daar worden zulke lui op uitgezocht en vergeet niet dat het niet haar eigen centen zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, het hele gesprek was al afgelopen, eigenlijk. Maar salaris was nooit aan het bod gekomen. Dus ik vroeg of we het nog over het salaris konden hebben. Toen zei zij, dat ik had gezegd dat ik in 35/1 zat en dat volgens de CAO ook oke was. Dus ik moest even nadenken en zei, dat klopt, dat is was ik op dit moment heb, maar heb momenteel 3 jaar ervaring gekregen en ga naar het 3de jaar SPH. En volgens de CAO mag je afwijken. Dus goed. ze heeft er 2 jaar van gemaakt.... Lager als mijn gewilde 3 jaar maar goed, ik heb iets meer. Voelde mij erg opgelaten en die vrouw was wel een beetje een pinnetje..
Ik ben even snel een winkel in geweest (geen supermarkt) en heb 2 sletten shitjes gescoordquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Zoals ik al zei: Slet
Ik durf wel, maar ik vind ze niet zo leuk.
ga eens even snel wat doen jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:16 schreef Cybart het volgende:
ondernemingsplan...haat....
nog een maand de tijd om af te studeren
hey, ik heb ook nog gewoon een baan jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ga eens even snel wat doen jaStudenten klagen teveel, wacht maar
over 4 jaar on London dan kun je het eten overslaan, tenzij je van pie's houdt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:51 schreef Ang3l het volgende:
Zo, dat was ff Chinezen met Eef. We kunnen als de beste samen Chinees eten. We hadden het er al over om naar de olympische spelen te gaan, synchroon chinezen of zo, of de 100m chinees. Schoon-chineze zijn we dat weer niet zo heel goed in*poetst de tafel af*
dat is geen excusequote:Op maandag 25 augustus 2008 19:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey, ik heb ook nog gewoon een baan ja
Pie's...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
over 4 jaar on London dan kun je het eten overslaan, tenzij je van pie's houdt.
Je hebt het loempia werpen overgelagen vandaag![]()
Ik ga er weer vandoor tot later al mijn liefdes en
Ik vond 2 juist wel net zo goed.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... Hellboy 1 was veel beter dan 2.
1 had waaaay betere bad guys. Hier alleen een trol-beest, een elfje met een speer en wat gloeiende robots. Oja, en een boomgod die neer ging na wat kogelsquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond 2 juist wel net zo goed.
Boequote:Op maandag 25 augustus 2008 21:48 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ik wilde ei'k om 20:30 stoppen met Silent Hill om een film te gaan kijken maar ik zie ineens dat het al bijna 22:00 isTime flies when you're scared shitless.
WHRAAAAAAAAAGH!quote:
Roep maar als je hulp nodig hebtquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:16 schreef Cybart het volgende:
ondernemingsplan...haat....
nog een maand de tijd om af te studeren
Kiterunner/vliegeraar al gelezen ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:02 schreef hierissieweer het volgende:
Welk boek is leuk? Wil namelijk een nieuw boek om te lezen
Gezien/gelezenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kiterunner/vliegeraar al gelezen ?
Ik hoop dat ik hem onder mijn vleugels mag krijgen, dan kan ik hem voorbereiden op wat er komen gaatquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:33 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* IK krijg nou al vragen over teun op internet:
Listen...the blond guy with long hair that was with you there, is he your friend?
Beautiful guy he is, is he a model?
Wordt een hartenbreker die jongen
Het is geen vogeltje TMMquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem onder mijn vleugels mag krijgen, dan kan ik hem voorbereiden op wat er komen gaat
Of een maandverbandje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:07 schreef Ang3l het volgende:
Sowieso? Onder welke vleugels? Als er iemand vleugels heeft is dat wel een postduif inderdaad, of een engel
Jij hebt die van jou vandaag thuis gelaten ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:05 schreef Ang3l het volgende:
en jij loopt met iets warms tussen je benen?Je bent gek
en jij bent koud tussen je benenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:05 schreef Ang3l het volgende:
Het is hardstikke vies benauwd weer en jij loopt met iets warms tussen je benen?Je bent gek
Breng je dan voor hem een extra sok mee zaterdagquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en jij bent koud tussen je benen![]()
Goedemorgen
Bij mij thuis was 't nog koel frisquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:05 schreef Ang3l het volgende:
Het is hardstikke vies benauwd weer en jij loopt met iets warms tussen je benen?Je bent gek
Nee die doe ik onder mijn kilt aan lijkt me wel een leuke combiquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Breng je dan voor hem een extra sok mee zaterdag
je hebt vast nog wel van die Noorse exemplaren overgehouden aan je uitstapje naar Oslo
sssssssssst, niet te veel nadruk op die Kilt, want anders trekt mijn lief die van hem ook aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee die doe ik onder mijn kilt aan lijkt me wel een leuke combi
Oeps sorry wat mpet ik dan aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sssssssssst, niet te veel nadruk op die Kilt, want anders trekt mijn lief die van hem ook aan
oh de slet look mmmm.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iets dat gemakkelijk uit kan, en ik dacht dat jij al een jeans met scheuren zou aantrekken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |