Als ik zo eens om me heen kijk zie ik steeds meer mensen van mijn leeftijd kinderen krijgen en/of trouwen. Oude klasgenoten, kenissen. Maar in mijn directe vriendengroep echt nog NIEMAND. Dus vraag ik me wel eens af of hoe het gaat worden als de eerste uit de groep één van die dingen tot uitvoering brengt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, gemeen
Een vriendin van mij is trouwens ook zwanger, volgens mij ongeveer 4 maanden, net zoiets als Tinuviel toch? Ik vind het zó leuk dat er straks een baby'tje in de groep is![]()
En ook om zo'n zwangerschap min of meer van dichtbij mee te maken!
Dat jaquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
Man valt op mes en overlijdt
En daarom moet je nooit met scherpe voorwerpen rennen
Ooooh zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:07 schreef wyccie het volgende:
Wat is er niet te snappen aan flauwe grappen?Je weet niet wat voor grappen?
Als een vriend uit jouw vriendenkring gaat trouwen bijvoorbeeld zeggen dat hij bij haar onder de plak zit. Dat soort dingen. Heel flauw.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Twee jaar geleden zaten we bij Asmodian te AKQ'en. En werd ik 36.
Nee, dat weten we niet. Je vertelt ons ook nooit wat.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vaker langskomen zegt-ie. Weet je wel hoe druk ik het tegenwoordig heb?
Ja, bedankt..jaloers!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Misschien kan ik hier nog iemand jaloers maken met een foto?
[ afbeelding ]
Ja ja, kutkwaliteit (slechte fotograaf en geen statief), maar het gaat om 't uitzicht.
Komt waarschijnlijk omdat ik gezopen heb. Ik zie ineens dubbel ter hoogte van jouw avatar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat weten we niet. Je vertelt ons ook nooit wat.
Verkleind zie je natuurlijk niet dat ik niet zo'n vaste hand heb.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, bedankt..jaloers!
En de kwaliteit is prima toch?
Verhip, je hebt gelijk!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Komt waarschijnlijk omdat ik gezopen heb. Ik zie ineens dubbel ter hoogte van jouw avatar.
Feauteaux?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:45 schreef wyccie het volgende:
Het kan altijd nog véél gekker.
Deze tubgirl hier gaat uit bad, in bed.
Vanaf maandag waarschijnlijk weer overal te krijgenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 04:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Helaasch, maar we weten het product welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
Maar daarmee hebben we het filmpje nog niet
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Twee jaar geleden zaten we bij Asmodian te AKQ'en. En werd ik 36.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:12 schreef PhysicsRules het volgende:
Daf, gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 04:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanaf maandag waarschijnlijk weer overal te krijgen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 04:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die kunnen vast wel een pakketje verzenden toch? Soms willen opticiens daar wel aan meewerkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:01 schreef Soempie het volgende:
Ik moet nieuwe lenzen, maar de keten waar ik m'n lenzen van heb bestaat alleen in Groningen en Leeuwarden.
nee, ik heb alleen in mn mail m'n adressen verwijderd en toen ging msn dus automatisch mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Soemp..toen je iedereen uit je contactenlijst hebt verwijdert, heb je toen ook niet iedereen gelijk geblocked? Dat werd mij nl gevraagd toen ik iemand uit mijn lijstje haalde.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:11 schreef Soempie het volgende:
Lenzen worden na betaling opgestuurd.
Ja, die zijn aan elkaar gelinked. Maar als je een contact opnieuw toevoegt zou het gewoon weer moeten werken. Of als een ander contact jouw weer toevoegt ook. Maar niet als het automatisch geblocked is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee, ik heb alleen in mn mail m'n adressen verwijderd en toen ging msn dus automatisch mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |