Ook dat, net een Alfa 147 die 138 reed waar 120 mocht tot de werkzaamheden, oh nee, een levensgevaarlijke mongool die een enorm gevaar vormt voor de samenleving, snel, gegen die mauer met die egoistische eikel!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:09 schreef densmee het volgende:
iedereen die 2 km per uur te hard rijdt is natuurlijk ook levensgevaarlijk bezig
en bij het inhalen met 2 km ruimte en 83 kmh ook gevaarlijke capriolen uithalend![]()
Inderdaad, en hij is maar al te blij dat-ie z'n 'voordringen in de supermarktrij'-voorbeeld tweemaal kan gebruiken vanavond.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Mag ik meteen ff aanhaken:
Die ene politieagent irriteert me nu echt al maanden. Iedere keer als ie iemand langs de kant zet: "Meneer/ mevrouw, ik wil u graag even confronteren met uw rijgedrag." Op de een of andere manier wekt dit bij mij al iets negatiefs op tegen die man en ik kan me best voorstellen dat als hij zo iemand benaderd die al niet echt een goed humeur heeft dat ie binnen no time ruzie heeft.
In die aflevering van vanavond haalt ie dan ook nog eens een vluchtstrookrijder van de weg. Die man heeft al meerdere keren gezegd van: Ja ik ben fout. Had het niet moeten doen. Ik weet het etc. En hij blijft maar doordrammen hoe slecht en gevaarlijk die wel niet bezig was.
Die man beaamd het toch?! Geef m zn boete en laat m verder gaan. Hij is echt alleen agressie aan het uitlokken op deze manier.
idd. en wel een prent van 240, direct te betalen. Echt een hoop geld....quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:26 schreef Koploperkopper het volgende:
De politie kan zich ook lekker duidelijk maken bij die Duitser zeg.Hij heeft volgens mij nogsteeds niet door wat-ie nou verkeerd heeft gedaan.
Oh dat is ook weer zo'n mooie zeg. Prachtig.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:39 schreef RemcoDelft het volgende:
TS heeft duidelijk niet door dat Koos Spee een van de weinige ambtenaren is die gehaat is (bij overtreders!) omdat-ie z'n werk goed doet!
Houd je aan de regels, heb je nergens last van.
Dan is het een erg domme Duitser: een auto afsnijden op de vluchtstrook en dan het amateur-toneeltje uithangen van: ich hab es nicht gewusst...quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:26 schreef Koploperkopper het volgende:
De politie kan zich ook lekker duidelijk maken bij die Duitser zeg.Hij heeft volgens mij nogsteeds niet door wat-ie nou verkeerd heeft gedaan.
Is dat je beste "argument"quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:39 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Oh dat is ook weer zo'n mooie zeg. Prachtig.
Ik heb gewoon geen zin om aan je uit te leggen dat een goede dosis gezondverstand gebruiken prettiger werkt voor iedereen.quote:
Voel je je Calimero? Want zij zijn groot en ze pesten je met verkeersveiligheid?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om aan je uit te leggen dat een goede dosis gezondverstand gebruiken prettiger werkt voor iedereen.
Jij zou dus iemand bekeuren die door rood loopt, 's nachts om 3 uur op een overzichtelijke weg waar niemand of niets aankomt? Puur en alleen maar omdat je je maar aan de wet te houden hebt?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Voel je je Calimero? Want zij zijn groot en ze pesten je met verkeersveiligheid?
Verkeersveiligheid is niet aan de orde. Iemand is geen crimineel bij 20 kilometer te hard rijden, zoals het in dit programma wel moet lijken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Voel je je Calimero? Want zij zijn groot en ze pesten je met verkeersveiligheid?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:55 schreef TeChNo2 het volgende:
de meeste mensen die worden getoond in dat programma zijn wel degelijk asociale bestuurders die echt gevaren op de weg zijn. die argumenten van "het was midden in de nacht" en "er was verder niemand op de weg" zijn zooo 2007. Gokje: TS heeft een golfje gti uit 1999 of anders wel een seat leon (oh en een petje op waarschijnlijk)
Lees nu het topic eens door.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:58 schreef TeChNo2 het volgende:
nee boor, moe van types zoals jij die denken dat de weg alleen maar voor hen is... (oh enne zat ik er erg ver naast qua jaartal ?).
als je te hard rijd, krijg je een boete: betalen en niet zeuren, klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |