Ik was er verder niet maar ze hadden het binnen 15 minuten gezien. Ik sta er sowieso van te kijken dat er belangstellenden zijn. Het huis is veels te duur.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:23 schreef iamredleader het volgende:
Hey Nem, hoe was die afspraak van eerder met de bezichtiging?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog even terugkomen op mijn opmerkingen over godsdienst...
http://www.dumpert.nl/med(...)kins_leest_mail.html
wat er moet er straks van je worden als je een baan hebt en 5 weken per jaar vakantie....quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aaah ik mis de mensen van mijn vakantie zo....![]()
Net een half uur met een nieuw vriendinnetje gebeld
Dit is ook briljant:quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Over het geloof gesprokener was een radio-item over dat 2 kerken ergens in het Noorden (heb niet onthouden waar, maar was op Radio Noord) meer leden kregen. Het zou te maken hebben met de modernisering van de kerk. Werd er gevraagd waar dat aan kon liggen, zei er een kerkganger: ja je kunt hier echt God ontmoeten.
Ik denk dat we een bedevaartsoord erbij hebben. Goed voor het toerisme
en ik wil met bovenstaande niemand beledigen, maar vond het wel een typisch antwoord
Dit gaat maar over een enkele weekquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat er moet er straks van je worden als je een baan hebt en 5 weken per jaar vakantie....
Hihi, PS heeft alweer schoolquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dit gaat maar over een enkele weekKan je nagaan
Ik ga maar es naar bed, school hakt er in![]()
Hou je klep of ik word echt grofquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hou je klep of ik word echt grof
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hou je klep of ik word echt grof
Ah... gadgetsquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De batterij van m'n nieuwe telefoon is trouwens vrij makkelijk binnen een dag leeg te krijgen. Via WiFi Youtuben en sattelietnavigatie een paar uur aanhebben en hij is leeg
Nokia N82. Redelijk te vergelijken met een N95 in een andere verpakking en met betere flitsquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah... gadgets![]()
Wat voor een is het ?
In de Tivoli zeker? Ik zag ze al staanquote:
Niet slecht, Mario.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Deze foto heb ik net gemaakt met m'n telefoon, gebruik makend van de flits. Te zien is de poster waar ik laatst zo'n moeite mee had om hem op te hangen
Mario?quote:
quote:
Kloptquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de Tivoli zeker? Ik zag ze al staan
Ahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
(verbazingwekkend dat ik 'm heb kunnen vinden)
Gast, als ik dat wist! Die zoek ik ook al een tijdjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aha
Heb je ook de sapdrinkenderwijs bij de hand? Ik wil weer weten waar die van was
Aanknopingspunt gevonden: volgens http://www.bertvanderveer.nl/teksten/columnsdiv/thebestof.html is het van Hero!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gast, als ik dat wist! Die zoek ik ook al een tijdje
Ja, ik ben nu op zoek naar de reclamequote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, Hero consumentenservice maar even lastig gevallen
Trouwens, post nog gechecked?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
KloptGa een paar leuke dingetjes doen voor 3voor12
Woensdag the Gossip en vrijdag dus naar the Madd + the Bees en Belle and Sebastian dj set
Er komt de komende tijd veel leuks in Utrecht, dus hopelijk mag ik naar meer toffe optredens
jezus ja!quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
jezus ja!wilde het steeds zeggen maar ik ben een warhoofd
super bedankt! Hij zit in mijn tas dus ga hem gauw checken
vooral je kaartje erbij was veelzeggend
![]()
Dat laat ik je nog wetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je na het kijken de muziek CD wil hebben moet je het maar laten weten. Die is ook erg goed(maar vooral pas erna)
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:33 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh!
Thx voor de commercials Nem! I love Loeki!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |