quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 06:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemorgen entot over drie dagen. Ben weer iets werk achtigs ver weg doen
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
The plane in Spain falls mainly on the runway.
ASJEMENOU!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:33 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh!
Thx voor de commercials Nem! I love Loeki!!![]()
Dat oude KRO-logo vond ik altijd op een fiets lijken, geen idee of dat de bedoeling isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
Een laatste: bevat een Raider reclame
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:46 schreef MaJo het volgende:Ik moet werken vandaag maar heb nog niets gedaan
ik zit op mijn moeder te wachten tot we naar kantoor gaan, maar ze loopt ook nog wat te rommelen
we hebben allebei geen zin om te werken
![]()
De vorige keer had ik em zo, ik ga weer bezigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
Kan iemand die link nog vinden die hier onlangs gepost was over het Nederlandse gedrag?
Zenk you!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Got it! http://www.kwintessential(...)tte/netherlands.html
Ik ook! (Nou ja, eigenlijk ontbijt). Heb gisteren Fryske filet americain gekocht. Wat is er Fries aan? Het is bereid met beerenburg...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:35 schreef MaJo het volgende:
Mehehe nu gaan we maar eens lunchenWe doen er alles aan om maar niet te hoeven werken
Oh, dan weet ik wat moois. Ga je samen die film kijken. Dan ben je weer 148 minuten verder en tja, dan is het al weer tijd om naar "huis" te gaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:35 schreef MaJo het volgende:
Mehehe nu gaan we maar eens lunchenWe doen er alles aan om maar niet te hoeven werken
Hoe verzinnen ze hetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook! (Nou ja, eigenlijk ontbijt). Heb gisteren Fryske filet americain gekocht. Wat is er Fries aan? Het is bereid met beerenburg...
Makkelijk verdienen zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net 4 uur "gewerkt", eerste keer bij een nieuwe cliėnte, maar dat was zo'n kletskous dat ik alleen het bed heb verschoond en boodschappen heb gedaan
Vrij standaard benadering hoorquote:
Wat liefquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Makkelijk verdienen zo.![]()
Ik vertelde vandaag een client dat ik haar vaste hulp zou worden. Ze gaf me daarop een grote knuffel, een zoen en vervolgens werd ze helemaal emotioneel van blijdschap.Ze heeft dan ook tig keer aan de telefoon gehangen met thuiszorg om dat te regelen. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:24 schreef Soempie het volgende:
Ben ik voor jullie trouwens zichtbaar op msn?
Jaloers?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:36 schreef iamredleader het volgende:
Schandalig, MaJo
ik heb ook geen zin meer om te werken
Mehehequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht dat ik jou ook ooit had toegevoegd maar ik zie je nooit online. Nu kijk ik in mijn lijst en sta je er gewoon niet tussen
Eens, dat is inderdaad wel handigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:28 schreef MaJo het volgende:
Jaloers?Dat is het voordeel van bij je ouders werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |