En dat doe je door iemand uit de auto te gooienquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:57 schreef Koffielurk01 het volgende:
Ik geloof dat het niet als doel heeft om de auto te verkopen, maar om aan te geven dat VW ook zuinige auto's kan bouwen.
Hoe bereiken ze dat door de bovengenoemde voorvallen als iemand in een auto trekken en eruit gooien?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:57 schreef Koffielurk01 het volgende:
Ik geloof dat het niet als doel heeft om de auto te verkopen, maar om aan te geven dat VW ook zuinige auto's kan bouwen.
Het blijft een Duits merk, dus dat is nogal wat.
Tuurlijk, minder gewicht = zuinigerquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dat doe je door iemand uit de auto te gooien
Maar dan neem je hem eerst meequote:Op zondag 24 augustus 2008 20:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tuurlijk, minder gewicht = zuiniger.
Nouja de suggestie is vooral dat ze niet stoppen met de Polo omdat ze dan maximale zuinigheid behalen. Dat zijn details. Ik geef toe de reclame schiet wel voorbij aan zijn doel denk ik.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:58 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Hoe bereiken ze dat door de bovengenoemde voorvallen als iemand in een auto trekken en eruit gooien?
Nou is daar op zich niks mis mee.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:49 schreef Koploperkopper het volgende:
De auto rijdt bijna fietsers dood
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nou is daar op zich niks mis mee.
Vooral wielrenners, ik hoop altijd dat er hele colonnes van een klif af rijden bij de Tour de France, want het irritant me tamelijk dat doelloze gefiets.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nou is daar op zich niks mis mee.
Wielrenners rijd ik per definitie bijna aan. Daar word ik zo chagrijnig van dat ik er altijd rakelings langs rijd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:24 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Vooral wielrenners, ik hoop altijd dat er hele colonnes van een klif af rijden bij de Tour de France, want het irritant me tamelijk dat doelloze gefiets.
Wat is er errug leuk aan? Ik vind ze vooral erg irritantquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:36 schreef Deetch het volgende:
ik vind ze errug leuk.
Daar zijn ze dan niet in geslaagdquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef Mr.Adams het volgende:
Volkswagen heeft een reputatie hoog te houden als het gaat om grappige/aparte reclames
Misschien zijn ze nu boos dat ze toch geen adverteerder van het jaar zijn geworden en gooien ze er nu daarom maar een kutreclame tegenaan. Gewoon om ons te irriteren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef Mr.Adams het volgende:
Volkswagen heeft een reputatie hoog te houden als het gaat om grappige/aparte reclames
Briljante reclames inderdaad. Vooral die van die terrorist.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef Mr.Adams het volgende:
Die staat er dus al bijquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:26 schreef Roellie80 het volgende:
Ik moest meteen denken aan die "banned commercial"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |