Moet je na gaan, zo over de zeik ben ik van de reclame.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:18 schreef Schatgraver het volgende:
Wat is reclycle?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet je na gaan, zo over de zeik ben ik van de reclame.
Om maar te zwijgen over de andere twee die het even bevestigen voor de goede orde.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:26 schreef zarGon het volgende:
LOOWKS LAIK ITSS BROOOKEN.
Dito.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:31 schreef HeatWave het volgende:
De overheid moet idd eens nokken met die achterlijke ludieke meuk, zoals dat "het nieuwe rijden"geneuzel. Als je serieus genomen wil worden moet je ook een serieus imago opbouwen.
Ik krijg soms echt de neiging om echt precies het omgekeerde te doen van wat ze willen, puur omdat ik me zo gepiepeld voel door dit soort debiele gedoe.
Locomotive.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:17 schreef Netsplitter het volgende:
Welk bedrijf dat verzonnen hebben moeten ze meteen falliet verklaren en iedereen in de gevangenis pleuren.
Zo.quote:
Ik vind het anders briljant en knap dat je zulks een idee kunt verkopen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo.
Je wil zo'n gedrocht van een reclame toch niet op je naam hebben staan?
Wat voor ziek persoon moet er wel niet hebben zitten broeden op dit wanstaltig idee...
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:39 schreef HeatWave het volgende:
Ach, zoals met alle reclame, we hebben het erover, dus het heeft gewerkt, hoe slecht het ook is...
Ik schat zo in dat jij niet de enige bent met zulke gedachten. D'r zijn vast wel een paar die zelfs overgehaald worden door de reclame.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik krijg soms echt de neiging om echt precies het omgekeerde te doen van wat ze willen, puur omdat ik me zo gepiepeld voel door dit soort debiele gedoe.
quote:
Oh god, dat had je ook nog he. HET NIEUWE RIJDEN. : (.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:05 schreef IHVK het volgende:
Ik versta ook niet wat ze zeggen bij dat nieuwe rijden gedoe, maar volgens mij rijinstructeur was het iets met versnellingen.
Ja maar alleen dat zinnetje, de rest is rukquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |