abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 6 oktober 2008 @ 16:27:00 #176
73911 ultra_ivo
pi_62176508
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:52 schreef sempron2400 het volgende:
Mij is nu al gevraagd of ik een dag van mijn vakantie kan werken, vanwege een tekort aan mensen. De postbodes plus zitten ook in een moeilijke positie. Dan hebben we het nog niet gehad over mogelijke werkzaamheden op 1 januari. Wie heeft er nu zin om tegen minimumloon (postbezorger) te werken als heel Nederland aan de wijn zit?
Nog wat details over dat plan gehoord (ben ff op vakantie geweest). Ik heb er iig niet veel trek in, sterker nog, week 1 vraag ik meestal verlof. Voor kerstdagen op het SC mogen ze me wel vragen, da's lekker werken. 1 januari is een feestdag, dus dat moet sowieso met 200% toeslag.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 9 oktober 2008 @ 00:44:39 #177
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62250012
Vandaag eens een overzicht gelezen van mijn vrije uren. Ik dacht dat ik ongeveer 12 zaterdagen vrij kon nemen, maar dat blijken er nu 21 te zijn, zo veel uren staan er nog

Voorlopig maar wat opsparen, zodat ik er volgend jaar voor de herst uit kan
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 9 oktober 2008 @ 00:47:17 #178
Maffe Fries
pi_62250052
Heb trouwens ook gehoord dat er komende zaterdag een Gammafolder bij zal zitten, maar wat daar van waar is ...
pi_62251653
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:47 schreef Peterselieman het volgende:
Heb trouwens ook gehoord dat er komende zaterdag een Gammafolder bij zal zitten, maar wat daar van waar is ...
Klopt
Noot noot.
  Redactie Frontpage donderdag 9 oktober 2008 @ 10:08:05 #180
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_62253871
quote:

Meer smilies kan ik er niet aan hangen. Wat zijn dat nou weer voor een geintjes dan
  FOK!fotograaf donderdag 9 oktober 2008 @ 10:10:12 #181
13368 NiGeLaToR
pi_62253899
Heren en dames pakjes bezorgers; niet steeds boos worden dat ik werk, dat zorgt er namelijk voor dat ik shit kan bestellen en kan laten bezorgen. Uw werk. Als je werkgever me de kans zou geven een tijdstip voor bezorging te kiezen had ik het heus wel gedaan; dacht je dat ik het leuk vind om steeds maar niet te weten wanneer ik over m'n bestelde pakket kan beschikken?

Dus, dat was dat, laat dat pakje nu maar komen
pi_62254760
quote:
Dat klopt.
Ik heb het vorige week vrijdag al vernomen van onze HAH-regelneef.

Is ook niet zo'n ramp, want de Gamma loopt best wel lekker weg, maar dan hoop ik niet dat we er allemaal stomme mailings bij krijgen, zoals vorige zaterdag met univé en eigen huis.

Die univé was echt een verschrikking. Allemaal blauwe bakken met een klein laagje univé-enveloppen. Niet dat het daardoor weinig was, maar die blauwe bakken nemen dan zoveel ruimte in...
Het hele kantoor stond vol met blauwe bakken. Bij sommige wijken reikte de stapel blauwe bakken tot aan het plafond. Vreselijk veel werk om die bakken allemaal te moeten verdelen. Het is lang geleden dat ik pas zo laat de straat op kon.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_62254794
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 10:08 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Meer smilies kan ik er niet aan hangen. Wat zijn dat nou weer voor een geintjes dan
weet je nog van poosje terug dat we een paar zaterdagen achter elkaar een AH-blaadje erbij hadden en dat ze toen waarschuwden dat je vaker HAH op zaterdag kan verwachten? Dat, dus.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_62257163
Meh, leuk is anders..

Met het opleiden is het helemaal goed gekomen trouwens, ze hadden er begrip voor en er was wel een andere wijk die ik kon doen.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage donderdag 9 oktober 2008 @ 13:37:23 #185
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_62258643
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 10:48 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

weet je nog van poosje terug dat we een paar zaterdagen achter elkaar een AH-blaadje erbij hadden en dat ze toen waarschuwden dat je vaker HAH op zaterdag kan verwachten? Dat, dus.
Ik weet het, maar alsnog vind ik het 10x niks. Die AH kun je tenminste nog fatsoenlijk meenemen, nu kan ik weer 1,5 fietstas volgooien met die Gamma's
pi_62262896
HAH op zaterdag?

Hopelijk hebben ze dat in ons grafdorp niet.
pi_62263012
Mwah, maakt voor mij niet zo uit, werk Zaterdag toch al en de rest van de herfstvakantie ook al, dus als ik het nou dinsdag of zaterdag heb.... Gamma is idd wel irritanter dan de AH....
pi_62264477
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:29 schreef Deezertje het volgende:
Mwah, maakt voor mij niet zo uit, werk Zaterdag toch al en de rest van de herfstvakantie ook al, dus als ik het nou dinsdag of zaterdag heb.... Gamma is idd wel irritanter dan de AH....
Ik ben op zaterdag altijd lekker snel klaar met mijn wijkje, allemaal portiekflats. Zonder hah kan je ´m in 1,5 uur lopen, en als het rustig is zelfs nog wat sneller. Maar met een grote hah als Gamma ben je zo 2 uur bezig. En dan zal je zien dat er verder geen ene reet post is, net als vorige zaterdag. Ik heb liever heel veel post en geen hah, dan ben ik meestal sneller klaar dan met weinig post en hah.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_62307689
Verdorie. Post half uur te laat, 2 karren te weinig. Nu moet ik dus wachten tot een ander over een kwartier ongeveer klaar is, zodat ik een kar heb. Ben ik dus mooi een uur later klaar ...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_62307707
Hallo
Ik zit met een klein probleem,en misschien dat een van de lezers mij kan helpen.

Het volgende:

Sinds 7 Juli 2008 ben ik al werkzaam als Zaterdagbesteller.
Door een fout,heb ik pas het contract gekregen op 30 Augustus 2008,wat ingaat per 30 Augustus en eindigt op 31 December 2008.
Nu kreeg ik vandaag een brief,dat ik mijn VOG nog niet hebt ingeleverd,en als ik dit niet binnen de acht weken van ondertekening van contract nog niet heb ingeleverd.mijn contract rechtswege wordt beeindigt.
Dus als ik goed tel zou ik voor 18 Oktober deze moeten inleveren.
Nu heb ik al te kennen gegeven dat ik wil stoppen met het werk,dus voor deze ene week,ga ik geen Vog aanvragen.
Ben ik dan nu per 18 Oktober niet meer werkzaam,omdat ik geen VOG heb ingeleverd,of moet ik gewoon een uitwerk periode van 1 maand aanhouden.
En hoe zit het met de twee maanden,wat ik heb gewerkt,voor mijn contract?
pi_62308609
Gamma
Noot noot.
pi_62309033
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:44 schreef gamelady58 het volgende:
Hallo
Ik zit met een klein probleem,en misschien dat een van de lezers mij kan helpen.

Het volgende:

Sinds 7 Juli 2008 ben ik al werkzaam als Zaterdagbesteller.
Door een fout,heb ik pas het contract gekregen op 30 Augustus 2008,wat ingaat per 30 Augustus en eindigt op 31 December 2008.
Nu kreeg ik vandaag een brief,dat ik mijn VOG nog niet hebt ingeleverd,en als ik dit niet binnen de acht weken van ondertekening van contract nog niet heb ingeleverd.mijn contract rechtswege wordt beeindigt.
Dus als ik goed tel zou ik voor 18 Oktober deze moeten inleveren.
Nu heb ik al te kennen gegeven dat ik wil stoppen met het werk,dus voor deze ene week,ga ik geen Vog aanvragen.
Ben ik dan nu per 18 Oktober niet meer werkzaam,omdat ik geen VOG heb ingeleverd,of moet ik gewoon een uitwerk periode van 1 maand aanhouden.
En hoe zit het met de twee maanden,wat ik heb gewerkt,voor mijn contract?
Bij mijn intreding (3 maanden geleden ofzo) werd mij verteld dat VOG niet echt nodig was. Kreeg er toch een brief van thuis dat ik het binnen 8 weken nog moest doen, heb het nog wel gemeld maar verder helemaal niets meer van gehoord en die 8 weken zijn inmiddels wel om.
Die twee maanden voor je contract moet je toch echt even aan je leidinggevende vragen.
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:30:01 #193
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_62309478
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 14:37 schreef Jojoortje het volgende:
Gamma
Dat.
pi_62310369
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 15:03 schreef Kerdaben het volgende:

[..]

Bij mijn intreding (3 maanden geleden ofzo) werd mij verteld dat VOG niet echt nodig was. Kreeg er toch een brief van thuis dat ik het binnen 8 weken nog moest doen, heb het nog wel gemeld maar verder helemaal niets meer van gehoord en die 8 weken zijn inmiddels wel om.
Die twee maanden voor je contract moet je toch echt even aan je leidinggevende vragen.

Ik heb niet enkel een brief ontvangen met deze mededeling.

Het staat ook in mijn contract vermeld,dat als je de VOG niet inleverd, contract rechtswege wordt beeindigt
pi_62310453
quote:
Gamma
Idd, ik hoop dat dit de laatste keer was!
pi_62310562
TNT waar gaat het heen
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_62310612
Lekke band bij de VW Transporter waarmee ik legitimatiezendingen moest rijden. Leuk en aardig die sidebars maar daardoor krijg je de auto dus niet opgekrikt .

Gelukkig zit naast onze vestiging de ANWB en die hadden de klus zo geklaard nadat we eerst zelf hadden lopen kloten.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:28:57 #198
Maffe Fries
pi_62311701
quote:
Gamma
Dat dus.

Ook werd de post nog eens 20 minuten te laat aangeleverd en waren 2 straten niet goed gezet, waardoor ik een heel stuk terug moest lopen
pi_62311912
Ik heb te grote rondjes gelopen met die Gamma waardoor m'n armen nu nog moeier zijn dan mn benen

Maargoed, ondanks die Gamma: mooie dag vandaag, leuke wijkjes, lekker weertje
pi_62313380
Normaal vind ik Gamma niet zo'n punt, maar het waaide nogal, waardoor de gamma iedere keer uit elkaar flodderde op het moment dat ik het in de bus wilde drukken.

We kregen de boel gelukkig redelijk op tijd de deur uit. Wel idioot veel nabrengzakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')