abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:48:46 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61123080
Aangezien ik nog Linux draai was BT ff te omslachtig, ik doe het nu via Wmwifirouter en HSPDA en dat gaat werkelijk als de bliksem, niets trager dan via wifi zeg maar. nu.nl binnen 1-2 sec op het scherm.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61123182
Maar wel via je telefoon heatwave? En ga je dan niet over de FUP heen? Dat je gezeik krijgt bij je telefoon provider?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:54:21 #53
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_61123306
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:48 schreef HeatWave het volgende:
Aangezien ik nog Linux draai was BT ff te omslachtig, ik doe het nu via Wmwifirouter en HSPDA en dat gaat werkelijk als de bliksem, niets trager dan via wifi zeg maar. nu.nl binnen 1-2 sec op het scherm.
Maar dan heb je dus wifi op je foon nodig, dat heb ik niet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:55:17 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61123338
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:51 schreef rene90 het volgende:
Maar wel via je telefoon heatwave? En ga je dan niet over de FUP heen? Dat je gezeik krijgt bij je telefoon provider?
Ha, like I care, de baas dokt, en ik moet constant online zijn ivm push-mail en evt dus ook VPN, dus prive gebruikt valt niet op .
Get woke, go broke!
pi_61123621
Haha tja...had ik het maar zo luxe.
Top 5 China producten
pi_61130368
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:09 schreef Visitor.Q het volgende:
tvp.

En JMG, kun je niet via synaptic de engelse languagepack installeren?
Nou, ik had dus onder de 'easy' desktop zeg maar de locales aangepast, en toen werkte veel dingen in het Engels. Helaas niet alles. Toen schakelde ik naar de advanced desktop, en werd alles weer NL .

Gisteren eens een andere weg geprobeerd, en in plaats van het ding op tig plekken vertellen dat-ie Engels moet lullen, heb ik in synaptic gezocht op 'dutch', en vervolgens alle NL packs er af geflikkerd.

Voor zover ik kan zien zijn nu alleen de launch-menu items nog in NL, de rest lijkt vooralsnog allemaal ENG te zijn .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_61130497
Ik zit nu zelfs in de trein te internetten op mijn eeepc, via kpn mobile. Kost me 30 euro per maand en ik heb een datalimiet van 400 mb, dus moet wel een beetje opassen, maar het werkt echt heel redelijk.
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:22:33 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61131498
Ondanks dat ze echt heel veel verkocht worden heb ik er nog niet 1 in het wild gezien .
Get woke, go broke!
pi_61131594
Tvp
pi_61134482
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 07:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zit nu zelfs in de trein te internetten op mijn eeepc, via kpn mobile. Kost me 30 euro per maand en ik heb een datalimiet van 400 mb, dus moet wel een beetje opassen, maar het werkt echt heel redelijk.
Tja vind ik toch best prijzig, 30 euro per maand voor een beetje internetten met datalimiet. Ik hou het dus wel bij wifi. En anders kan ik altijd met mijn telefoon even mijn email checken.
Top 5 China producten
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:57:39 #61
3185 Adelante
To let it go now
pi_61134616
Biedt de NS nog geen wifi in alle treintrajecten?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61134826
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:57 schreef Adelante het volgende:
Biedt de NS nog geen wifi in alle treintrajecten?
In de treinen niet, zou te duur zijn en alles. Er zijn wel hotspots op de 50 meest gebruikte stations in NL, tegen betaling volgens mij dan.
Top 5 China producten
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:16:08 #63
104871 remlof
Europees federalist
pi_61135160
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

In de treinen niet, zou te duur zijn en alles. Er zijn wel hotspots op de 50 meest gebruikte stations in NL, tegen betaling volgens mij dan.
Ja op de NS stations moet je betalen. Maar er zijn ook zat gratis hotspots door het hele land: www.hotspotsvinden.nl
pi_61144192
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Ondanks dat ze echt heel veel verkocht worden heb ik er nog niet 1 in het wild gezien .
Telt "bij collega's op het bureau"? .

Als ik trouwens Bluetooth + GPS muis werkend heb lijkt die Eee me wel een ubergeil SatNav systeempje .

[ Bericht 0% gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 26-08-2008 17:52:46 ]
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_61146306
Vandaag de 1000H binnengekregen, eerste indruk is echt precies wat ik ervan verwachte
Patat Friet
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:17:59 #66
3185 Adelante
To let it go now
pi_61150009
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:15 schreef ganzenherder het volgende:
Vandaag de 1000H binnengekregen, eerste indruk is echt precies wat ik ervan verwachte
En die is?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:39:56 #67
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_61150832
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

En die is?
hij heeft hem besteld, dus die indrukx vooraf zal wel goeed geweest zijn.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_61153511
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Telt "bij collega's op het bureau"? .

Als ik trouwens Bluetooth + GPS muis werkend heb lijkt die Eee me wel een ubergeil SatNav systeempje .
Ooh ja dat kan ook uiteraard, bluetooth / usb gps ding erop, en navigeren die hap
Top 5 China producten
pi_61153562
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ooh ja dat kan ook uiteraard, bluetooth / usb gps ding erop, en navigeren die hap
Alleen zo moeilijk aan het raam van je auto te plakken met zo een zuignap
Top 5 China producten
pi_61159705
Ik kom even binnen denderen met een wellicht stomme vraag

Ik wil graag een EEE, mét Linux. Klopt het dat er bijna nergens in NL de 901 met Linux geleverd wordt?
Ik kan 'm zo snel nergens vinden, bij doorklikken naar de specs blijkt het altijd om de versie met XP te gaan

Oja, stomme vraag 2, bij mijn Dell heb ik de accu verklooit door steeds aan het stopcontact te hangen. Mijn collega beweert dat je dat kun voorkomen door de accu eruit te halen als je thuis aan de stroom wil werken. A Klopt dat? En B, kan dat bij de EEE, de accu eruithalen?

Muchas gracias
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61159784
Over leverbaarheid weet ik niets .

Maar het is mij ook geadviseerd om de batterij eruit te halen als je hem niet gebruikt ja, en dat gaat erg eenvoudig hoor .
Get woke, go broke!
pi_61159855
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Over leverbaarheid weet ik niets .

Maar het is mij ook geadviseerd om de batterij eruit te halen als je hem niet gebruikt ja, en dat gaat erg eenvoudig hoor .
Ah, is dat raadsel alvast opgelost, tnx.
Mja, het punt is dat ik 'm bij Bol wil bestellen, wegens een enorme voorraad tegoedbonnen die ik heb.
Ik ga ze eens mailen of ze de 901 Linux nog gaan krijgen, anders wordt het een 900. Ook al is die niet roze
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61160441
Oja, mijn vriend opperde om dan de 901 XP te kopen en er dan Linux op te zetten, maar dan heb ik nog steeds toch maar 12 GB ruimte, i.p.v. 20?

En ik wil 'm *nu* Vrouwen!
pi_61165198
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:18 schreef Syrena het volgende:
Oja, mijn vriend opperde om dan de 901 XP te kopen en er dan Linux op te zetten, maar dan heb ik nog steeds toch maar 12 GB ruimte, i.p.v. 20?

En ik wil 'm *nu* Vrouwen!
Ja, de windows versie heeft minder ruimte qua geheugen. Ik heb de 900 versie (ondanks dat ie niet blauw was maar hij is wel wit parelmoer! ) met Linux en hij bevalt me goed. Ik heb dus 20 GB ipv 12 GB. Je moet alleen wel even wat dingetjes aanpassen in Xandros om de full desktop mode te krijgen, maar dat is zo gepiept (via google zijn er veel handleidingen te vinden).
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_61165408
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ja, de windows versie heeft minder ruimte qua geheugen. Ik heb de 900 versie (ondanks dat ie niet blauw was maar hij is wel wit parelmoer! ) met Linux en hij bevalt me goed. Ik heb dus 20 GB ipv 12 GB. Je moet alleen wel even wat dingetjes aanpassen in Xandros om de full desktop mode te krijgen, maar dat is zo gepiept (via google zijn er veel handleidingen te vinden).
Ja Denk ook dat het die dan gaat worden, ik wilde de 901 Linux omdat die een iets betere accutijd heeft.
Heeft de 900 ook een cardreader of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')