abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61598020
Ik wilde net nog nagellak toevoegen maar die is pas half november leverbaar En de rest half september...Ik ga wel naar de winkel voor die nagellak
pi_61598145
wtf mijn bestelling staat niet bij nog niet geleverde artikelen, maar ook niet bij geleverde??
Hij is gewoon weg ???
Wat moet ik doen?
pi_61598164
Opnieuw bestellen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_61598254
Ja dag, dat had ik dus al gedaan, want er ging al eerder iets fout ..
Kut H&M maar ik moet nieuwe kleding en heb geen zin om naar de hel die de H&M in de stad heet te gaan
pi_61605108
Ik kan nooit iets vinden in de H&M !! Daarom bestel ik me altijd suf, *afkloppen* ik heb nog nooit problemen gehad met bestellingen die mysterieus verdwijnen..
pi_61606526
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:23 schreef Debsterr het volgende:
Trouwens, ze zijn weer aan het klooien daar. Kreeg op 9-9 een brief dat ik een Kialapunt moest kiezen i.v.m. openstaand saldo en te hoge bestelling. Ik geld overgemaakt, bestelling iets omlaag gebracht en gemaild met de vraag of dan m'n bestelling toch thuis bezorgd kan worden. Geen probleem allemaal. Nu is vandaag saldo bijgewerkt, is m'n bestelling verplaatst naar eind september. En daar stonden nog 3 dingen, die nu m'n bestelling weer te duur maken . Ik wil m'n spulletjes verdorie!!
Totaaaaaal niet relevant voor jou, maar kun jij nog een Kiala-punt kiezen dan? Ik bestel niet meer bij H&M, omdat ik alleen de optie van thuis bezorgen heb....

Rare lui, daar bij de H&M.
pi_61621022
Besteld:

Hopelijk wordt m'n account niet geblokkeerd .
Tap tap tap
pi_61622992
quote:
Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hopelijk wordt m'n account niet geblokkeerd .
Die 2e heb ik ook, in het zwart van vorig jaar Hij is superleuk
pi_61623103
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:31 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Die 2e heb ik ook, in het zwart van vorig jaar Hij is superleuk
valt ie groot of klein? dat eerste vest valt groot, had hem gister aan in een S terwijl ik normaal gesproken een L of XL heb. Er zat alleen een enorm gat in, anders had ik hem gelijk meegenomen .
Tap tap tap
pi_61623253
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

valt ie groot of klein? dat eerste vest valt groot, had hem gister aan in een S terwijl ik normaal gesproken een L of XL heb. Er zat alleen een enorm gat in, anders had ik hem gelijk meegenomen .
Hij valt zeker niet groot, normaal eigenlijk denk ik. Ik heb van H&M altijd XS, maar vaak zijn dingen dan nog te groot Deze past wel
pi_61623259
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die vesten vallen heel verschillend, ik heb een S gepast die minstens een M was en dus erg wijd zat. En nu heb ik een S die wel gewoon een S is, of een h&m XS. Hij zag er op de hanger al heel klein en smal uit. En deze zit ook gewoon aansluitend zoals het hoort bij de bovenmouwen en het lijfje.
Maar de meeste die ik ervan gezien heb vielen idd groot.
know'm sayin?
word? word.
pi_61623279
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:43 schreef alors het volgende:

[..]

Die vesten vallen heel verschillend, ik heb een S gepast die minstens een M was en dus erg wijd zat. En nu heb ik een S die wel gewoon een S is, of een h&m XS. Hij zag er op de hanger al heel klein en smal uit. En deze zit ook gewoon aansluitend zoals het hoort bij de bovenmouwen en het lijfje.
Maar de meeste die ik ervan gezien heb vielen idd groot.
Bij h&m zit er inderdaad vaak verschil in bij dezelfde maten...Misschien heb ik dan geluk gehad?
pi_61623382
ah shit, ik wilde toch even de maat veranderen, dus ik dacht; probeer er nog een code overheen. Kreeg ik dus de melding van ongeldige rabat etc, maar ook als ik hem zonder code wil bestellen krijg ik die melding. En als ik naar mijn bestellingen ga, is er ineens een technische fout. Oj jee .
Tap tap tap
pi_61623418
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:49 schreef CherryLips het volgende:
ah shit, ik wilde toch even de maat veranderen, dus ik dacht; probeer er nog een code overheen. Kreeg ik dus de melding van ongeldige rabat etc, maar ook als ik hem zonder code wil bestellen krijg ik die melding. En als ik naar mijn bestellingen ga, is er ineens een technische fout. Oj jee .
H&M
pi_61625525
o wacht, technisch onderhoud . hopelijk is m'n bestelling niet geannuleerd . anders maak ik een nieuwe account aan op de naam van m'n moeder.
Tap tap tap
pi_61626997
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:26 schreef CherryLips het volgende:
anders maak ik een nieuwe account aan op de naam van m'n moeder.
Dat heb ik ook gedaan
  zondag 14 september 2008 @ 21:22:20 #267
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_61630381
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:43 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Totaaaaaal niet relevant voor jou, maar kun jij nog een Kiala-punt kiezen dan? Ik bestel niet meer bij H&M, omdat ik alleen de optie van thuis bezorgen heb....

Rare lui, daar bij de H&M.
Nou, in dat geval moest ik dat binnen 9 dagen telefonisch doorgeven aan de H&M. Uiteindelijk is het allemaal geregeld en wordt het thuis bezorgd.

Overigens, je moet binnen 9 dagen iets laten weten. De brief kwam al 5 dagen later dan de schrijfdatum binnen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_61630423
ben eigenlijk nog nooit in de h&m geweest :S
I am Senor Valasco and I drink my milk with TABASCO!
  maandag 15 september 2008 @ 07:36:25 #269
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_61637333
Ik heb ook weer wat besteld ( ) en laat het nu ook bezorgen bij een Kialapunt vlak bij mijn werk.
De pakjesdienst die bij mij in de wijk bezorgt is echt een drama. Doet nooit briefjes in de bus als hij het bij de buren bezorgt en dan kan ik de halve straat afklepperen op zoek naar mijn pakje
Dus nu maar eens een Kialapunt proberen. Overigens komt mijn pakje pas eind oktober, maar dat komt goed uit .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_61637552
Wow m'n bestelling is al in behandeling En de korting zit er nog in volgensmij
pi_61641894
Nieuwe account gemaakt en opnieuw besteld .
Tap tap tap
pi_61642340
Bestelling weer uitgesteld
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 15 september 2008 @ 17:29:21 #273
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_61650571
Jeujjj mn bestelling is in behandeling genomen Hij staat alleen nog niet bij track & trace maar dat komt nog wel gok ik.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_61651805
Omajurk .
pi_61654916
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:16 schreef DJMomo het volgende:
ok, hier een H&M noob. ik zag leuke schoenen in de eshop. gaan ze maar tot maat 40. en je snapt, ik heb nog een maatje groter. hier mijn vragen:

- hoe vallen H&M schoenen?
- is het assortiment in de eshop hetzelfde als in de gewone winkel?
- hebben alle gewone winkels ook schoenen? waar staan die dan? (nog nooooit gezien namelijk)
- zou het wellicht mogelijk kunnen zijn dat maat 41 nog weer een keer leverbaar gaat worden in de eshop?

alvast tnx!
- True to size. Heb bij andere zaken 39, en bij H&M ook.
- Net als met de kleren verschilt het assortiment. Soms zijn artikelen hetzelfde, soms liggen ze alleen in de winkel of staan ze alleen online.
- In gewone winkels staan ook schoenen, maar alleen in de grotere filialen. Vaak staan ze op planken tussen de collecties of bij de accessoire afdeling.
- Je weet het nooit met de onlineshop
Let's do some living before we die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')