Dat dus.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
O Muisie ligt nu in het ziekenhuis ja !
Muis, hou je taai, we denken aan je en hopenlijk tot heel snel![]()
Nah, 't kan echt geen kwaad als je je af en toe wast hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb ik alen hij eet geitekaas
Da's Soury. Ook voor Soury.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
O Muisie ligt nu in het ziekenhuis ja !
Muis, hou je taai, we denken aan je en hopenlijk tot heel snel![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, 't kan echt geen kwaad als je je af en toe wast hoor![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's Soury. Ook voor Soury.![]()
Ik heb het over Muissie. Muissie en ik kennen elkaar, ook in het echt en ik kreeg een hele lieve pm. Nu ben ik blij omdat Muissie mij heeft gevonden.
Hé, wat tof. Vertel alles. Stof, kleur, details, alles!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:45 schreef Smash-it het volgende:
Hallodio! Ik blijf ook Silver tot het einde..
Net weekendje Maastricht gedaan, leuke stad! En, nog belangrijker, ik heb een onwijs mooi jasje gekocht voor mijn diploma-uitreiking! Nu nog een eenvoudige zwarte pantalon erbij en klaar is kees!
Dat komt omdat het via digitale tv wordt uitgezonden. Ze hebben dat hier ook een keer met BB geprobeerd begreep ik, maar er waren niet genoeg abonnees. Geef mij maar een gewone server met 4 streams zonder reclame, inderdaad.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik was inmiddels afgehaakt, wat een enorme hoeveelheid reclame zeg
Daar gaat de prijs van biefstuk!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Muissie en Noek![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Muissie en Noek![]()
[ afbeelding ]
Ja, hij is wel een beetje apart, maar dat maakte het leuk. Grijs met zwarte details erop. Randje van zwart kant op de voorkant en achterkant. Mooi getailleerd en nou hij zit helemaal mooi! Ik zou er ook een grijze pantalon onder kunnen, maar vind zwart denk nét iets mooier. Ik ben zo blij, blij, blij!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:53 schreef noekje het volgende:
Hé, wat tof. Vertel alles. Stof, kleur, details, alles!
Ik ook, ik ook, ik ook!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, hij is wel een beetje apart, maar dat maakte het leuk. Grijs met zwarte details erop. Randje van zwart kant op de voorkant en achterkant. Mooi getailleerd en nou hij zit helemaal mooi! Ik zou er ook een grijze pantalon onder kunnen, maar vind zwart denk nét iets mooier. Ik ben zo blij, blij, blij!
olifanten en tijgers zijn ook al bijna niet meer te vinden hier in 020quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch zijn koeien mooie beesten, ze horen bij Nederland en het is doodzonde dat je ze zo weinig buiten meer ziet.
Ze zijn zo lief dom. Al die meiden huppelen als ze de stal uit mogen. Koeien die huppelen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch zijn koeien mooie beesten, ze horen bij Nederland en het is doodzonde dat je ze zo weinig buiten meer ziet.
Ze zijn er nog wel, maar een efficiënte/zakelijke boer laat ze om meerdere redenen steeds vaker binnen staan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar gisteravond van Amsterdam naar Purmerend nog véél koetjes
gezien in de weilanden
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze zijn zo lief dom. Al die meiden huppelen als ze de stal uit mogen. Koeien die huppelen.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zijn er nog wel, maar een efficiënte/zakelijke boer laat ze om meerdere redenen steeds vaker binnen staan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |