Nog wat details over dat plan gehoord (ben ff op vakantie geweest). Ik heb er iig niet veel trek in, sterker nog, week 1 vraag ik meestal verlof. Voor kerstdagen op het SC mogen ze me wel vragen, da's lekker werken. 1 januari is een feestdag, dus dat moet sowieso met 200% toeslag.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:52 schreef sempron2400 het volgende:
Mij is nu al gevraagd of ik een dag van mijn vakantie kan werken, vanwege een tekort aan mensen. De postbodes plus zitten ook in een moeilijke positie. Dan hebben we het nog niet gehad over mogelijke werkzaamheden op 1 januari. Wie heeft er nu zin om tegen minimumloon (postbezorger) te werken als heel Nederland aan de wijn zit?
Kloptquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:47 schreef Peterselieman het volgende:
Heb trouwens ook gehoord dat er komende zaterdag een Gammafolder bij zal zitten, maar wat daar van waar is ...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:47 schreef Peterselieman het volgende:
Heb trouwens ook gehoord dat er komende zaterdag een Gammafolder bij zal zitten, maar wat daar van waar is ...
Dat klopt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:47 schreef Peterselieman het volgende:
weet je nog van poosje terug dat we een paar zaterdagen achter elkaar een AH-blaadje erbij hadden en dat ze toen waarschuwden dat je vaker HAH op zaterdag kan verwachten? Dat, dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:08 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meer smilies kan ik er niet aan hangen. Wat zijn dat nou weer voor een geintjes dan
Ik weet het, maar alsnog vind ik het 10x niks. Die AH kun je tenminste nog fatsoenlijk meenemen, nu kan ik weer 1,5 fietstas volgooien met die Gamma'squote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
weet je nog van poosje terug dat we een paar zaterdagen achter elkaar een AH-blaadje erbij hadden en dat ze toen waarschuwden dat je vaker HAH op zaterdag kan verwachten? Dat, dus.
Ik ben op zaterdag altijd lekker snel klaar met mijn wijkje, allemaal portiekflats. Zonder hah kan je ´m in 1,5 uur lopen, en als het rustig is zelfs nog wat sneller. Maar met een grote hah als Gamma ben je zo 2 uur bezig. En dan zal je zien dat er verder geen ene reet post is, net als vorige zaterdag. Ik heb liever heel veel post en geen hah, dan ben ik meestal sneller klaar dan met weinig post en hah.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:29 schreef Deezertje het volgende:
Mwah, maakt voor mij niet zo uit, werk Zaterdag toch al en de rest van de herfstvakantie ook al, dus als ik het nou dinsdag of zaterdag heb.... Gamma is idd wel irritanter dan de AH....
Bij mijn intreding (3 maanden geleden ofzo) werd mij verteld dat VOG niet echt nodig was. Kreeg er toch een brief van thuis dat ik het binnen 8 weken nog moest doen, heb het nog wel gemeld maar verder helemaal niets meer van gehoord en die 8 weken zijn inmiddels wel om.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:44 schreef gamelady58 het volgende:
Hallo
Ik zit met een klein probleem,en misschien dat een van de lezers mij kan helpen.
Het volgende:
Sinds 7 Juli 2008 ben ik al werkzaam als Zaterdagbesteller.
Door een fout,heb ik pas het contract gekregen op 30 Augustus 2008,wat ingaat per 30 Augustus en eindigt op 31 December 2008.
Nu kreeg ik vandaag een brief,dat ik mijn VOG nog niet hebt ingeleverd,en als ik dit niet binnen de acht weken van ondertekening van contract nog niet heb ingeleverd.mijn contract rechtswege wordt beeindigt.
Dus als ik goed tel zou ik voor 18 Oktober deze moeten inleveren.
Nu heb ik al te kennen gegeven dat ik wil stoppen met het werk,dus voor deze ene week,ga ik geen Vog aanvragen.
Ben ik dan nu per 18 Oktober niet meer werkzaam,omdat ik geen VOG heb ingeleverd,of moet ik gewoon een uitwerk periode van 1 maand aanhouden.
En hoe zit het met de twee maanden,wat ik heb gewerkt,voor mijn contract?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:03 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Bij mijn intreding (3 maanden geleden ofzo) werd mij verteld dat VOG niet echt nodig was. Kreeg er toch een brief van thuis dat ik het binnen 8 weken nog moest doen, heb het nog wel gemeld maar verder helemaal niets meer van gehoord en die 8 weken zijn inmiddels wel om.
Die twee maanden voor je contract moet je toch echt even aan je leidinggevende vragen.
Dat dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |