abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61100826
Uefa Cup is de laatste jaren gewoon een leuk toernooi geworden, natuurlijk niet zo aansprekend als de CL, maar sommige doen net alsof het de JC schaal betreft.
pi_61100906
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:56 schreef VoreG het volgende:
Uefa Cup is de laatste jaren gewoon een leuk toernooi geworden, natuurlijk niet zo aansprekend als de CL, maar sommige doen net alsof het de JC schaal betreft.
Ik vind het meer de KNVB-beker
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61100927
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alleen vorig jaar hebben we echt bijna niets vergaard.
Het jaar daarvoor nog best veel punten binnen gehaald.
Een overwinning telt gewoon in de UEFA Cup even veel als in de CL voor de ranglijsten.
Maar de coefficient van Ajax heeft echt een serieuze tik gehad hoor, als Ajax niet overwintert in Europa en je haalt dan volgend seizoen CL dan zit je dus in pot 3 of zelfs 4.
  maandag 25 augustus 2008 @ 01:04:48 #29
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_61100929
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Uefa Cup kan me ook wel gestolen worden ja. Wat een zaad toernooi.

Ik wil CL
Ook al is het Uefa Cup, ik zou dat soort wedstrijden niet willen missen hoor.
pi_61101006
Het geeft wel een leukere sfeer.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61102554
tt change naar: Binnenkort met Stef Nijland?
quote:
'Groningen raakt Nijland kwijt aan geheime aanbidder'

24/08/2008 22:23

FC Groningen houdt er rekening mee dat Stefan Nijland nog voor de start van de competitie is vertrokken uit Euroborg. De club meldt op zijn website dat er een serieus bod is gedaan op de twintigjarige aanvaller.

Groningen is in gesprek met de club wiens naam niet mag worden bekendgemaakt. Waarschijnlijk wordt maandag of dinsdag duidelijk of de transfer er daadwerkelijk komt. De Noordelingen nemen de interesse zo serieus dat ze al op zoek zijn naar een eventuele vervanger.

Nijland staat nog onder contract bij Groningen tot de zomer van 2012. De jonge aanvaller heeft er pas één seizoen op zitten in het betaald voetbal. Nijland speelde 23 Eredivisieduels, waarvan elf als basisspeler. Hij scoorde vier keer.

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_61102592
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 07:50 schreef Triptamine het volgende:
tt change naar: Binnenkort met Stef Nijland?
[..]

quote:
GRONINGEN - Volgens bronnen binnen FC Groningen stapt spits Stefan Nijland over naar PSV. FC Groningen maakte zondagavond laat in een officiële verklaring kenbaar dat een vertrek van Nijland aanstaande was. Volgens de Groningse club is er sprake van ,,een dermate en concreet aanbod dat een overgang wordt besproken." De door FC Groningen niet nader genoemde club zou dus PSV zijn.
To all the MUTTS fans out there, can you say "CHOKE?" You are done, finished, gone. Personally as a Yankees fan, I'm very happy that your MUTTS lost. Yankees rule NY and don't you forget it. Good bye and good riddens.
pi_61102600
Die is dus naar PSV
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_61102694
quote:
Ajacied Wormgoor stal 'eigen' geld

Ajax en Vito Wormgoor zijn per direct uit elkaar gegaan. De negentienjarige Ajacied zou gestolen hebben van Edgar Manucharyan, maar pakte slechts zijn eigen geld terug, meldt De Telegraaf.

Wormgoor had 150 euro uitgeleend aan de Armeniër en benadrukte vervolgens enkele keren dat hij het bedrag graag terugzag. Nadat Manucharyan na een tijdje nog steeds niet had terugbetaald, pakte Wormgoor het zelf.

Ajax liet het contract in overleg met de verdediger zelf afgelopen weekeinde ontbinden. Wormgoor, die in de voorbereiding nog meespeelde met het eerste elftal, kwam onder Marco van Basten bijna in aanmerking voor een plaats in de A-selectie.
Het ging dus om eigen geld, maar nog steeds een domme actie natuurlijk.
pi_61102873
PSV it is voor Nijland. Als wij hem hadden gehaald was de pleuris weer uitgebroken daar in het noorden
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:06:39 #36
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61103189
Had hem graag naar amsterdam zien komen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_61103285
quote:
Kenneth Perez staat volgens advocaat Harro Knijff zwak in zijn zaak tegen Ajax. Dit vertelt de raadsman in gesprek met De Telegraaf.

De aanvallende middenvelder spande een arbitragezaak aan tegen zijn werkgever Ajax, nadat hij door trainer Marco van Basten gesommeerd werd met het tweede elftal van de Amsterdammers mee te trainen. De zaak komt maandagavond voor.

"Perez staat zwak. Op basis van de feiten die ik ken, wordt het voor hem een ongelooflijk moeilijke zaak", zegt Knijff tegen de wakkerste krant van Nederland. De advocaat heeft ervaring met ontevreden spelers. Eerder zorgde hij er voor dat Rob Witschge en Regi Blinker, teruggezet bij Feyenoord, in 1995 weer aan mochten sluiten bij de hoofdmacht.

Toch ziet Knijff weinig overeenkomsten tussen de twee zaken. "Witschge en Blinker hadden letterlijk in hun contract staan dat zij deel uitmaakten van de A-selectie. De arbitragecommissie stelde terecht dat het
'recht op arbeid' met zich meebracht dat zij dan ook met het A-elftal mochten trainen. Door die uitspraak hebben veel clubs hun contracten aangepast en naar ik heb begrepen, staat bij Ajax standaard in alle
verbintenissen dat spelers ook kunnen worden teruggezet naar Jong Ajax. Als Perez het daar niet mee eens was, had hij die passage moeten laten verwijderen voordat hij tekende."

Of de commissie ook daadwerkelijk vindt dat deze regel van toepassing is in de 'zaak Perez' zal maandagavond blijken. "Als Marco van Basten redelijke argumenten heeft om Perez terug te zetten wel. De trainer
zegt waarschijnlijk dat de speler niet goed genoeg is. De commissie zal vervolgens bepalen of dat echt zo is."
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:18:03 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61103368
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:19:46 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61103392
Al gaat het nooit meer werken natuurlijk, toch hoop ik stiekem dat Perez gelijk krijgt en zich misschien toch nog in het 1e kan knokken. IK blijf erbij dat hij van waarde kan zijn voor Ajax, dat gelul over een moeilijke persoonlijkheid etc. Daar ben je als toptrainer toch voor, om spelers in het gareel te houden? Dit is echt de easy way out.

Maar hij zal wel verliezen idd...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:26:28 #40
82589 S-Two
barba macacu
pi_61103483
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 08:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hmmsz.. vind het maar een rare zaak, maar wat er allemaal precies waar is zal toch wel niet in de media komen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:33:03 #41
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_61103581
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:26 schreef S-Two het volgende:

[..]

Hmmsz.. vind het maar een rare zaak, maar wat er allemaal precies waar is zal toch wel niet in de media komen.
Inderdaad. Die gasten verdienen toch wel genoeg poen om ff 150 eu te lappen?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_61103591
Snap niet dat sommigen hier de UEFA Cup net zo lief kwijt dan rijk zijn. Natuurlijk is het niet het mooiste toernooi van Europa, maar er zijn zat toch leuke wedstrijden mogelijk.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:34:10 #43
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61103598
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 08:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat verdienen die gasten ongeveer dan?! Dat Edgar 150 euro moest lenen
I've got more game than Monopoly.
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:45:15 #44
51286 w00h00
Digital man!
pi_61103831
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:34 schreef getl0st het volgende:

[..]

Waarschijnlijk stonden ze op de wallen en had Edgar geen 'zin' meer om te gaan pinnen en heeft die even snel 150 euro van Vito geleend.
pi_61103863
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:34 schreef getl0st het volgende:

[..]

I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:53:29 #46
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61103993
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Past wel bij de opmerking die ik hier al eens postte dat het contract van Perez relevant is voor de uitkomst van de arbitrage. Zaak dient vandaag toch?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61104158
Perez dus niet terug. Weet niet zo goed of ik hier blij of teleurgesteld in moet zijn, dubiotje ! Vind t een goede voetballer maar denk dat Aisatti meer mogelijkheden heeft
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_61104167
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Perez dus niet terug. Weet niet zo goed of ik hier blij of teleurgesteld in moet zijn, dubiotje ! Vind t een goede voetballer maar denk dat Aisatti meer mogelijkheden heeft
De uitspraak is pas vanavond lees ik.
pi_61104416
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:26 schreef S-Two het volgende:

[..]

Is het dan nog nodig om hem te ontslaan? Ik zou 'm schorsen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_61104578
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:17 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Is het dan nog nodig om hem te ontslaan? Ik zou 'm schorsen.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat Wormgoor toch niet voor contractverlenging in aanmerking kwam. Dan is de beslissing om tot voortijdige contractontbinding over te gaan sneller gemaakt denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')