Wel !quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:15 schreef ruud_fr het volgende:
ja, die was niet zo moeilijk hè
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:00 schreef nachtzuster het volgende:
Soundgarden
Jij niet dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:33 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Jij kijkt sex and the city_!![]()
![]()
![]()
![]()
Wel goed natuurlijk.
Close, but no cigar...quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
Almighty zeus.
Aaah Billyquote:Op maandag 25 augustus 2008 02:05 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik wou dat ik wat meer van die bandjes van jullie kende
Alsof ik die vage underground troep ken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 02:05 schreef Billy_Talent het volgende:
Doe es lievquote:Op maandag 25 augustus 2008 02:30 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Alsof ik die vage underground troep ken.
Ik heb wel een idee en het lijkt op jouw antwoordquote:Op maandag 25 augustus 2008 03:22 schreef Vodkadruppel het volgende:
Bijna. Maar ik kwam op die naam door iets anders.
Weet jij het niet, nachtmuts?
Oh cool, ga je dat ook nog zeggen of gaan we het hele topic vol chatten?quote:Op maandag 25 augustus 2008 03:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee en het lijkt op jouw antwoord
Jamaar...quote:Op maandag 25 augustus 2008 03:28 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Oh cool, ga je dat ook nog zeggen of gaan we het hele topic vol chatten?
Aaah, dat is lief.quote:Op maandag 25 augustus 2008 03:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jamaar...![]()
Ik wil liever dat jij het zegt
Dat sowiesoquote:Op maandag 25 augustus 2008 03:33 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Aaah, dat is lief.
Maar wat is de meerwaarde als ik het zeg? Klinkt het dan leuker?
Tis slechts een gokje hèquote:Op maandag 25 augustus 2008 03:44 schreef Vodkadruppel het volgende:
Almighty gaylords?
Nee, dat is ook iets anders.
Zeg jij het nouhouhouhou.
Das niet hetzelfde, er mist 1 heel woord!quote:Op maandag 25 augustus 2008 03:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tis slechts een gokje hè![]()
The Almighty?
Het lijkt erop zei ik, met m'n vingersquote:Op maandag 25 augustus 2008 03:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Das niet hetzelfde, er mist 1 heel woord!
Maar ik denk wel dat het goed is, met mijn hoofd.
Oh. Zou het goed zijn? Dat vraag ik me dan nu af.quote:Op maandag 25 augustus 2008 04:00 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Het lijkt erop zei ik, met m'n vingers
Oh noesquote:Op maandag 25 augustus 2008 04:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik zie dat je mijn fobo zit te spammen.
Wacht maar.
Nee, ik kijk niet zo vaak in mijn fobo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 04:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oh noes![]()
Dat had je toch al gelezen?![]()
Ben ook benieuwd of het goed is
OMG! dát topic!quote:Op maandag 25 augustus 2008 04:30 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nee, ik kijk niet zo vaak in mijn fobo.
Dus dit is allemaal nieuw. Ik weet nieteens meer wat ik daar wilde neerzetten.
Even topic terugzoeken.
Ik sta nog steeds achter mijn uitspraken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 04:41 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
OMG! dát topic!![]()
hou je je wel een beetje in![]()
Ja ik hou al opquote:Op maandag 25 augustus 2008 04:48 schreef Vodkadruppel het volgende:
Leuk he zo'n slowchat?
Ok, dan blijft jouw laatste gok staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 05:01 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ok, dan blijft jouw laatste gok staan.
The Almighty.
Dus.
...Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Almighty idd.
Nu maar afwachten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 05:13 schreef Vodkadruppel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 05:13 schreef Vodkadruppel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat willen je buren niet, neem dat maar van mij aan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 02:05 schreef Billy_Talent het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 03:47 schreef nachtzuster het volgende:
Tis slechts een gokje hè![]()
The Almighty?
Mars volta?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:08 schreef Billy_Talent het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik ze persoonlijk goed ken, maar ik speel graag mee
3 op een rij (in mars), met een lading dus ik dacht mars volta.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:24 schreef Billy_Talent het volgende:
Ook niet. Hoe komen jullie daar toch op?een baby, mars... Jullie zien toch wel 3 batterijen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:30 schreef Treinhomo het volgende:
[Anticiperend op mogelijke dyslexie van Billy_Talent]
De Travolta's ?
[/Anticiperend op mogelijke dyslexie van Billy_Talent]
In sig zetten of niet in sig zetten... Dat is de vraagquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:30 schreef Treinhomo het volgende:
[Anticiperend op mogelijke dyslexie van Billy_Talent]
De Travolta's ?
[/Anticiperend op mogelijke dyslexie van Billy_Talent]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |