivisiekanaal. De toegang tot het duel van de ploeg van de trainers Adrie Koster en Aron Winter is gratis.
Dat is nog niet eens begonnen toch?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:33:59 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61109115
Jawel, bij Tele2 zit het er bij mij gewoon tussen nog steeds.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:34:23 #106
52871 Blight
Supersized.
pi_61109125
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:33 schreef koningdavid het volgende:

[..]

29 Augustus pas, meen ik.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:35:17 #107
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_61109154
Ik mag hopen dat ze een plan B hebben voor als Huntelaar vertrekt.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_61109168
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Jawel, bij Tele2 zit het er bij mij gewoon tussen nog steeds.
Bij mij (Ziggo) staat er nog niks tussen..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61109228
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:33 schreef koningdavid het volgende:

[..]

tele 2 lijkt mij.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:37:53 #110
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_61109233
Welke ingang gaat vanavond eigenlijk open?
Jawel, je keek.
pi_61109245
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef denthemen het volgende:

[..]

Bij mij (Ziggo) staat er nog niks tussen..
Bij mij ook niet.

Misschien dat ik wel even langsga vanavond. Is dat een beetje leuk, zo'n wedstrijd van Jong Ajax?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:39:36 #112
52871 Blight
Supersized.
pi_61109277
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik mag hopen dat ze een plan B hebben voor als Huntelaar vertrekt.
Het schaduwlijstje van Van Geel ligt vast nog wel ergens in een bureau in de ArenA!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:40:07 #113
52871 Blight
Supersized.
pi_61109299
Bij mij staat het kanaal er wel tussen, maar deze staat op zwart en geeft in de informatie aan dat de uitzendingen 29 augustus beginnen.
pi_61109305
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:39 schreef Blight het volgende:

[..]

Het schaduwlijstje van Van Geel ligt vast nog wel ergens in een bureau in de ArenA!
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Bob Peeters bovenaan staat.
pi_61109353
Huntelaar gaat niet weg.

Als Huntelaar weg gaat tast dat de geloofwaardigheid van heel Ajax. En als je een nieuwe weg in wil slaan als bestuur en trainer technische staf is dat het laatste wat je gaat doen.
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:53:14 #116
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61109594
quote:

[..]

Precies, niemand weet of het geleend geld of een kaartschuld of wat het nou was. Voor hetzelfde geld ( geld ) won Wormgoor met poker nadat hij via Manucharyan z'n zonnebril in z'n kaarten kon kijken en had Edgar dat door, weet jij veel. Zelfs al hadden ze in een contract opgesteld dat Manycharyan 150 euro aan Wormgoor moet betalen, dan nóg is het stelen.
Het is heel simpel hoor. Dan moet Wormgoor maar een deurwaarder oid inschakelen (bij wijze van), maar je gaat gewoon nooit in iemand portemonnee graaien.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:55:21 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61109644
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef jna het volgende:
Welke ingang gaat vanavond eigenlijk open?
M, lange zijde
pi_61109942
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:41 schreef BB-boy het volgende:
UEFA Cup interesseert me bijzonder weinig moet ik zeggen. Zou het niet eens een ramp vinden als we de eerste ronde eruit vliegen (voor lul staat we toch al in Europa). Alleen die glimmende schaal in maart/mei telt!
Mij interesseert het wel. Hopelijk hele mooie tripjes weer dit jaar.
Zijn toch de hoogtepunten van het seizoen.
pi_61109972
quote:
'De druk ligt bij Ajax en dat weet Huntelaar'
25/08/2008 13:30

Drie weken geleden, de start van het nieuwe voetbalseizoen lag nog ver achter de horizon, deed Klaas-Jan Huntelaar een opmerkelijke uitspraak. We zaten in de serre van een plattelandshotel in Wales en blikten vooruit naar de competitie. Gevraagd naar de belangrijkste titelkandidaat in zijn ogen, antwoordde Huntelaar zonder één seconde bedenktijd: PSV. Zijn ogen straalden even, voordat hij me uitdagend aankeek. Alsof hij wilde zeggen: 'Nu jij weer.' De teruggekaatste bal – de opmerking dat hij PSV als grootste titelkandidaat naar voren schuift om de druk in Eindhoven op te voeren – legde Huntelaar in één beweging dood met een verwijzing naar de statistieken. Vier landstitels op rij, die adel verplicht, wilde hij maar zeggen.

Diep in zijn hart zal Huntelaar beter weten. Hij is van het slag dat zijn ogen en oren altijd wijd open heeft en goed nadenkt over hoe hij naar buiten treedt. Vandaar ook dat het nog niemand is gelukt helderheid te verschaffen over zijn toekomstwensen. Je kunt Huntelaar via honderd verschillende zijpaden uitspraken proberen te ontlokken over zijn nabije toekomst, met zijn antwoorden zorgt hij er telkens weer voor dat alle opties open blijven. Zo houdt hij Ajax tevreden, blijft tegelijkertijd de deur naar het buitenland open staan en schiet de 25-jarige topscorer zichzelf niet in de voeten. Huntelaar kent het spel. In dat licht moet ook zijn opmerking over de titelkansen van PSV bezien worden.

Wat de Eindhovense club de voorbije jaren in de nationale competitie heeft gepresteerd is razend knap, maar het laatste landskampioenschap kwam mede tot stand door de falende concurrentie (lees: Ajax). Sindsdien is PSV twee van zijn beste spelers (Heurelho Gomes en Jefferson Farfán) en z'n grootste talent (Ismail Aissati) kwijtgeraakt. Laatstgenoemde vertrok naar Amsterdam, waar het aankoopbeleid van de nieuwe beleidsbepalers weinig aan de verbeelding overlaat. Ajax gaf een slordige dertig miljoen euro uit aan verse spelers, terwijl PSV zich tot nu toe beperkte tot een totaalinvestering van twaalf miljoen.

De Amsterdamse behoefte om de Brabantse hegemonie te doorbreken is immens en de daadkracht van Ajax op de transfermarkt brengt verwachtingen én verplichtingen met zich mee. Daar doet de laatste oefenwedstrijd van de seizoensvoorbereiding – een beschamende 2-1 nederlaag tegen de Spaanse laagvlieger Real Murcia – niets aan af. Trainer Marco van Basten heeft met Huntelaar, Miralem Sulejmani en Luis Suárez de beste aanval van Nederland tot zijn beschikking en ook het middenveld met Aissati en de controleurs Gabri en Rasmus Lindgren mag er wezen. Op papier heeft Ajax een kampioensploeg, de mentaliteit van de spelers en de kunde van beginnend Eredivisiecoach Van Basten zullen komend seizoen bepalend zijn. Of, zoals de trainer het in Murcia afgelopen week zelf plastisch verwoordde: ‘De opstelling plus de instelling maakt de voorstelling.'

Vooral op het mentale terrein maakte PSV de voorbije jaren het verschil. Op cruciale momenten hielden ze in Eindhoven de rug recht, waar Ajax in het heetst van de titelstrijd meermaals door de hoeven zakte. Op dat vlak ligt voor Marco van Basten straks de grootste uitdaging. Aan de eerste voorwaarde om tot succes te komen – een sterke selectie samenstellen – heeft hij in een mum van tijd voldaan. Ook Huntelaar erkende drie weken geleden dat de selectie de meeste kwaliteit herbergt sinds hij in december 2005 naar Ajax kwam. De spits voegde daar het belang van teamgeest aan toe. Je mag verwachten dat iedereen in Amsterdam daar na vier verloren seizoenen van doordrongen is. De bal ligt bij Ajax en dat weet Huntelaar als geen ander.

Simon Zwartkruis
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:10:30 #120
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_61110050
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:07 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:10:30 #121
52871 Blight
Supersized.
pi_61110052
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:07 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Over dat laatste gedeelte gesproken - had Ajax nou een psycholoog aangesteld?
pi_61110081
quote:

[..]

Dit is de bromsnor aan het woord ja, in de echte wereld moet je soms op een kut manier aan je geld komen als je het geleend hebt, wellicht heeft Wormgoor er wel herhaaldelijk om gevraagd maar reageerde Edgar daar niet op oid.
Wormgoor kreeg nog 150 van Edgar en pakte 150. Dat heft elkaar op en zo gaat dat op de straten!
pi_61110203
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:10 schreef D1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hahaha wat leuk....
En origineel ook een foto posten als reactie op een post......

Heb je nog meer leuke plaatjes al ergens online klaar staan voor de volgende die wat post wat jij natuurlijk allang al wist?!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61110559
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:10 schreef D1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:35:37 #125
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61110572
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dit is de bromsnor aan het woord ja, in de echte wereld moet je soms op een kut manier aan je geld komen als je het geleend hebt, wellicht heeft Wormgoor er wel herhaaldelijk om gevraagd maar reageerde Edgar daar niet op oid.
Wormgoor kreeg nog 150 van Edgar en pakte 150. Dat heft elkaar op en zo gaat dat op de straten!
Alleen zijn we bij Ajax niet 'op de straten', ligt de Borchlandweg niet in 'The Bronx', is Manucharyan niet van 'The Bloods' en Wormgoor niet van 'Crips', en zijn het bij Jong Ajax niet allemaal dope ass niggers met lauwe pipa's.

Ajax is een nette club, daar wordt gewoon niet gestolen. Dan regelt Wormgoor het maar via Adrie Koster of Aron Winter, of voor mijn part beukt 'ie op elke training die Manucharyan helemaal naar de tyfus, maar je pakt gewoon geen geld uit andermans portemonnee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')