Ja nu ben jij dubbel bezigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:06 schreef lubje25 het volgende:
[ afbeelding ]
vraag van Nachtzuster
dixie chicks, girls aloud 2 many djs is allemaal niet goed
zweepje!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:08 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hey nachtzuster wat is dit voor een hint?
Noem dan land en genre, ofzo ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
zweepje!
kan op het moment gewoon niks verzinnen sorry, hij is misschien gewoon wel te moeilijk![]()
hardrock, USAquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:19 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Noem dan land en genre, ofzo ?
Nou!quote:
Dat het meiden zijn op het plaatje is niet van belang, mond snoeren hmm, ietwat cryptisch, denk aan het zweepje.quote:Waar gaat het om in dat plaatje, om die wijven of het feit dat ze haar mond letterlijk snoert?
Twisted Sister.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:06 schreef lubje25 het volgende:
[ afbeelding ]
vraag van Nachtzuster
dixie chicks, girls aloud 2 many djs is allemaal niet goed
Ja, bekende bandquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik heb gewoon geen fuckin idee.
Is die band een beetje bekend ?
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja, bekende band![]()
Ze zijn inmiddels uit elkaar.
Ik dacht vorig jaar, de band was een "overblijfsel" van een bekende metalband, die inmiddels weer actief is (voor zover ik weet)quote:
whiplash?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik dacht vorig jaar, de band was een "overblijfsel" van een bekende metalband, die inmiddels weer actief is (voor zover ik weet)
Nee geen last.fm, is dat wat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nee![]()
Bekender!
(heb jij geen last.fm btw?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |