quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:24 schreef Soempie het volgende:
Krijg net een smsje dat m'n boeken binnen zijn, maar volgens mij haal ik het niet in een half uur. Ik ga het toch maar proberen.
Misschien wel ja... Ik was eigenlijk niet zo heel erg een Addison fan, maar okquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:29 schreef Etcetera het volgende:
Gaat er nog iemand de Private Practice special kijken op NET5 vanavond?
Wtfquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tof gebruik van een zegswijze, ga ik ook es gebruiken
Ik vind jou wel een guur type PS
Oef, beterschap dan maar weer. Gelukkig is het niet van dat benauwd warme weer, dat is vervelend voor de wat oudere generatie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:00 schreef MaJo het volgende:
Nee dat weet ik wel maar wil alleen aangeven dat ik het graag wil maar nog niet in de gelegenheid ben geweest. Mijn oma heeft een longontsteking en is kortademig. Ze is al 89 dus ook niet zo gek
mjah, ik ben bang dat het gewoon de afleveringen zijn die bij Grey's horen, dus ik twijel nog een beetje of ik dat weer wil zienquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Misschien wel ja... Ik was eigenlijk niet zo heel erg een Addison fan, maar ok
[..]
WtfAls dat een compliment is, is het een van de mafste ooit
(Oh, daar over gesproken, voor de heren, een meisje/vrouw vat het niet per direct als een compliment op als je zegt dat ze 'dikke memmen' heeft
)
Mijn rijles ging slecht vandaag![]()
nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
(Oh, daar over gesproken, voor de heren, een meisje/vrouw vat het niet per direct als een compliment op als je zegt dat ze 'dikke memmen' heeft
)
Zelfde categorie als "alles pluis". Een onguur type is een eng/onbetrouwbaar persoon, dus een guur type moet wel het tegenovergestelde zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
)
Ja, ik snapte m wel hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds wanneer heb je eigenlijk rijles PS?
Slimme meid, Barlaeus-waardigquote:
Voel je vrij om hier te komen schelden over je instructeurquote:Ik heb rijles sinds ehm... om precies te zijn 5 augustus. Het was mijn derde les, als je de proefles meetelt, wat je eigenlijk niet moet doen
Ik weet het niet, ik hoop et wel, maar denk niet dat het lukt. Relatief trouwens sowieso.En mijn instructrice is héél symphatiek|!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Slimme meid, Barlaeus-waardig
[..]
Voel je vrij om hier te komen schelden over je instructeur. Ga je eerder je rijbewijs halen dan je broer?
Helaas, dat is geen Soempie-actiequote:Op maandag 25 augustus 2008 19:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
OMG, laat net mijn net gekochte oogpotlood vallen in de vuiniszak vol met papierrommel e.d. Nu moet ik zoeken
Ow ja, vanochtend en vanmiddag op Utrecht CS en in de bus, een hele verhuiswagen piepkleine studentjes, van die 17 en 18-jarigen die net uit de middelbare school zijn, mega-irritantquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben net door de stad gefietst na de Letterenlezing (waar ik vast ook de oudste student in de zaal was), en ik voelde me echt een oud lijk tussen al die introductiegroepjes![]()
![]()
Beter zorg je dat je vrouw en ongeboren kind ver uit de buurt zijn van de openbare weg...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:03 schreef iamredleader het volgende:PS en autorijles
Laat je me weten wanneer je in de buurt van Amstelveen komt? Dan zorg ik wel voor de benodigde chaos op de weg
Ik dacht al, wat moet die ouwe hier?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben net door de stad gefietst na de Letterenlezing (waar ik vast ook de oudste student in de zaal was), en ik voelde me echt een oud lijk tussen al die introductiegroepjes![]()
![]()
Vast niet, maar wel vervelendquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, dat is geen Soempie-actie
Ik zal eraan denkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Beter zorg je dat je vrouw en ongeboren kind ver uit de buurt zijn van de openbare weg...Vandaag stuiterde ik (letterlijk!!) rond in sloten en slotervaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |