Is tegen de regels en dus verbode. Opgelost slotje.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:52 schreef Tomasso het volgende:
's Nachts de maximumsnelheid op snelwegen en autowegen verhogen met 20 km/u.
Opgelost, slotje.
En zulk soort mensen als karr-1 zijn vaak nog het grootste gevaar op de weg, omdat ze niet goed opletten maar meer bezig zijn met de angst geen km/u harder te gaan dan 100. Die mensen die geen richtingaanwijzer gebruiken, zomaar naar links gooien etc. Mensen die wat te hard rijden hebben over het algemeen door dat ze beter moeten opletten omdat ze nou eenmaal wat harder rijden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
karr-1 is nu eenmaal een regelrukker. Die let liever constant op z'n snelheidsmeter dan op de weg, dat is nu eenmaal veiliger volgens de regeltjes. En dat is dus precies wat ik bedoel.
Overigens wil ik niks goed praten, want als je 10KM te hard rijdt, rijd je dat gewoon en als ik daar een boete voor krijg, so be it. Maar het is wel kinderachtig. Net zo kinderachtig als mensen oppakken die het politie logo misbruiken.
ook mooi dat karr-1 verder nergens op ingaat, behalve op het "perongeluk te hard rijden". Selectief lezen enzulks, net als wat Spee en zijn slaafjes doet.
Ja maar dat mag dus niet. Te hard is te hardquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Vast wel als ik iemand aan het inhalen ben, maar daar buiten nooit nee.
Zolang je niet bij mij in de auto hebt gezeten weet je niet waar je over praat. Ik hoef niet op mijn meter te kijken om te zien hoe hard ik ga, af en toe een blik is voldoende. Verder gebruik ik mijn richtingaanwijzer eerder te vaak dan te weinig en gooi ik nooit zomaar de auto naar links.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En zulk soort mensen als karr-1 zijn vaak nog het grootste gevaar op de weg, omdat ze niet goed opletten maar meer bezig zijn met de angst geen km/u harder te gaan dan 100. Die mensen die geen richtingaanwijzer gebruiken, zomaar naar links gooien etc. Mensen die wat te hard rijden hebben over het algemeen door dat ze beter moeten opletten omdat ze nou eenmaal wat harder rijden.
Daarnaast zijn de 80 km/u zones bij Rotterdam en andere plekken wel hét voorbeeld dat het niet werkt als een 3-baans weg allemaal dezelfde snelheid heeft. De doorstroming verloopt kut, in- en uitvoegen is amper te doen en 's nachts is het al helemaal kansloos
Ik bedoel dus reglementair (in de verkeersregels laten opnemen enzo), latente nicht. 's Nachts kan de maximum snelheid makkelijk verhoogd worden, voor die 5 auto's die erop rijden. Nee, liever gaan ze dan nog flitsen midden in de nacht op een totaal verlaten snelweg, want stel je voor dat er opeens spelende kinderen staan te voetballen voor je auto hequote:Op maandag 25 augustus 2008 10:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Is tegen de regels en dus verbode. Opgelost slotje.
Ben ik met je eens, maar bij inhalen is het wel handig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:56 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ja maar dat mag dus niet. Te hard is te hard
Ha fijn we zijn weer op het niveau van schelden beland, altijd leuk die discussies met verkeers ovetreders.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik bedoel dus reglementair (in de verkeersregels laten opnemen enzo), latente nicht. 's Nachts kan de maximum snelheid makkelijk verhoogd worden, voor die 5 auto's die erop rijden. Nee, liever gaan ze dan nog flitsen midden in de nacht op een totaal verlaten snelweg, want stel je voor dat er opeens spelende kinderen staan te voetballen voor je auto heDat heeft dus geen ene fuck met verkeersveiligheid te maken.
Zeg jij dan alsjeblieft in godsnaam ook niets over andere mensen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zolang je niet bij mij in de auto hebt gezeten weet je niet waar je over praat.
Nee, mag niet. Ik vind een avondje in de gevangenis nu wel gepast voor jou, zware crimineelquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar bij inhalen is het wel handig.
Ik mag een mening hebben, die heb jij ook over mij. Die mening hoeft niet noodzakelijk op de waarheid gebaseerd te zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zeg jij dan alsjeblieft in godsnaam ook niets over andere mensen.
Ik heb het ook naar m'n zin jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ha fijn we zijn weer op het niveau van schelden beland, altijd leuk die discussies met verkeers ovetreders.
Nou dan. Dat bedoel ik toch. Als je dat iets te hard doet heb je al de kans dat je geflitst wordtquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat ze allemaal onterecht zijn, maar men denkt niet meer buiten de lijntjes en ziet alleen maar die regeltjes nog.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En ik ben er trots op ook. Ik kan dan ook zeggen dat ik nog nooit een boete heb gehad en dus ook niet hoef te zeiken over terechte regels in dit land.
Dan kunnen we er samen gaan zitten. en omdat jij vind dat het niet mag is het nog niet meteen verboden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Ik vind een avondje in de gevangenis nu wel gepast voor jou, zware crimineel.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan kunnen we er samen gaan zitten. en omdat jij vind dat het niet mag is het nog niet meteen verboden.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan kunnen we er samen gaan zitten. en omdat jij vind dat het niet mag is het nog niet meteen verboden.
Ik haal over het algemeen geen mensen in die 120 rijden, die laat ik lekker gaan daar heb ik geen last. De mensen die ik inhaal rijden langzamer dan de maximumsnelheid en die zijn dus veilig in te halen zonder de snelheid te overtreden. Ik moet ook alles uitleggen hier.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vent, wat wil je nou? Het mag niet van de wet, dat zeg je de hele tijd zelf. Dus ga dan niet zeggen dat omdat het jou op dat moment beter uitkomt dat het dan wel ineens mag en niet verboden is
Nee, je lult jezelf in een hoekje:quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik haal over het algemeen geen mensen in die 120 rijden, die laat ik lekker gaan daar heb ik geen last. De mensen die ik inhaal rijden langzamer dan de maximumsnelheid en die zijn dus veilig in te halen zonder de snelheid te overtreden. Ik moet ook alles uitleggen hier.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:46 schreef karr-1 het volgende:
Wij hebben het daarover.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:58 schreef karr-1 het volgende:
Ben ik met je eens, maar bij inhalen is het wel handig.
Wat jij wiltquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, je lult jezelf in een hoekje:
[..]
[..]
Wij hebben het daarover.
Nee, je zegt net dat je soms ook iets te hard rijden bij het inhalen. Daarop noem ik je hypocriet, waarop jij zegt dat ik niet bepaal dat jij iets doet dat strafbaar is, terwijl je dit hele topic loopt te huilen dat iemand die zich niet aan de maximumsnelheid houdt (dus dat is ook 1 km/u te hard), een crimineel is. Dat wil dus zeggen dat je zelf ook een crimineel bent, dus die bovenste tekst slaat nergens op, want nu zeg je opeens totaal iets anders.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik haal over het algemeen geen mensen in die 120 rijden, die laat ik lekker gaan daar heb ik geen last. De mensen die ik inhaal rijden langzamer dan de maximumsnelheid en die zijn dus veilig in te halen zonder de snelheid te overtreden. Ik moet ook alles uitleggen hier.
quote:
Maar je zei eerst dat je wel een paar keer harder dan 120 ging, om mensen in te halen. Ik ben in de warquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen maar jouw woorden.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:10 schreef Tomasso het volgende:![]()
Je hebt jezelf vastgeluld en je kan het niet hebben!
Gelukkig weten we allebei dat het niet zo is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:10 schreef Tomasso het volgende:
Je hebt jezelf vastgeluld en je kan het niet hebben!
Je herhaalt mijn woorden ja, maar knipt er dusdanig in dat het anders overkomt als ik ooit bedoeld heb. Vervolgens geef ik een nadere toelichting en dat wordt dan ineens uitgelegd als een compleet ander iets.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen maar jouw woorden.
"Ik hou me altijd aan de regels" maar wel eventueel harder rijden om in te halen. Dus je houdt je niet aan de regels.
Dat is dus net zo mierenneuken als waar mijn probleem ligt. Ik heb namelijk geen probleem met de regels, maar met de handhaving ervan.
Neuh das nie waar want Koos heeft gezegd dat je best even harder mag om iemand in te halen!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:09 schreef densmee het volgende:
iedereen die 2 km per uur te hard rijdt is natuurlijk ook levensgevaarlijk bezig
en bij het inhalen met 2 km ruimte en 83 kmh ook gevaarlijke capriolen uithalend![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |