quote:Op woensdag 3 september 2008 14:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zondag 7 september begint een nieuw seizoen.
Om 22:20 uur op NL 3.
En verder:quote:Zondag is het weer zover. Nieuwe afleveringen van Try Before You Die!!
In de eerste aflevering overwint Sander zijn allergrootse angst: hoogte. Hij gaat basejumpen. Katja doet naast iets heel spannends ook iets nuttigs: ze ruimt mijnen op in de Noordzee. En Steyn drinkt het lekkerste biertje ooit...
Who the f*ck is Steyn?quote:Op zondag 7 september 2008 16:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Met vanavond:
[..]
En verder:
- Sophie beklimt de Mont Blanc
- Nicolette zit in Texas, te jagen op tornado's
- Steyn wordt gedropt in de jungles van Peru
- Katja gaat los in een hotelkamer
- Filemon wordt opgeleid voor ninja
- Ruben fotografeert een playmate in Ibiza
- Dennis en Nicolette gaat bobsleeën
Er is dus een nieuwe bij, Steyn.
Ow, was al bang voor "Onder welke steen heb jij gelegen" opmerkingenquote:Op zondag 7 september 2008 16:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Steyn de Leeuwe, ik ken hem ook niet.
Nee hoor.quote:Op zondag 7 september 2008 16:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ow, was al bang voor "Onder welke steen heb jij gelegen" opmerkingen
Hehe.quote:Op zondag 7 september 2008 16:21 schreef Tabloid het volgende:
Volgens zappen.blog was hij eerst betrokken bij de nieuwste show.
Maar dat keek toch niemand dus dan is het wel begrijpelijk dat niemand hem kent.
quote:Op zondag 7 september 2008 16:21 schreef Tabloid het volgende:
Volgens zappen.blog was hij eerst betrokken bij de nieuwste show.
Maar dat keek toch niemand dus dan is het wel begrijpelijk dat niemand hem kent.
Nee, maar voor iemand met hoogtevrees...quote:Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
O, dat was de echte basejump nog niet.
quote:
Dat dusquote:Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef BVO het volgende:
Die onderdaan komt als een sociaal zwakke over en Sander kan toch wel iets meer z'n best doen om zich in te leven....
Was erg mooi ja!quote:Op zondag 14 september 2008 22:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat tornado jagen is tof.
Zeker, zeer goed dat ze na 4 seizoenen de kracht niet verloren zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Was erg mooi ja!![]()
Voor de rest ook weer leuke aflevering!
Jammer genoeg was het Tornadojagen vanavond ook het enige echt toffe dat er tussen zat... Hoewel die bootrace op zich ook nog wel aardig was om te zien, maar verder niet bijzonder. Dat rocken in Japan en SM-gedeelte hadden ze van mij wel weg mogen laten...quote:
Nou ja, het tornadojagen zelf is gewoon tof...quote:Op maandag 15 september 2008 08:44 schreef Breakfast het volgende:
Tornado jagen tof? Welke Tornado man. Die muts zat allemaal van oeh en ah voor een paar regendruppels. Toen wat donkere wolken, en dat was het tornado jagen weer![]()
Dat was toch zo'n kort stukje wat je altijd aan het begin en einde van de aflevering ziet? Dan doen ze altijd zo'n korte stunt, en dat was die van Filemon in dat zwembad geloof ikquote:Op maandag 15 september 2008 15:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En waarom is het stukje dat Filemon in een vol zwembad is eruit gelaten?
Niet gezien.quote:Op maandag 15 september 2008 17:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was toch zo'n kort stukje wat je altijd aan het begin en einde van de aflevering ziet? Dan doen ze altijd zo'n korte stunt, en dat was die van Filemon in dat zwembad geloof ik
quote:Filemon en Sander tongzoenen elkaar, Sophie en Sander beklimmen de Mont Blanc, Nicolette doet mee aan een wedstrijd Cheese Rolling en Steyn verlaat een restaurant zonder te betalen.
Dit is al eens gebeurd toch?quote:Filemon en Sander tongzoenen elkaar
Katja en Sophiequote:Op zondag 21 september 2008 21:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dit is al eens gebeurd toch?
Maar dan met een TBYD'er een een onbekend iemand.
Hmm, bij TBYD geen idee, was wel bij Crazy88.quote:Op zondag 21 september 2008 21:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dit is al eens gebeurd toch?
Maar dan met een TBYD'er een een onbekend iemand.
Deden ze bij 6Pack ook een keer.quote:Op zondag 21 september 2008 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
Uit eten zonder te betalen, dit gaat leuk worden.![]()
O, helemaal niet gezien.quote:Op zondag 21 september 2008 22:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Deden ze bij 6Pack ook een keer.
Who gives a fuck.quote:Op zondag 21 september 2008 22:46 schreef Quyxz_ het volgende:
ajoh ze moeten niet zo zeiken ik ben op 8000 meter geweest ofzo,
Op de Mont Blanc?quote:Op zondag 21 september 2008 22:46 schreef Quyxz_ het volgende:
ajoh ze moeten niet zo zeiken ik ben op 8000 meter geweest ofzo,
Inderdaad, had stiekem ook op TNT gehooptquote:Op maandag 22 september 2008 01:21 schreef Omniej het volgende:
[..]
Op de Mont Blanc?
Voor 8000 meter zul je toch naar de Everest, K2 of Kanchenjunga o.i.d. moeten.(in ieder geval Nepal)
Verder wel aardige uitzending, alleen dat pakketje van Dennis viel een beetje tegen... Was leuker geweest als hij gewoon met overlevingspakket en al via TNT verstuurd zou zijn. Ben benieuwd hoe ver het pakket dan was gekomen, aangezien levende dingen volgens mij niet verzonden mogen worden.
Ik weet anders ook niet veel meer te verzinnen hoorquote:Op maandag 22 september 2008 10:02 schreef marcodej het volgende:
Vind dit seizoen minder dan voorgaande seizoenen...Het lijkt wel of ze nu zo langzamerhand alles wel gehad hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
Ja en ik kwam hier in dit topic om presies dezelfde vraag te stellenquote:Op maandag 22 september 2008 15:15 schreef Tarantula het volgende:
Weet iemand van wie die muziek is als Sophie op de Mont Blanc is en het ff niet meer ziet zitten? Op uizending gemist vanaf 28:10..
BVD
Schitterend ja, het weerspiegelde ook echt zijn non-verbale houdingquote:Op maandag 22 september 2008 10:02 schreef marcodej het volgende:
Filemon: "Heb je dat wel eens? Dat je er gewoon geen zin in hebt."
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:27 schreef Piles het volgende:
Rob Stenders vind het niet eerlijk wat ze gedaan hebben bij Joop Braakhekke
Dus nu op 3FM in de Indecent Proposol: steel bij BNN iets van 400 euro, en breng het naar Joop
Braakhekke dreigde met aangifte hierna, en BNN betaalde alsnog 400 Euro plus als troost een bloemetjequote:Op zondag 21 september 2008 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
Uit eten zonder te betalen, dit gaat leuk worden.![]()
Ik heb 'm hoor!!! Ik kreeg ineens een geniale ingeving dat het misschien wel is uit de film: "28 Weeks Later" zou kunnen zijn. En ja hoor het is zelfs de theme song. Hele gave film trouwens en echt toepasselijke muziek.quote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef Juk het volgende:
[..]
Ja en ik kwam hier in dit topic om presies dezelfde vraag te stellen
Het zit ook in een film volgens mij...
edit: Heb het ook even gedumpt in het "ik ben op zoek" in MUZ.
Goh, verrassendquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Braakhekke dreigde met aangifte hierna, en BNN betaalde alsnog 400 Euro plus als troost een bloemetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |