Maar dan heb je dus wifi op je foon nodig, dat heb ik niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:48 schreef HeatWave het volgende:
Aangezien ik nog Linux draai was BT ff te omslachtig, ik doe het nu via Wmwifirouter en HSPDA en dat gaat werkelijk als de bliksem, niets trager dan via wifi zeg maar. nu.nl binnen 1-2 sec op het scherm.
Ha, like I care, de baas dokt, en ik moet constant online zijn ivm push-mail en evt dus ook VPN, dus prive gebruikt valt niet opquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:51 schreef rene90 het volgende:
Maar wel via je telefoon heatwave? En ga je dan niet over de FUP heen? Dat je gezeik krijgt bij je telefoon provider?
Nou, ik had dus onder de 'easy' desktop zeg maar de locales aangepast, en toen werkte veel dingen in het Engels. Helaas niet alles. Toen schakelde ik naar de advanced desktop, en werd alles weer NLquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:09 schreef Visitor.Q het volgende:
tvp.
En JMG, kun je niet via synaptic de engelse languagepack installeren?
Tja vind ik toch best prijzig, 30 euro per maand voor een beetje internetten met datalimiet. Ik hou het dus wel bij wifi. En anders kan ik altijd met mijn telefoon even mijn email checken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zit nu zelfs in de trein te internetten op mijn eeepc, via kpn mobile. Kost me 30 euro per maand en ik heb een datalimiet van 400 mb, dus moet wel een beetje opassen, maar het werkt echt heel redelijk.
In de treinen niet, zou te duur zijn en alles. Er zijn wel hotspots op de 50 meest gebruikte stations in NL, tegen betaling volgens mij dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:57 schreef Adelante het volgende:
Biedt de NS nog geen wifi in alle treintrajecten?
Ja op de NS stations moet je betalen. Maar er zijn ook zat gratis hotspots door het hele land: www.hotspotsvinden.nlquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
In de treinen niet, zou te duur zijn en alles. Er zijn wel hotspots op de 50 meest gebruikte stations in NL, tegen betaling volgens mij dan.
Telt "bij collega's op het bureau"?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Ondanks dat ze echt heel veel verkocht worden heb ik er nog niet 1 in het wild gezien.
En die is?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:15 schreef ganzenherder het volgende:
Vandaag de 1000H binnengekregen, eerste indruk is echt precies wat ik ervan verwachte
hij heeft hem besteld, dus die indrukx vooraf zal wel goeed geweest zijn.quote:
Ooh ja dat kan ook uiteraard, bluetooth / usb gps ding erop, en navigeren die hapquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Telt "bij collega's op het bureau"?.
Als ik trouwens Bluetooth + GPS muis werkend heb lijkt die Eee me wel een ubergeil SatNav systeempje.
Alleen zo moeilijk aan het raam van je auto te plakken met zo een zuignapquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ooh ja dat kan ook uiteraard, bluetooth / usb gps ding erop, en navigeren die hap
Ah, is dat raadsel alvast opgelost, tnx.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Over leverbaarheid weet ik niets.
Maar het is mij ook geadviseerd om de batterij eruit te halen als je hem niet gebruikt ja, en dat gaat erg eenvoudig hoor.
Ja, de windows versie heeft minder ruimte qua geheugen. Ik heb de 900 versie (ondanks dat ie niet blauw wasquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:18 schreef Syrena het volgende:
Oja, mijn vriend opperde om dan de 901 XP te kopen en er dan Linux op te zetten, maar dan heb ik nog steeds toch maar 12 GB ruimte, i.p.v. 20?
En ik wil 'm *nu*Vrouwen!
Jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, de windows versie heeft minder ruimte qua geheugen. Ik heb de 900 versie (ondanks dat ie niet blauw wasmaar hij is wel wit parelmoer!
) met Linux en hij bevalt me goed. Ik heb dus 20 GB ipv 12 GB. Je moet alleen wel even wat dingetjes aanpassen in Xandros om de full desktop mode te krijgen, maar dat is zo gepiept (via google zijn er veel handleidingen te vinden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |