Dat is geen spinnen, dat is grommen en dat verschil hoor je echt wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat ik er nog wel bij wil zetten is dat een kat ook kan spinnen van angst/pijn/boosheid.
Maar zoals jij het beschrijft en zoals onze kitten het doet is het aandacht en blijheid (denk ik ben geen kat)
Katten kunnen ook spinnen bij minder plezierige situaties. Zo heb ik eens gehoord van iemand die een aangereden kat benaderde dat deze aan het spinnen was in zijn doodstrijd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is geen spinnen, dat is grommen en dat verschil hoor je echt wel.
Ik denk dat de kat van de TS in dit geval spint van plezier. Als mijn kat naast met ligt hoor ik ook een zacht gespin. Krabbel ik het het katje dan vervolgens onder het kinnetje. Neemt het spinnen toe. Wetenschappers zijn er nog steeds niet helemaal uit waarom en hoe ze het doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:46 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Katten kunnen ook spinnen bij minder plezierige situaties. Zo heb ik eens gehoord van iemand die een aangereden kat benaderde dat deze aan het spinnen was in zijn doodstrijd.
Hoe herkenbaar. Een mauwtje geeft de mijne en dan is het spin spin.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:47 schreef Klonk het volgende:
in huize Klonk hebben we ook zo´n kat, je hoeft z´n naam maar te roepen en hij spint spontaan een paar uur
ik verdenk ze er wel eens van dat ze al spinnen als je aan horen komenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:56 schreef Megumi het volgende:
En trouwens wat spinnend aan komen lopen aangaat. Die van mij staat dat al te doen bij de voordeur.
Laat jezelf nakijken. idioot.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat je katje dood gaat. Er loopt duidelijk iets aan. En als je dat te lang door laat gaan, gaat het niet goed.
Heb je het bonnetje nog? Ik zou 'm omruilen voor een werkend exemplaar.
OMG, wéér zo'n dierenfreak die zich gelijk in de kuif gepikt voelt bij een grapjequote:
Ow weer zo'n anti dierenfreak die denkt dat die grappig is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
OMG, wéér zo'n dierenfreak die zich gelijk in de kuif gepikt voelt bij een grapje
Ik heb meer huisdieren gehad dan je op 2 handen kan tellen. Dus........quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:21 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Ow weer zo'n anti dierenfreak die denkt dat die grappig is.
Dat zal best, maar je bent nog steeds niet grappig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb meer huisdieren gehad dan je op 2 handen kan tellen. Dus........
Ik heb ook niet gezegd dat het een wereldgrap is. Maar om nou als een huilende boomknuffelaar te gaan roepen dat ze Britney met rust moeten laten bij een ONTZETTEND duidelijke poging tot een grapje, is toch wat triest.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zal best, maar je bent nog steeds niet grappig.
Jezelf verdedigen na zo'n matige grap, dát is pas triest.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat het een wereldgrap is. Maar om nou als een huilende boomknuffelaar te gaan roepen dat ze Britney met rust moeten laten bij een ONTZETTEND duidelijke poging tot een grapje, is toch wat triest.
Fak man, ga ergens anders lieflijke topics vertiefen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat het een wereldgrap is. Maar om nou als een huilende boomknuffelaar te gaan roepen dat ze Britney met rust moeten laten bij een ONTZETTEND duidelijke poging tot een grapje, is toch wat triest.
Ik ook van jou, lief klein zuurpruimpje van mequote:Op maandag 25 augustus 2008 19:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jezelf verdedigen na zo'n matige grap, dát is pas triest.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook van jou, lief klein zuurpruimpje van me
Hier ook zo'n blije vogel, vind het wel fijn om te zien.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:11 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn kater spint al als ik 'm aankijk.![]()
Kan geen kwaad lijkt me, heeft het gewoon goed naar z'n zin.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Fak man, ga ergens anders lieflijke topics vertiefen.
Dit topic gaat over lieve spinnende kittens en niet over semi-grappige pukkels..
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:17 schreef Houtworm het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat was dag 1 dat ik 'm had. Nu is die wel wat groter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |