In de treinen niet, zou te duur zijn en alles. Er zijn wel hotspots op de 50 meest gebruikte stations in NL, tegen betaling volgens mij dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:57 schreef Adelante het volgende:
Biedt de NS nog geen wifi in alle treintrajecten?
Ja op de NS stations moet je betalen. Maar er zijn ook zat gratis hotspots door het hele land: www.hotspotsvinden.nlquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
In de treinen niet, zou te duur zijn en alles. Er zijn wel hotspots op de 50 meest gebruikte stations in NL, tegen betaling volgens mij dan.
Telt "bij collega's op het bureau"?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Ondanks dat ze echt heel veel verkocht worden heb ik er nog niet 1 in het wild gezien.
En die is?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:15 schreef ganzenherder het volgende:
Vandaag de 1000H binnengekregen, eerste indruk is echt precies wat ik ervan verwachte
hij heeft hem besteld, dus die indrukx vooraf zal wel goeed geweest zijn.quote:
Ooh ja dat kan ook uiteraard, bluetooth / usb gps ding erop, en navigeren die hapquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Telt "bij collega's op het bureau"?.
Als ik trouwens Bluetooth + GPS muis werkend heb lijkt die Eee me wel een ubergeil SatNav systeempje.
Alleen zo moeilijk aan het raam van je auto te plakken met zo een zuignapquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ooh ja dat kan ook uiteraard, bluetooth / usb gps ding erop, en navigeren die hap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |