Ciao buufquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Welterusten allemaal.Toch maar pitten, morgen weer vroeg dag.
Of jij nou wel of niet iets deelt, daar lig ik niet echt wakker van hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jeetje, ik zou eens keer iets niet delen.
Stel je voor.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of jij nou wel of niet iets deelt, daar lig ik niet echt wakker van hoor
ik welquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of jij nou wel of niet iets deelt, daar lig ik niet echt wakker van hoor
Slaap lekker buuf, 'k zit ondertussen ook een beetje te gapen voor de TVquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Af en toe veel geld verdienen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nou én.........
wat spook je uit in je vrije tijd bolle
je kan toch wel iets vertellen![]()
he man niemand kat toch, gewoon een beetje dollenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat gekat vind ik zo onzinnig, zonde van de energie.
Ik ben ook altijd geinteresseerd in mijn medemens (en ben nieuwsgierigquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wel
ik wil het weten
dat zeg ikquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie zit er nu weer te katten
Uncalled for.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd geïnteresseerd in mijn medemens (en ben nieuwsgierig), maar Dementortje houdt ervan om af en toe geheimzinnig te doen en ach dan gun ik hem dat
Zal me worst wezenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie zit er nu weer te katten
succesquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal me worst wezen![]()
Moet me even mentaal gaan voorbereiden.![]()
En bij de NOS weinig vertoont, maar naast de Nederlandse topmeiden, en dankzij de extra 12 NOS-streams op internet, mijn heldin, Margherita Granbassi, wereldkampioen 2006 en brons met de floret in Beijing 2008:
[ afbeelding ]
![]()
Ik ga italiaans leren![]()
![]()
Bolletje, Dementortje, Tommie, what's the difference?quote:
Arriverderciquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal me worst wezen![]()
Moet me even mentaal gaan voorbereiden.![]()
En bij de NOS weinig vertoont, maar naast de Nederlandse topmeiden, en dankzij de extra 12 NOS-streams op internet, mijn heldin, Margherita Granbassi, wereldkampioen 2006 en brons met de floret in Beijing 2008:
[ afbeelding ]
![]()
Ik ga italiaans leren![]()
![]()
Het ligt er vooral aan wie het zegt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bolletje, Dementortje, Tommie, what's the difference?
Altijd, Dementortjequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het ligt er vooral aan wie het zegt.
Ben al weg hoorquote:
Ik zou wel willen, maar mijn yt laadt nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nu jij een toepje een beetje een vrolijke
oké poepie ga maar lekker slapies doenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben een beetje moe Fan....![]()
truste Deisyyquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar mijn yt laadt niet![]()
Dan kan ik net zo goed gaan slapen
Ik zet net een leuk liedje op youtube maar het kan even duren voordat ik hem mag posten (verwerken duurt altijd even).quote:
Da's toch zo'n vage Griek?quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's toch zo'n vage Griek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |