Voorbereidend werk, dat is nog best relaxed.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, ik moet wel weer wat iets doen aankomende week, maar dat heet "rustig opstarten"
Heb jij nog iets gehoord van je sollicitatie?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik werk alle dagen (zo min mogelijk)
Nope, just in the office morgen van 9 tot 6quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Auw Ruudje, morgen om half vijf de wekker?
Ja, op zich wel, maar dan moet ik het natuurlijk niet uitstellen tot volgende week zondagquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voorbereidend werk, dat is nog best relaxed.
Nog niet. Maar het is ook nog maar een weekje hè en het blijft de gezondheidszorg.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij nog iets gehoord van je sollicitatie?
Ja, druk, druk, druk met vooral intern geneuzel, 't lijkt vast op onderwijsquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nog niet. Maar het is ook nog maar een weekje hè en het blijft de gezondheidszorg.![]()
Vorige week maandag was de sluitingsdatum.
Absoluut!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, druk, druk, druk met vooral intern geneuzel, 't lijkt vast op onderwijs
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:55 schreef Dementor het volgende:
Ik moet mijn laatste week wel nuttig gaan besteden.
Zoals in: veel rust, lang uitslapen, geen stress?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:55 schreef Dementor het volgende:
Ik moet mijn laatste week wel nuttig gaan besteden.
Heb je al gebeld of je brief in goede orde is aangekomen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Absoluut!
Dus ik wanhoop nog niet. Maar ik vind het nu wel spannend worden.
Ach na een paar dagen werk ik gewoon weer thuis hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus over een week moet je eindelijk een keer aan het werk met die dikke kont van je
Ik heb een bevestiging gekregen dat ie aangekomen was.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je al gebeld of je brief in goede orde is aangekomen?
Zoals?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach na een paar dagen werk ik gewoon weer thuis hoor.
Ik stuur dan gewoon emails met vragen en werk mijn scriptie bij.
Dan heb ik ook nog tijd voor andere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |