Huntelaar gaat echt niet weg of er moet een belachelijk hoog bedrag op tafel komen. Met dat bedrag kunnen ze direct een versterking inkopen en ook een hoop overhouden. Anders zie ik het echt niet gebeuren. Ajax heeft de les al een paar keer gekregen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:01 schreef fuckbuddy het volgende:
De kans dat Robinho naar Chelsea gaat is 99%. Je mag redeneren dat als er donderdag max vrijdag niets over Robinho gemeld word, Huntelaar blijft.
Maar gaat Robinho naar Chelsea dan mag je je vingers gekruisd houden...
Normaal gesproken ga je als club pas praten met een speler als de clubs rond zijn, bij Suarez was dat zeker niet het geval.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:32 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik weet dus niet hoe Ajax gehandeld heeft t.a.v. Suarez en Silva zeg ik erbij voordat de pleuris uitbreekt....
quote:Ajax en Vito Wormgoor hebben met wederzijds goedvinden het contract van de 19-jarige verdediger ontbonden. De verdediger bekende een bedrag van 150 euro van een medespeler te hebben gepakt. Het niet inlossen van een oude kaartschuld bracht Wormgoor ertoe het recht in eigen handen te nemen.
Louis Laros van de VVCS is de zaakwaarnemer van Wormgoor: ‘In de pers wordt Wormgoor nu opgevoerd als een ordinaire zakkenroller. Maar het verhaal ligt dus wel iets genuanceerder.’
Wormgoor had met kaarten 150 euro gewonnen van zijn medespeler. Na drie à vier keer vragen bleef de speler weigeren zijn ereschuld in te lossen. Op een gegeven moment had Wormgoor er zo genoeg van dat hij zelf het verschuldigde bedrag bij de medespeler heeft gepakt.
Louis Laros: ‘ Laat ik voorop stellen dat de actie van Vito niet goed te praten is. Hij heeft er ook enorm spijt van en vindt het zelf ontzettend stom dat hij zo gehandeld heeft.’
In overleg met Ajax zijn beide partijen tot ontbinding van Wormgoors contract overgegaan. Laros: ‘Het is een wet dat je je schulden moet inlossen, maar er is natuurlijk ook een wet dat je van elkaars spullen afblijft. Wormgoor is met dit conflict niet goed omgegaan. Daarom is de contractontbinding, hoe wrang ook, de onvermijdelijke oplossing. Maar Vito is vastberaden om bij een nieuwe club te laten zien wat voor jongen en wat voor talentvolle speler hij is.’
Wormgoor werd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen door Marco van Basten bij het eerste gehaald en speelde mee in de oefenwedstrijd tegen Excelsior ’31.
Tsjah als je het zo bekijkt is de actie van Ajax overdreven. Misschien kwam het Ajax goed uit of dergelijke een andere reden kan ik niet verzinnen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:04 schreef kevin6188 het volgende:
Oude kaartschuld leidt tot contractontbinding Wormgoor. Komt van de website van de VVCS.
[..]
Is het een beetje een goede speler dan? Wij kunnen nog wel een gratis rechter centrale verdediger gebruiken voor de breedte.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:04 schreef kevin6188 het volgende:
Oude kaartschuld leidt tot contractontbinding Wormgoor. Komt van de website van de VVCS.
[..]
Ik denk dat meerdere clubs al belangstellend de zaak hebben gevolgd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is het een beetje een goede speler dan? Wij kunnen nog wel een gratis rechter centrale verdediger gebruiken voor de breedte.![]()
Waarom niet netjes?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:05 schreef Chadi het volgende:
Dat was absoluut niet netjes van Ajax.
Het is geen stelen absoluut niet! Gok schulden moet je direct aflossen en anders niet gokken!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:09 schreef Rnnz het volgende:
Vind het juist wel netjes van Ajax. Wormgoor heeft gestolen, punt. Je moet dan een beslissing maken als club zijnde, ook al had Manucharyan een schuld bij Wormgoor. Je kunt iemand die 'steelt' niet bij de club laten blijven, want hoe zal zo iemand aangekeken worden door z'n medespelers?
Overigens vind ik dat Manucharyan ook ontslagen moet worden voor zijn aandeel in dit alles.
Hoezo is het geen stelen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is geen stelen absoluut niet! Gok schulden moet je direct aflossen en anders niet gokken!
Mijn reactie had betrekking op Groningen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom niet netjes?
Schuld of geen schuld diefstal blijft een misdrijf.
Als Ajax niets had gedaan dan keurt het dus een misdrijf goed.
Ik vind diefstal toch een redelijk grote zaak hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mijn reactie had betrekking op Groningen.
Maar over dit gokincident.. Ajax had het binnenshuis op moeten lossen als het de verdediger wilde houden. Het is geen grote zaak.
Het is niet zijn eigendom.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is zijn eigendom. Zit alleen nog in iemand anders zijn wallet
Niks procedure hij moet gewoon betalen en als hij niet betaalt ga je het halen. Daarom heeft hij ook alleen zijn geld gepakt en niet meer.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind diefstal toch een redelijk grote zaak hoor.
Gewoon afblijven.
Als het zijn geld was had hij maar een civiele procedure op moeten zetten.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als Ajax met exact hetzelfde bod was gekomen, was er moord en brand geschreeuwd door FCG. Dan had Hans Nijland middels een persbericht laten weten dat Ajax met een belachelijk laag bod was gekomen, dat er absoluut niet verder onderhandeld zou worden en dat zijn zoon bij FCG zal blijven.
Denk ook wel dat dit de onderliggende reden is hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:15 schreef BB-boy het volgende:
Ik denk dat ze het ook niet erg in hem zagen zitten. Als een Vermaelen hetzelfde had gedaan was zijn contract niet onbonden.
En je ziet waar het toe leidt!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niks procedure hij moet gewoon betalen en als hij niet betaalt ga je het halen. Daarom heeft hij ook alleen zijn geld gepakt en niet meer.
Die gast mag ik wel
Ik begrijp je wel hoor als hij gewoon was gaan graaien zonder reden was ik het totaal met je eens maar die gast zat hem gewoon uit te dagen door hem niet te betalen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
En je ziet waar het toe leidt!
Gewoon dom van Wormgoor en terecht dat ie weg is.
Dan nog moet je het recht niet in eigen hand nemen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoor als hij gewoon was gaan graaien zonder reden was ik het totaal met je eens maar die gast zat hem gewoon uit te dagen door hem niet te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |