Dat durf ik je niet te zeggen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:48 schreef Under_Score het volgende:
das niet duur. hoe dik zijn die ongeveer? ik speel zelf met 2mm plectrums van dunlop.
Mijn favoriete simpsons eps zijn dan ook diegene waar iemand gitaar speelt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:03 schreef Aresdreams het volgende:
`maar homer is toffer dan gitaar
werken? ohja, dat moet ik hier ook eens doen
Dunlop Tortex .60 mm hier, erg standaard volgens mij.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat durf ik je niet te zeggen eerlijk gezegd.
2mm?Da's wel erg dik
0.46 speelt lekker
Maar toen had ik geen gitaar.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
Hadden we dit gesprek niet ook een maand of twee geleden?.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallo. Ik speel stiekem gitaar.
heb m'n band compleet![]()
Was natuurlijk maar een grapje hequote:Op maandag 25 augustus 2008 16:35 schreef Aresdreams het volgende:
haha, helaas, ik staat daar niet tussen dean
maar ik wist al dat ik niet awesome ben
al gaat ik mogelijk wel de demo artwork boekje/blaatje sieren![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:36 schreef Aresdreams het volgende:
jaja, deze keer wel hahaha
Mompelt iets over Peter Steele en Playgirl Magazinequote:Op maandag 25 augustus 2008 16:35 schreef Witchfynder het volgende:
Oh? Toch wel met kleren aan he?.
http://en.wikipedia.org/wiki/Motivational_posterquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:20 schreef Moozze het volgende:
[..]
![]()
Waar komen die plaatjes eigenlijk vandaan? Met zo'n zwarte rand enzo...
Ex. Boven bed. Minderwaardigheidscomplex. Trauma. Kras.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mompelt iets over Peter Steele en Playgirl Magazine
ik pakte het ook sportief als grapje opquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Was natuurlijk maar een grapje he
Kwam hem toevallig tegen, en moest eerlijk gezegd meteen aan jou denken
5 minuten? Daar willen we 3 uur zien staan, ja!quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:51 schreef Deansensitized het volgende:
Bijzonder weinig vandaag.... wou weer voor geen meter. Na hooguit 5 minuten toonladders en cleane intro'tjes weer gewoon *klik en raggen maar![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |