Als je wilt kijken naar alternatieven en geen haast hebt, wacht nog even tot December.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:44 schreef zaara het volgende: [..]
Hij is zo wel heel chique.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:36 schreef Adelante het volgende:
Voor de dames komt HP met een mini laptop:
[ afbeelding ]
bron
vette serie gekquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:31 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Hmmm, ik vond het al verdacht waarom de Asus 1000H nu maar 399 kost. Schijnt dat er een nieuwe partij van de 1000H binnen is gekomen met 160GB HDD voor 449 euro.
Ben zelf ook zeer benieuwd naar de mooie nieuwe N10 van Asus. Een stuk strakker en stijlvoller en betere toetsenbord indeling (shift is o.a. iets meer verplaatst naar links) dan de 1000H/HD. En volgens de berichten zou de goedkoopste uit die N10 serie voor 649 dollar over de toonbank gaan (omgerekend is dit zo'n 423 euro maar vrees dat Asus zo niet rekent). Ze zouden vanaf deze maand in Korea te koop zijn. Afwachten wanneer en voor welke prijs ze naar NL komen. Had overigens ook net post gedaan op tweakers topic.quote:Op zondag 7 september 2008 09:14 schreef Sanne het volgende:
Voor wie niet kan beslissen en de Eee pc's eigenlijk wat te mager vindt, misschien is het zinvol om te wachten op de Asus N10! Indrukwekkend apparaatje!
[ afbeelding ]
Voor wie niet uit het Frans komt en aan plaatjes kijken niet genoeg heeft, klik hier.
Hoeveel had je, waar heb je het gekocht enzo?quote:Op zondag 14 september 2008 14:57 schreef Sanne het volgende:
Net ff mijn RAM vervangen. Wat een gepriegel zo klein!![]()
Maar het werkt, lekker snel zo.
1 Gb zit er nu in, ik had de standaard 512 mb.quote:Op zondag 14 september 2008 16:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoeveel had je, waar heb je het gekocht enzo?
Ziet er echt goed uit man! Die screenshot met die dock (AWN?) doet het hem echt helemaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |